XXL Nutrition

bijna-dood ervaring

Bezoekers in dit topic

die van mij zag er zo uit;

VTR 1000 F (5)-600pix.jpg
 
Ik reed met de fiets op het fietspad, handen niet aan het stuur. Mijn ene voet gleed van mijn pedaal aangezien het geregend had. Ik val van mijn fiets met mijn hoofd op de baan, een aanrijdende auto kon mijn hoofd maar net ontwijken :o

and your avocados turned into guacamole?
 
Laatst bewerkt:
Was ooit koeriertje in de haven, documenten weg brengen enzo. Reed in de pauze naar huis om ff wat te eten. Kwam bij kruispunt aan en het was groen. Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor, maar die auto bleef maar de hoek om gaan. Ik snel toeteren, maar dat hielp niet want die vent bleek achteraf doof te zijn (srs). Raakte die mijn achterkant en ik werd gelanceerd. Met mijn lichaam horizontaal door de lucht tot ik werd afgeremd door een verkeerslicht. Door de klap slingerde ik om die paal heen door naar achter. Scooter lag 20 meter verder ofzo. Kon niet meer ademen, eerste reactie was mn helm af gooien. Vent kwam bezorgd naar me toe, maar kon niet praten dus ik had al iets van wtf is dit voor mongool. Voor mijn gevoel duurde het 2 minuten dat ik niet kon ademen ofzo, ik bleef maar happen naar adem tot mijn beeld zwart werd. Hoorde een ambulance aan komen en toen dacht ik van ok, ik word een geval van nét te laat. Dit is het dan. Dacht aan mn meisje, mn ouders en broertje/zusje. Weet niet meer precies waar of wanneer maar ze hadden mijn ouders gebeld om te zeggen dat ze maar snel moesten komen want zou wel eens de laatste keer kunnen zijn. Maar ja, ik wilde niet natuurlijk dus het bleef bij een scheur(tje) in mijn lever en milt en gekneusde ribben. Denk dat het ecto-zijn mij gered heeft met mijn 65 kilo toen. Na 2 dagen was ik het zat in het ziekenhuis en belde mijn maatjes op of ze me ff kwamen halen om te chillen. Mocht officieel niet weg, maar goed ik wilde per se weg. 2 stappen doen ging niet eens zonder meteen buiten adem te zitten maar waar heb je vrienden voor :D
 
Wel eens per ongeluk iemand bijna om het leven gebracht.
 
Was ooit koeriertje in de haven, documenten weg brengen enzo. Reed in de pauze naar huis om ff wat te eten. Kwam bij kruispunt aan en het was groen. Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor, maar die auto bleef maar de hoek om gaan. Ik snel toeteren, maar dat hielp niet want die vent bleek achteraf doof te zijn (srs). Raakte die mijn achterkant en ik werd gelanceerd. Met mijn lichaam horizontaal door de lucht tot ik werd afgeremd door een verkeerslicht. Door de klap slingerde ik om die paal heen door naar achter. Scooter lag 20 meter verder ofzo. Kon niet meer ademen, eerste reactie was mn helm af gooien. Vent kwam bezorgd naar me toe, maar kon niet praten dus ik had al iets van wtf is dit voor mongool. