XXL Nutrition

Bier buik en kotsneigen door de dextrose?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Ik heb altijd als ik naar de training me schake me whey en dextrose neem dat me buik ineens heel erg uitzet ??? Serieus de buik van ronnie is er nix bij :D en krijg altijd kots neigen naar de tijd hou het wel binnen maar voel me niet echt super. Nog meer mensen die dit hebben?

ja klopt. Je drinkt dan te snel. Drink wat langzamer dat werkte perfect bij mij

gelukkig niet :o

Maar een geruststelling: t zal waarschijnlijk geen bierbuik zijn :p ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
ja klopt. Je drinkt dan te snel. Drink wat langzamer dat werkte perfect bij mij

Zou kunnen gooi altijd in een paar sec achter over. Gewent om alles snel te eten en drinken door korte pauzes op school. Waar hele grote hoeveelheden eten naar binnen moesten :D best lastig 7000 cal eten met zulke korte pauzes :D

wow, 7000cal?
dat is maar 7KCal, Respect voor deze CUT actie, maar denk dat het overdreven is :P

in elk geval respect voor 7000KCal (dat zou je toch wel bedoele denk ik)

en doe maar eens wat rustiger aan, wat is de samenstelling van je shake?

liquid_ice zei:
wow, 7000cal?
dat is maar 7KCal, Respect voor deze CUT actie, maar denk dat het overdreven is :P

in elk geval respect voor 7000KCal (dat zou je toch wel bedoele denk ik)

en doe maar eens wat rustiger aan, wat is de samenstelling van je shake?
:D

zou ff wat meer de tijd nemen als je gaat eten dan wordt het ook beter opgenomen en verteerd. :)

Als je veel water drinkt tijdens de workout en dan ook nog een behoorlijke shake na de training, dan is het niet gek dat je buik op springen staat. En je dus een bolle buik hebt.

Dat kotsgevoel komt inderdaad door te snel drinken denk ik.

die dextrose vind ik gewoon troep, ik schijt me helemaal leeg erna en moet gaan liggen omdat ik kotsmisselijk ben. ik neem het niet meer.

Ik had het ook toen ik met dextrose starte, nu is het beter.

hHhmZ, !k h3B n0g nOoiT dExTr0sE gEbrUikT, bEn bEn!eUwD hOe iK eRoP r3@gEeR

sind die zonnebril foto is het beetje naar zijn hoofdgestegen volgens mij :rolleyes:

Sannie, je moet geen correcte leestekens gebruiken; dan herkennen de echte Br3EzAh^SZ je meteen als een poser :P

Ik neem het ook niet maar, want werd er ook altijd kotsmisselijk van, zelfs als ik het heel langzaam opdronk...

Zal zonder ook wel gaan zeker

Gewoon LANGZAAM opdrinken, doe er eens een minuut of 10 over, drink met kleine slokjes. De 1e keer slurpte ik het ook ineens weg en dacht ook dat ik zou sterven van de maagkrampen. Jammer genoeg voor jullie is dat niet gebeurd :D

Sindsdien drink ik mn PWO rustig. Lekker hoor :)

eduardjanssen zei:
Maar het is een belangrijk onderdeel van je voeding.
Is imo geen vereiste...wat vlugkokende havermout en een stuks fruit postworkout is net zo goed, als je snel vet aan zet mischien nog wel beter.
Ik merk zelf geen verschil in herstel/gains en je hebt niet zo'n suf gevoel erna wat ik met dextrose wel heb.

Murk zei:
Is imo geen vereiste...wat vlugkokende havermout en een stuks fruit postworkout is net zo goed, als je snel vet aan zet mischien nog wel beter.
Ik merk zelf geen verschil in herstel/gains en je hebt niet zo'n suf gevoel erna wat ik met dextrose wel heb.
inderdaad ik neem ook geen dextrose meer, het kan voor velen goed werken maar ik voel me er niet goed bij
bvb. bananen zijn imo even goed

tijdens de training drink ik trouwens water met scheutjes grenadine in, zelfde effect, kijk maar naar de samenstelling

geen last van dextrose, ik ben er wel mee geminderd omdat ik nu in de cut zit.. maja de shake smaakt imo wel lekkerder :)

Terug
Naar boven