Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Phil Heath is tenminste goed in verhouding, ik hoop dat ze daar meer op letten. Hij heeft een wat meer 'classic' look, wat ik beter vind ipv van zo'n gigantisch beest als cutler
Phil Heath is tenminste goed in verhouding, ik hoop dat ze daar meer op letten. Hij heeft een wat meer 'classic' look, wat ik beter vind ipv van zo'n gigantisch beest als cutler

Eerlijk is eerlijk, maar dit slaat nergens op. De armen van Heath zijn in verhouding gewoon te groot hoor.
Sure, het ziet er ongelovelijk stoer uit. Maar ze zijn in verhouding gewoon te groot.
Hij had een anonieme tip gekregen dat ik, de legende, hem getipt had als potentiele winnaar. De stress werd hem gewoon te veel. Volgend jaar beter.
Eerlijk is eerlijk, maar dit slaat nergens op. De armen van Heath zijn in verhouding gewoon te groot hoor.
Sure, het ziet er ongelovelijk stoer uit. Maar ze zijn in verhouding gewoon te groot.
Precies, zijn armen zijn echt oversized.
Hij kan zich beter wat meer op zijn schouders gaan richten.