XXL Nutrition

bijkomen?

hoezo moet je eerst 10kg aankomen voordat je zwaar kan trainen?

ik zou gewoon clean bulken en kijken of je aankomt, want anders moet je straks weer cutten en daar zit niemand op te wachten

goed eten, meer dan dat je verbruikt en hier zwaar bij gaan trainen!
want eerst met zin vet worden en daarna trainen lijkt mij wat een vreemde redenatie.

ik ben nu best dun, en als ik ga trainen ben ik gespierd en dun. dat is geen beeld man. dus ik moet egt eerst een paar kilos bij komen. maak nie uit hoeveel, 5 zal ook erg goed zijn

gespierd en dun, nieuwe onzin, wat is dun volgens jou? laag BF (zo blijkt), alle pro's hebben ook laag BF en die zien er niet dun uit ofwel dan.

als jij spieren gaat kweken ga je er ook niet meer dun uit zien.

ALS JIJ nu vet gaat gainen, en weinig spieren dan ga je er skinny fat uitzien....en dat is nog k*tter dan gewoon mager zijn ;) ....we proberen je alleen te behouden voor je fouten.

sowieso, ALS jij spieren gaat gainen, gain je automatisch ook vet, dus dan zit je met dubbel de hoeveelheid vet die je eigenlijk wilde.

oke oke, dus als ik nu wat ga trainen zal ik er breeder en wat voller uit zien?

als t zo is ga ik eraan beginne,

Ja natuurlijk, dacht je dat 'mensen met normale grootte' gewoon zeer dikke botten hadden, of dat bodybuilders botten laten groeien tijdens trainen, nee de spieren groeien, en de spieren zullen je eruit laten zien alsof je groot bent. Kijk een in het topic Ectomorph in Foto's daar zie je wat spieren met je lichaam laten doen.

Als je moeite hebt met vreten eet dan dingen die je makkelijk naar binnen krijgt.
Voeg toe aan je voedinsschema:
200 gr walnoten (of cashewnoten)
400 gr krenten
= 2500 Kcal:p:D

Als je dat bovenop wat je normaal eet (6 maaltijden, min. 3500 Kcal??) eet je zeker moet gaan bijkomen..

200 gr walnoten (of cashewnoten)
400 gr krenten
= 2500 Kcal:p:D

serieus? alleen dit is 2500kcal???

dus als je dit vaak zou eten + je normale voedings schema zou je binnen weken et verschil moeten zien togh....

weken :roflol: misschien dat je een vetrol extra hebt ja...

echt verschil in spiermassa zien duurt maanden

so so, die note moet ik gaan aanschaffe:P :P:D:D haha

wie wil er nou vet mass gainen als je nog bovende 7% zit.

nee.. maarjah .... als je het combineert met krachttraining kan het wel wat leveren

dat wel, alleen VEEL meer boven je verbruik zitten heeft weinig meerwaarde voor je spieropbouw he, stel je zit 500kcal boven verbruik en je bouwt al maximale spier, heeft het geen zin om nog eens 1000kcal meer et gaan eten.

weken :roflol: misschien dat je een vetrol extra hebt ja...

echt verschil in spiermassa zien duurt maanden

met alles akkoord wat je hier brengt.. alleen even toevoegen.. spieren zijn soms bizar en groeien onregelmatig.. nu en dan zie je wel snelle groei in een zone.. zeker als je een ecto typ bent...

je hebt tog ook zo'n drankjes waarvan je bij komt? want als ik nu ga trainen ben ik dun gespierd. dat vindt ik nie mooi, ik moet eerst 10 kilos aankomen voordat ik zwaar ga trainen. bn maar 60 kilo en 173 m lng

of denk ik het verkeerd??

Ja klopt, Obelix dronk dat ook, toverdrank heet het volgens mij..

je komt evenveel van een weightgainer aan als een bigmac en een cola

Terug
Naar boven