AndroidHealthClinic

bijkomen met weight gainer en kwark mogelijk ??

vermeulen89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
76kg
ik heb een vraag.
train nu sinds een maand of 7 en ben voor me gevoel best wel vooruit gegaan, maar met gewicht wil het niet erg lukken.
nou eet ik wel goed maar niet echt volgens een schema.
ik ben 1.93 en weeg 75 kilo dus aan de lichte kant.
nou zat ik te denken om buiten mijn normale voeding weight gainer en franse magere kwark te gaan gebruiken maar ben benieuwd of dat genoeg is.
ik ontbijt normaal nooit heel fout maar krijg het niet weg.
nu wil ik me shakes als volgt gaan gebruiken:
1 's ochtends voor ik naar me werk ga met havermout.
2 's avonds na de training.
3 franse magere kwark voor ik ga slapen.
heb niet veel ervaring op het gebied van voeding dus tips en commentaar zijn welkom.

alvast bedankt

Als dit je helpt om voldoende caloriën binnen te krijgen, moet je dit maar doen.

Hoe je het op hebt gesteld is goed, hoort zo'n beetje bij de basis. Nu nog volwaardige maaltijden toevoegen en Kcal/macro's uitrekenen.

even snel berekend je onderhoud is 2959kcal incl. sporttoeslag daar ga je +/- 500kcal boven zitten dus kom je op een totaal van 3459kcal. ga dit eten en je gaat bijkomen.

ik heb het zelfde probleem. Ben 1m92 weeg 73kg(21j), train nu juist maand en half. Ik zou graag veel kilo's willen bijkomen, heeft er iemand tips, ik begin ook tegenwoordig meer te ontbijten. Ik zou het liefst 20kg bijkomen zodat het evenredig is met mijn lengte.
(ik neem sinds vandaag ook shakes in (mammoth2500).

alvat bedankt

ik heb het zelfde probleem. Ben 1m92 weeg 73kg(21j), train nu juist maand en half. Ik zou graag veel kilo's willen bijkomen, heeft er iemand tips, ik begin ook tegenwoordig meer te ontbijten. Ik zou het liefst 20kg bijkomen zodat het evenredig is met mijn lengte.

alvat bedankt
Beste tip ooit: jezelf inlezen en niet lui zijn!

alvat bedankt

eigen topic aanmaken a.u.b.

vermeulen89 & vermeulen92 :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Vermeulen92 is mijn broertje alleen al iets verder op het gebied van training en voeding ;-)

ja zou als ontbijt doen in jou geval: 400 ml melk + 40 gram eiwitpoeder + 100 gram brinta + 200 ml water. Dat kan in 1 shake beker.

• Topic Starter Topic Starter
Oké bedankt hoop dat het werkt ;-)

Terug
Naar boven