Fitness Seller

BHV: wat gaat er morgen gebeuren?

Peiling Peiling BHV: wat gaat er morgen gebeuren?

• Vlamingen stemmen eenzijdig

Stemmen: 6 17,1%
  • Walen roepen nog net ervoor een belangenconflict in

Stemmen: 9 25,7%
  • Walen laten regering vallen

Stemmen: 3 8,6%
  • Ik ben Nederlander en begrijp heel die BHV zaak niet

Stemmen: 17 48,6%

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Ik vraag me af welke Belgisch/Vlaamse premier er wel met de Walen zou kunnen praten zonder eigen beloften te verloochenen, ook VHS deed het: in '99 was hij zeer Vlaams en in 2007 was het bijna een Waal, als je de standpunten naast elkaar legt van beide perioden. Ook een politiek genie zou zich na verloop van tijd vastrijden in de Belgische constructie. Dit land valt niet meer te leiden, tenzij je één zijde ervan gaat bedriegen. Dat is één keer gelukt onder paars, maar zal geen tweede keer lukken.

Haha, ja oké maar hij zou dan niet keer op keer gezichtsverlies lijden en hij zou zn eigen fractie tenminste bij elkaar kunnen houden. Ook zn stoere uitspraken van voor de verkiezingen doen hem, nu ze ingelost moeten worden, incapabel lijken. Hij maakt zichzelf gewoon onmogelijk.

Als je hem btw eens goed observeert tijdens een interview zie je heus wel dat hij simpelweg niet geschikt is om met die druk om te gaan. Hij slaat gewoon tilt bij lastige vragen. Het straalt 0.0 leiderschap en vertrouwen uit.

Haha, ja oké maar hij zou dan niet keer op keer gezichtsverlies lijden en hij zou zn eigen fractie tenminste bij elkaar kunnen houden. Ook zn stoere uitspraken van voor de verkiezingen doen hem, nu ze ingelost moeten worden, incapabel lijken. Hij maakt zichzelf gewoon onmogelijk.

Als je hem btw eens goed observeert tijdens een interview zie je heus wel dat hij simpelweg niet geschikt is om met die druk om te gaan. Hij slaat gewoon tilt bij lastige vragen. Het straalt 0.0 leiderschap en vertrouwen uit.
Couldn't agree more .
Federale / buitenlandse politiek is geen Vlaamse politiek . Hij heeft niet 1 , niet 2 , niet 3 keer bewezen dat hij het gewoon niet aankan , maar hij blijft het dag in dag uit bewijzen . De man heeft ook gewoon niets charisma .

• Topic Starter Topic Starter

Klopt wel, wellicht meer een man achter de schermen. Maar bij gebrek aan beter...

Overigens is het logisch dat je in een nieuwe job niet meteen super bent he. Hoe waren jullie bij je eerste dag/weken /maanden in je nieuwe baan? Leterme kan zeker een goed leider worden als hij de kans zou krijgen, maar België valt simpelweg niet goed te besturen, neem dat nou maar van mij aan.

mja, voor dit niveau komt hij een idd beetje te introvert en zelf wat als een gefrustreerd iemand over, alsof hij niet goed weet hoe zichzelf te bewijzen.

jammer, want ben er zeker van dat hij verstandelijk alle bagage in huis heeft om een capabele eerste minister te zijn... alleen komt hij bij het gros van de bevolking niet als een leider die alles onder controle heeft over... oogt weinig zelfzeker, gebrek aan charisma...
bij mij geniet hij nog altijd het voordeel van de twijfel

Klopt wel, wellicht meer een man achter de schermen. Maar bij gebrek aan beter...

Overigens is het logisch dat je in een nieuwe job niet meteen super bent he. Hoe waren jullie bij je eerste dag in je nieuwe baan? Leterme kan zeker een goed leider worden als hij de kans zou krijgen, maar België valt simpelweg niet goed te besturen, neem dat nou maar van mij aan.

Voor een post als premier moet je gewoon klaar zijn. Het land wil geen stagair die zich eerst moet inwerken. En daarbij mocht hij nu intussen al wel ge-aklimatiseerd zijn, maar het gaat van kwaad naar erger.

En dat België niet deftig te besturen valt op dit ogenblik ben ik wel met je eens. Daarom hebben we ook een premier met ruggengraat nodig die desnoods zelfs het cordon-sanitaire doorbreekt om veranderingen door te kunnen voeren. Een zwakke eerste minister is wel het laatste wat we nu kunnen gebruiken.

Tja welke gek wil dit land nu nog op orde stellen, op voorhand verloren zaak. Imo hoeft dat niet eens meer, splitsen die handel :cool:

anderzijds heeft de regering Verhofstad het altijd maar uitgesteld
en nu kan Leterme het oplossen, anders is hij de kop van jut

Ik kijk toevallig vaak Ter Zake, Canvas en Belgie 1 in de nachturen, maar echt... elke nacht is er wel weer wat melden waar ik dubbel om lig. :roflol:

IMO is Belgie echt gebombadeerd met besluiteloosheid, voorzichtigheid, onderhandelingsstakingen.

En dat moet synoniem staan voor het bestuursorgaan van Europa. :roflol:

Slagaders houden het met zo'n verrot kloppend hart nog geen decennia uit. Het stromende bloed gaat stollen en komt als een piepende trein tot stilstand.

Misschien kan Rita beter daar opstaan, gaan jullie het met z'n allen gewoon... DOEN!

Jammer dat Ter Zake (Canvas) en één zo een eenzijdig en gekleurd nieuws brengen. Het is niet voor niets de rode staatszender. Om daar een job te krijgen moet je een partijkaart van de SPA hebben. Ze zijn qua neutraliteit al een klein beetje verbeterd, maar de interviews met mensen op de straat zijn nog steeds zeer selectief. Gisteren ook weer over BHV: ze laten alleen de Vlamingen zien die BHV tijdverspilling vinden en er geen belang aan hechten. Terwijl er honderdduizenden zijn die het juist enorm belangrijk vinden. Vlamingen zijn toch wel het meest slaafse volk van heel de wereld volgens mij, noem mij één ander volk dat zo met zich laat sollen.

In economisch opzicht heb je wel gelijk.

Israel en Palestina hebben immers een religeus conflict.

Gelukkig gaat het in Belgie enkel over een begroting waar 1 v/d 2 op mee leunt. Anders waren er al decennia's lang koppen gaan rollen.

Terug
Naar boven