MuscleMeat

Bij spoed eisende hulp na tren bold test inject

klinkt toch meer als een allergische reactie..

Die tren c.q. andere olie is zo je bloedbaan weer uit, mocht het daarin zijn gekomen. Paar uur later last is het dus niet meer je gear.

Succes!

Dit dacht ik ook, niet voor niks dat als je gear in je bloed knalt per ongeluk je na enkele ogenblikken begint te hoesten maar dit ook nog wel een keer weer is afgelopen. Niet uren nadien nog.

Fucked up anyway, maar betwijfel persoonlijk of het aan je kuur ligt.

Heftig gozer! Gelukkig is het weer beter. Maar zoals anderen zeggen, denk ik of hyperventilatie (ik heb het regelmatig), of idd allergische reactie. Probleem is, als je een maal hyper hebt gehad, is het vrij lastrig er vanaf te komen

Klinkt wel als hyperventilatie inderdaad

Gelukkig zijn er nog altijd de DBB huisartsen die de artsen in het ziekenhuis even bij kunnen staan om tot een oplossing te komen.

Dit dacht ik ook, niet voor niks dat als je gear in je bloed knalt per ongeluk je na enkele ogenblikken begint te hoesten maar dit ook nog wel een keer weer is afgelopen. Niet uren nadien nog.

Longembolie kan ook een ernstiger verloop hebben...

Citaat:
Als toetje hebben we nog iets anders in petto: de longembolie. Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt. Dat is de reden dat je nadat je de naald in de spier hebt gezet je de zuiger even terughaalt. Komt er bloed mee, dan weet je zeker dat je een bloedvat hebt geraakt. Verder is het belangrijk dat alle lucht uit de spuit is verwijderd. Daarom wordt de spuit, nadat de anabolen uit de ampul zijn opgezogen, op zijn kop gehouden met de naald naar boven. Vervolgens wordt er een paar keer tegen de spuit getikt en wordt de zuiger net zolang ingedrukt, totdat er een druppel vloeistof uit de naald komt. Alle lucht is nu uit de spuit verwijderd. Luchtbelletjes in de spuit leiden namelijk ook tot een verstopping als je in een ader injecteert. Het optreden van een verstopping zul je overigens snel merken: binnen een minuut tot hooguit een uur.

Citaat:
Als toetje hebben we nog iets anders in petto: de longembolie. Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt. Dat is de reden dat je nadat je de naald in de spier hebt gezet je de zuiger even terughaalt. Komt er bloed mee, dan weet je zeker dat je een bloedvat hebt geraakt. Verder is het belangrijk dat alle lucht uit de spuit is verwijderd. Daarom wordt de spuit, nadat de anabolen uit de ampul zijn opgezogen, op zijn kop gehouden met de naald naar boven. Vervolgens wordt er een paar keer tegen de spuit getikt en wordt de zuiger net zolang ingedrukt, totdat er een druppel vloeistof uit de naald komt. Alle lucht is nu uit de spuit verwijderd. Luchtbelletjes in de spuit leiden namelijk ook tot een verstopping als je in een ader injecteert. Het optreden van een verstopping zul je overigens snel merken: binnen een minuut tot hooguit een uur.

Heb je het hele stukje gelezen maat? De laatste zin zegt namelijk het deel dat voor TS belangrijk is in mijn opmerking, dat je 't vrij gauw merkt.

Longembolie kan ook een ernstiger verloop hebben... Citaat: Als toetje hebben we nog iets anders in petto: de longembolie. Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt. Dat is de reden dat je nadat je de naald in de spier hebt gezet je de zuiger even terughaalt. Komt er bloed mee, dan weet je zeker dat je een bloedvat hebt geraakt. Verder is het belangrijk dat alle lucht uit de spuit is verwijderd. Daarom wordt de spuit, nadat de anabolen uit de ampul zijn opgezogen, op zijn kop gehouden met de naald naar boven. Vervolgens wordt er een paar keer tegen de spuit getikt en wordt de zuiger net zolang ingedrukt, totdat er een druppel vloeistof uit de naald komt. Alle lucht is nu uit de spuit verwijderd. Luchtbelletjes in de spuit leiden namelijk ook tot een verstopping als je in een ader injecteert. Het optreden van een verstopping zul je overigens snel merken: binnen een minuut tot hooguit een uur.
Een beetje lucht in je spuit ga je niet dood van

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor alle reacties. Heb wat pijnstillers genomen en die werken goed. Nee op de foto's is duidelijk te zien dat ik geen long embolie heb. Kuuren ga ik mee door, dat is iets wat gewoon bij mijn leven is gaan horen en een stootje als dit houd me niet tegen. Was wel ff schrikken. Maar denk dat het gewoon een combinatie van verschillende factoren is. misschien dat ik door allergie op het eten extra zwak was en die tren hoest goed insloeg en bleef.. even afwachten hoe ik me voel morgen.

