AndroidHealthClinic

bijkomen?

dan moet je maar een andere sport zoeken, want bb'ing is 80% eten

ik zeg niet dat ik weinig eet, mensen kunnen hun buik ook vol hebben he. en ik doe niet aan bb'ing, doe gewoon fitniss,niet zoals die erg lelijk gespierde mannen

oooh oke, ik dacht even dat je zei dat alleen coleman fysieken als bb'ers beschouwd kunnen worden ;)

vind je dit geen bb'er dan? (is er wel 1 natuurlijk)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind je dit geen bb'er dan? (is er wel 1 natuurlijk)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja tuurlijk wel, maar er zijn ook van die body builders die overdreve gespierd zijn.

en zijn armen op die foto zien er ook eng uit met al die aders, maar zijn lichaam is goed. zo zou ik hem ook wel willen hebben!:rolleyes:

:roflol:

dat zal niet gebeuren hoor :P jij hebt pcies dezelfde aders als hij op die foto, alleen heeft hij zo weinig vet dat je ze goed kan zijn ;)

leg extensions, lunges...voor veel definite imo, voor overall massa op je benen moet je squatten.

en je scheenbeen + kuiten, kunnen die ook groter getraind worden???

ja, wat calve raises kan je doen, alleen verwacht er niet teveel van, die groeien het traagst van allemaal (je kuiten dan, je scheenbeen trainen doen er maar HEEL weinig, die spier die er achter zit dan he)

eet gwn veel rijst en pasta maar dan echt veel en steek om et half uur wat in je mond doe het een maand en je komt wel bij ook veel biefstuk en kip vreten en pindakaas met kip op je boterhammen :D

ja, wat calve raises kan je doen, alleen verwacht er niet teveel van, die groeien het traagst van allemaal (je kuiten dan, je scheenbeen trainen doen er maar HEEL weinig, die spier die er achter zit dan he)

je scheenbeen??? of bedoel je wat anders:D

ja die spier achter je scheenbeen (niet je kuit dus), die schijnen sommige mensen ook te trainen...

Heb ik ook wel eens gedaan

weet ik, daarom zei ik het ook

Terug
Naar boven