AndroidHealthClinic

Big Phil Heath for Mr.O

Peiling Peiling De nieuwe MrO moet gewoon Phil Heath worden

• Yesssssssssss

Stemmen: 140 54,7%
  • Nee.

Stemmen: 116 45,3%

• Totaal stemmers
    256
Vic gaat hem pakken,wat die in 2007 al verdiende en niet kreeg.

ja vic of cutler

10 tot 15lbs massawinst, goed bezig!

Goeie filmpje! :p

Interssant wat ze zeggen, maar een irritante vent

Phil Heath is tenminste goed in verhouding, ik hoop dat ze daar meer op letten. Hij heeft een wat meer 'classic' look, wat ik beter vind ipv van zo'n gigantisch beest als cutler

Phil Heath is tenminste goed in verhouding, ik hoop dat ze daar meer op letten. Hij heeft een wat meer 'classic' look, wat ik beter vind ipv van zo'n gigantisch beest als cutler

Die mening deel ik, bij een Cutler (en uiteraard Ruhl) vind ik het minder natuurlijk staan dan bij iemand als Heath, Jackson, Greene of zo. Zal door hun afkomst komen.

Als ik het goed heb begrepen gaan ze daar ook nu meer op letten.
Vandaar dat Jay besloten heeft flink te droppen qua BF en vocht waarschijnlijk. :p

Phil Heath in verhouding?
Heath is te smal in zijn schouders, heeft ook te grote armen ontwikkeld.....nee niet echt een classic type.

Eerlijk is eerlijk, maar dit slaat nergens op. De armen van Heath zijn in verhouding gewoon te groot hoor.

Sure, het ziet er ongelovelijk stoer uit. Maar ze zijn in verhouding gewoon te groot.

Jammer dat PH ziek is geworden, misschien zenuwen ?

• Topic Starter Topic Starter
Hij had een anonieme tip gekregen dat ik, de legende, hem getipt had als potentiele winnaar. De stress werd hem gewoon te veel. Volgend jaar beter.

Eerlijk is eerlijk, maar dit slaat nergens op. De armen van Heath zijn in verhouding gewoon te groot hoor.

Sure, het ziet er ongelovelijk stoer uit. Maar ze zijn in verhouding gewoon te groot.

Precies, zijn armen zijn echt oversized.

Hij kan zich beter wat meer op zijn schouders gaan richten.

Precies, zijn armen zijn echt oversized.

Hij kan zich beter wat meer op zijn schouders gaan richten.

hij kan zich beter meer richten op z'n lats wanneer die een front double bicep pose doet.. Daarbij z'n obliques ziet het er nogal smal uit

Terug
Naar boven