AndroidHealthClinic

Bicep aanhechtingen

Bale

Because I can
Elite Member
Waardering
14
Ik las net iets over korte en lange bicep aanhechtingen en dat ze er beide anders uitzien, heb geen idee wat ik er onder moet verstaan. Iemand misschien foto's van korte en lange aanhechtingen?

Wil wel graag het verschil eens zien :) Thanks

Aanhechtingen??
Dat je een korte en lange kop hebt oke, maar lange en korte aanhechtingen??

• Topic Starter Topic Starter
Dont ask me bro :)

lange of korte spierbuik denk ik dat je bedoeldt. Moet je even zoeken op de theorie van Arthur Jones, die beschreef het in het boek 'HIT nieuwe style' . ik heb het boven liggen

• Topic Starter Topic Starter
Staan er foto's bij? En is het het geval dat je korte hebt, wat er in mijn ogen gelijk uitziet als kleinere armen, zal dat wegvagen naar mate je meer bicep massa wint?

Sommige mensen hebben lange pezen sommige korte pezen.

Lange pezen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Korte pezen
ls24.jpg

Ik hou het liever bij het begrip spierbuik.

Ronnie heeft een relatief korte spierbuik (op de foto) en Larry een relaief lange spierbuik.

De pees kan bij beiden gelijk zijn maar door verschil van insertie lokatie (aanhechting) korter/langer lijken

Waar je met foto's ook op moet leten is de stand van de hand. Nu is deze bij bovenstaande foto's vrij gelijk, maar door je hand wat naar binnen/buiten te draaien ontspant de bicep iets waardoor de spierbuik verlengt.

De biceps word op die manier wel iets lager, maar als je een beetje oefent kan je op die manier wel de illusie van een langer biceps creeren, Je moet gewoon even de gulde middenweg vinden.

Waar zit hem nu juist het verschil, want ik zie niets ??? En welk soorten pezen hebben het voordeel?

Corleoné zei:
Waar zit hem nu juist het verschil, want ik zie niets ??? En welk soorten pezen hebben het voordeel?

Bij ronnie is het een kleinere dikke ronde bal..
Bij die andere man lijkt het meer op een kleine rugbybal zeg maar...(de vorm)

3XL zei:

Ronnie heeft een relatief korte spierbuik (op de foto) en Larry een relaief lange spierbuik.

De pees kan bij beiden gelijk zijn maar door verschil van insertie lokatie (aanhechting) korter/langer lijken

Waar je met foto's ook op moet leten is de stand van de hand. Nu is deze bij bovenstaande foto's vrij gelijk, maar door je hand wat naar binnen/buiten te draaien ontspant de bicep iets waardoor de spierbuik verlengt.

De biceps word op die manier wel iets lager, maar als je een beetje oefent kan je op die manier wel de illusie van een langer biceps creeren, Je moet gewoon even de gulde middenweg vinden.

Je doet je hand toch altijd draaien zodat je onderarmen kunt spannen in de pose?

3XL zei:

aah oke in principe heeft het dus gewoon niet met je pezen te maken.
Zelf vind ik trouwens een lange spierbuik;) mooier dan een korte.Zelf heb ik een hele korte maargoed niks aan te doen.

Terug
Naar boven