AndroidHealthClinic

Bigger,stronger,faster,heavier&older

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lijkt me erg raar als je ineens zo zwaar bent
nice stonerunning

Mooi dat je er weer bent man!

Thanks mannen. Hey Sanca-san.
Ga maandag met mijn vrouwelijke collega handballen. Ga wel in doel staan (was vroeger doelman) en dan mag ze lekker gaan afvuren. Daarna hoop ik wat af te vuren:bj: Is tenminste wat ouder.(27) 18 is toch wel wat te jong.;)
Vandaag wat uitloop gedaan na 10 uurtjes werken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb sinds vorig jaar vele nieuwe vrienden (en vriendinnen sjjt;)) en die willen graag komen kijken als ik weer eens een x-tje Sterkste Man zou gaan doen. Stelling: doen/niet doen. Mijn body kan het weer aan maar die focking leeftijd... Ga er in elk geval een nachtje over slapen.

Rug
db row
8x15
7x25
6x30
5x50
4x80
3x85

Small row
8x25
6x55
4x85
2x115

BOR
8x20
6x60
4x90
2x110

Biceps
Axle curl
3x5x61
2x4x66

Stonecurl
2x5x45

Nog wat hypertje voor de onderrug en 1000hh buik

Ach, ging best aardig.

1.Mijn trainer heeft mijn logje ff bekeken en zei me; zo word je dus nooit Nederlands Kampioen 60m, hinkstap of verspringen, omdat die gewichten veel te zwaar zijn. Alleen op snelheid en met lichte gewichten zal dat gaan lukken. Dit is vragen om blessures. Deze trainigen zorgen voor nog meer spierbouw met de nodige blessures; het is dat je zo groot bent want anders had ik je een pak rammel gegeven.
2.De lichte gewichten plus de atletiektrainingen zullen weinig toevoegen aan dbb.
3.De motivatie en tijd om te loggen heb ik niet meer. Vindt er gewoon niets meer aan en vanwege mijn veel kortere lontje als vroeger...
4.Had besloten dat bij 1 foute opmerking aan mijn prive-adres ik er per direct mee zou stoppen en mr.impotentabilia/jezza vond dat blijkbaar nodig via het karmasysteem...met zijn zielige onzichtbare modus en kraft als goede 2e; geen zin meer in dat gelul
5.Stop dus met krachtsport; genoeg=genoeg. Atletiek geniet gewoon mijn voorkeur.
Genoeg redenen om jullie te groeten en veel suc6 en plezier bij het sport bedrijven. Greetzzzz

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven