MuscleMeat

Bigger,stronger,faster,heavier&older

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

dumba

Huge Freak
Waardering
385
Na een 'lekkere' periode die ik verder maar liever snel vergeet ben ik weer wat begonnen met trainen. Tegenwoordig wel in een ander tempo als voorheen; ik train alleen als ik zin heb en niet meer alleen gefocust op wedstrijden. Ben lekker zwaar en dat wil ik graag zo houden. Wat betreft doen en laten ben ik flink veranderd en dat is ook aan het trainen behoorlijk te zien.

De eerste stappen zijn gezet
Borst
Fly
8x15
6x20

Dbp
2x10x20

1 hand DL
4x60
3x80
2x90

Hyperext
3x15

HKR
3x8

HLR
3x6

Steenstoten
5x40
5x60

wat zie ik nu? dumba's back. :D
goed om weer wat van je te horen. Zwaarder klinkt goed. Wil dat zeggen dat je het rennen achter je hebt gelaten?

hee makker - leuk om je weer te zien
veel plezier en hou dat gevoel goed vast

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt
Ik log niet zoveel omdat ik vorig jaar de pc in stukjes heb geslagen en wat onderdelen heb opgegeten na het zoveelste virus.
Ben nu rond de 97kg
Ik train voor het plezier als ik zin heb en doe af en toe in het geheim een wedstrijdje op een recreatief niveau.
Ga misschien een treintje trekken bij de 40+ ers en hoop dat ik de enige ben.

Funrows
BB
5x80
4x90
3x100

DB
6x40
4x50

Stonewalk
60kg 50 meter

Stonepp
60kg 2x

15km uitloop

haha
je weet dat er viruspakketten zijn om dit soort geneuzel tegen te gaan
97 kilootjes - zozo dan ben je aardig aangekomen volgens mij
leuk dat je weer traint man

Sterke training en nog steeds een heel goede conditie zie ik! :)

Bedankt
Wil graag 99,9kg wegen. Heb dit weekend samen met een paar maten een sport/chillweekendje gedaan met elementaire wedstrijdonderdelen. Gisteren met ons viertjes (21,24 en 33 jarige maten) 4 ond gedaan en vandaag nog eens 4. Sta nog 2e ook na 2 dagen. Morgen de laatste 4 onderdelen en dat na een weekend van zuipen en blowen. Voel me echt net weer 20. After the rain comes the sun.
Hoogtepunten: Rocklift 82kg PRRRRR Hinkstapsprong 9,55m Natuurboomlift 1 kant ong 200kg Tussendoor nog in de duinen 15km gelopen Strandloop en veel te veel gezopen en gerookt.
Heb een nieuwe rel. die me volgens mij ook redelijk jong houdt. Raad maar hoe oud ze is???
Ben zelf een jaartje of 27 geloof ik:p

Greetzzz en ga ff andere logjes kijken; ben zo stijf als een plank

idd alive and kicking
vrouwen houden je bezig maar ook jong

idd alive and kicking
vrouwen houden je bezig maar ook jong

Yep na de scheiding vorig jaar had ik geen idee dat een 18-jarige mooie meid interesse kon hebben maar wordt tegenwoordig tussen de 25 en 30 jr geschat; niet slecht voor een 40-jarige.;)
Morgen in Schoorl klimduinrun (eitje:eek:) 150m zwemmen, 50m sprint en tot slot medley dan punten tellen en kijken wat het wordt. Dan de afterparty...pffff maandag daggie bedliggen.

idd niet slecht
shit man , maar wel erg jong hoor pff
train ze D

idd niet slecht
shit man , maar wel erg jong hoor pff
train ze D

Ha ha, is geen vaste relatie hoor; dat hoeft voor mij ff niet meer.
Just for fun.
Een 2e plek gehaald met de mannen. Klimduin in 30 sec opgerend; stonden ze wel van te kijken dat die ouwe lul ze daar inmaakte.

Voor de rest veel buik getraind en gesprint.
1 hand push-up 3x8
Vertical push-up 3x8
Crunch 4x40
Trunk lift 10x65
1 hand lift 3x120 2x155 1x170
dbtje row relaxed 8x40 6x65 4x75 kan er niets meer van:o
Kickback 6x20 5x32 4x42
Db pull-over 10x20 8x40 5x50
1 hand steenstoten 8x16 5x23 3x29

That's all;mss dat ik wel een vr wil maar niet met een 18 jarige maar dan met een collegatje van mijn werk. Past wat beter bij me want ze is gek op sport en een stuk ouder;) (26)

40jarige met 18jarige..

nah vind toch nie echt kunne, maarja mijn mening :D

wel respect dat je nog traint en party't op 40jr

40jarige met 18jarige..

nah vind toch nie echt kunne, maarja mijn mening :D

wel respect dat je nog traint en party't op 40jr

Ha ha.Thanks, ze begon zelf en is inmiddels 19;). Ben een hele jonge 40-jarige:). Ga weer wat wedstrijden doen de komende tijd. Alive & kicking ja toch.

4x75 - niet slecht

Heb na een dik een half jaar geen pc (lekker rustig) te hebben gehad er weer 1; zal binnenkort ff uitleggen over het laatste jaar. Waarschuw wel alvast want er zijn horrorfilms die vrolijker zijn:eek:.
Heb een vaste trainingsmaat die ook een pittig verleden heeft. Hij zit bij de top van NL met atletiek. (speer,discus,ver,sprint) en hij wil me begeleiden naar de evt. titel bij het ver,hink en sprint.
Ik ben vooral blij dat ik weer kan sporten, want dat was een close call.
Morgen mijn eerste miniwedstrijd over 2,5km hardlopen omdat conditioneel nog wel wat mag gebeuren.
Gisteren interval van 8-25km/u over een afstand van 5x500m. Helemaal kapot daarna maar wel wat fietsers ingehaald.:D
Was vooral happy met de 1 hand lift want de power is er gelukkig nog.

fijn dat je weer ongedwongen kunt sporten

Zo eerste loopje gedaan; 2,7km in 17 min 50, maar wel als sprinter de eerste 100m op kop gelegen en daarna slaaprennend naar de finish. Slechte tijd, maar ben ook nooit eerder zo zwaar geweest met hardlopen. Ongeveer 800 deelnemers zal ergens middenin geeindigd zijn.

Gisteren stones gedaan (keien met een enorme omvang)
Stonerow 4x62 2x75
Stonewalk 75kg 50m
Stonerunning 37kg 250m

lijkt me erg raar als je ineens zo zwaar bent
nice stonerunning

Mooi dat je er weer bent man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven