MuscleMeat

bijkomen?

volgens mij eet je alsnog maar 3000kcal ofzo :roflol:

wat eet je allemaal dan? (maar je moet dus gewoon meer eten...)

Als je moeite hebt met vreten eet dan dingen die je makkelijk naar binnen krijgt.
Voeg toe aan je voedinsschema:
200 gr walnoten (of cashewnoten)
400 gr krenten
= 2500 Kcal:p:D

Als je dat bovenop wat je normaal eet (6 maaltijden, min. 3500 Kcal??) eet je zeker moet gaan bijkomen..

probeer wel gezond te eten.ik kon ook alles eten maar kwam niks aan.toen ben ik met een voedingsschema begonnen.toen kwam ik wel aan.

dus,....wat eet je dan allemaal

ik was binnen 1 maand 5 kilos aangekome:P ik woog 55 en nu 60
:P maar ik begon veel te eten, al had ik geen honger. ik ben er weer mee gestopt al 2 maande of zo iets en bn maar 1 kilo afgevalle. maar ik ga er weer aan beginne want ik wil max 70 kilo wegen.

ps bn 173 cm

reken maar dat het grootste gedeelte vet is van die 5kg

ja, als je wilt bijkome is dat ook de bedoeling

oooh je wilde vet bijkomen :P had het niet door, is niet het meest voor de hand liggende.

Gewoon veel noten boven je normale voedsel eten.
Makkelijk,simpel en lekker.

wat moet je doen als je al gewoon bent van veel te eten (voor 2 a 3 personen)
en nog altijd niks bijkomt?
Eén persoon (man) eet gemiddeld tussen de 2000 en 3000 kcal per dag. Dat zou betekenen dat jij tussen de 6000 en 9000 kcal per dag eet en geen gram bijkomt? Ik denk dat je zelf wel inziet dat dit niet kan kloppen :)

Het advies dat ik je meegeef is: begin eens met alles op te schrijven wat je nou precies eet op een dag. Ik denk dat je verstelt zal staan hoe weinig het nog maar is , relatief aan wat je zou moeten eten om te groeien.

Schrijf alles op, en bereken daarna wat datgene wat je eet nou echt bevat een energie en macronutriënten.

en post het even hier als je het weet he :P

je hebt tog ook zo'n drankjes waarvan je bij komt? want als ik nu ga trainen ben ik dun gespierd. dat vindt ik nie mooi, ik moet eerst 10 kilos aankomen voordat ik zwaar ga trainen. bn maar 60 kilo en 173 m lng

of denk ik het verkeerd??

Terug
Naar boven