Je zegt dat op het hartfilmpje te zien is dat je hart iets verdikt is... op 23 jarige leeftijd lijkt me dit toch wel iets om me zorgen om te maken

• Topic Starter Topic Starter
Je zegt dat op het hartfilmpje te zien is dat je hart iets verdikt is... op 23 jarige leeftijd lijkt me dit toch wel iets om me zorgen om te maken

Ze zeiden in het ziekenhuis dusdanig verdikt zoals we bij de meeste sporters zien.. dus denk niet dat het nodig en handig is om me hier druk over te maken.

Ze zeiden in het ziekenhuis dusdanig verdikt zoals we bij de meeste sporters zien.. dus denk niet dat het nodig en handig is om me hier druk over te maken.

Ieder moet doen wat ie wil hoor, tenslotte is roken ook slecht voor de gezondheid.

Weer een citaat:

Uit tal van wetenschappelijke onderzoeken blijken zeer ernstige bijwerkingen, met name cardiovasculair. De kans op hartfalen door het gebruik van anabolen steroïden neemt toe. In één studie hadden van de 17 bodybuilders die anabolen gebruik(t)en, 15 een dusdanig verdikte hartspier dat er sprake is van hypertrofische cardiomyopathie: een zeer ernstige aandoening, met gevolgen voor het inspanningsvermogen en algemeen welbevinden. Rond de 5% zal overlijden door deze aandoening.

Die citaten vind ik gewoon bangmakerij. Ziekenhuizen kunnen uiteindelijk daadwerkelijk zien whats goin on/

Die citaten vind ik gewoon bangmakerij. Ziekenhuizen kunnen uiteindelijk daadwerkelijk zien whats goin on/

De citaten zijn niet meer dan een kennisgeving, bedenk echter wel dat je niet zomaar in het ziekenhuis komt ;)

AAS en andere PED schijnen als snoepjes te worden gebruikt dus een klein beetje realiteitszin kan naar mijn bescheiden mening geen kwaad.

Citaat:

Dat laatste is lichtelijk overdreven. Afgelopen periode General Medicine gevolgd op de uni hier, waar we colleges kregen van artsen van bepaalde vakgebieden. Longarts zei dat tot 100 ml!!!!! zuurstof in bloedbaan door de longen gewoon wordt opgenomen, en dat een embolie door zuurstofbellen in het bloed eigenlijk nooit voorkomt

Dat laatste is lichtelijk overdreven. Afgelopen periode General Medicine gevolgd op de uni hier, waar we colleges kregen van artsen van bepaalde vakgebieden. Longarts zei dat tot 100 ml!!!!! zuurstof in bloedbaan door de longen gewoon wordt opgenomen, en dat een embolie door zuurstofbellen in het bloed eigenlijk nooit voorkomt

Je kunt maximaal 10ml lucht injecteren. Bij meer KAN er wel degelijk een luchtembolie ontstaan. Een paar luchtbelletjes kan dus geen kwaad. Let op want jij hebt het over zuurstof..lucht bestaat maar voor 21% uit zuurstof..de rest voornamelijk stikstof

De citaten zijn niet meer dan een kennisgeving

Citaten zijn helemaal niks zonder een bronvermelding. Hoe kan ik nu nagaan of je juist citeert, of je iets niet uit de context trekt en of de bron betrouwbaar is.....

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ik zie het al bron van de citaten is http://www.eigenkracht.nl/eigen-kracht/publicaties/sport-fitness/2004/risicosinjectie

Niet echt objectief en zonder vooroordelen die bron. Als ik die bron moet geloven deelt 25% van de kuurders naalden en sorry ik geloof er geen f**k van dat zoveel kuurders zo achterlijk zijn. Tenminste niet meer na jaren "80 de HIV opkomst. Eigen kracht publicaties zijn propaganda tegen kuren bedoelt om effect bejag, het neerzetten van een zo gruwelijk mogelijk beeld over anabolen en injecteren. Doel heiligt de middelen bij eigenkracht.nl

Citaten zijn helemaal niks zonder een bronvermelding. Hoe kan ik nu nagaan of je juist citeert, of je iets niet uit de context trekt en of de bron betrouwbaar is.....

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ik zie het al bron van de citaten is http://www.eigenkracht.nl/eigen-kracht/publicaties/sport-fitness/2004/risicosinjectie

Niet echt objectief en zonder vooroordelen die bron. Als ik die bron moet geloven deelt 25% van de kuurders naalden en sorry ik geloof er geen f**k van dat zoveel kuurders zo achterlijk zijn. Tenminste niet meer na jaren "80 de HIV opkomst. Eigen kracht publicaties zijn propaganda tegen kuren bedoelt om effect bejag, het neerzetten van een zo gruwelijk mogelijk beeld over anabolen en injecteren. Doel heiligt de middelen bij eigenkracht.nl

Over eigenkracht en bronvermeldingen gesproken; ben al een poosje opzoek naar bronnen die praten over het herstel van hormoonhuishouding na kuren, maar vind hier bijzonder weinig over, en wat ik vind zijn oa een paar citaten uit ''doping, de nuchtere feiten''

Iemand die hier een aanvulling op kan doen (Ymir wellicht?) Of is hier gewoonweg weinig tot geen onderzoek naar gedaan?

Terug
Naar boven