- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat doen ze nu al met het mobiele telefoon netwerk hoor. Daarnaast wordt niet iedeeen zomaar gearresteerd omdat hij in de buurt wasWordt je verdacht van iets....dan pakken ze gewoon je black box erbij en kijken ze of je in de buurt was. Is natuurlijk niet geheel sluitend bewijs, maar de bewijslast ligt dan ineens bij jou. Toon jij maar eens aan dat een ander in je auto reed. Dus de volledige democratie is weg, waardoor de bewijslast niet meer bij justitie ligt, want die beroepen zich op de logs, maar de bewijslast ligt ineens bij de verdachte. Kan je het simpelweg niet bewijzen, dan ben je de lul. MOet je nagaan als je puur toevallig in de buurt was van het misdrijf....je bent gewoon de lul
Maarja, ik heb niks te verbergen, laat maar komen die dingen. Blijkbaar jij wel, aangezien je nu al bang bent voor een arrestatie 
Jezus, waar gaat dit land heen zeg. Hoe krom denken mensen wel niet de laatste tijd.
Het is alleen maar een vrijbrief voor die smerige verzekeringen om niet te hoeven uitbetalen. Stel je reed 54km per uur, dan zeggen ze gerust, meneer u reed te hard, we betalen niet uit.
Simple toch

Dus?Lach maar, ik zie je nog wel huilend een topic openen hier waarin je zoiets beschrijft.
My thoughts exactly...Mensen kunnen echt zo fantastisch met oogkleppen oplopen hier in NL.

Als ik het goed begrijp blijf jij liever tot in den treurnis lekker extra hoge premies betalen, zolang je iets dergelijks maar bespaart blijft.
Per saldo zullen verzekeringsmaatschappijen hier gewoon efficienter door kunnen werken, dat levert dus welvaartsvoordelen op.
Dat ga ik zeker doen ja. Ik vertik het mijn eigen privacy op te geven voor wat miezerige centjes. Sterker nog, ik wil zelfs meer betalen ervoor.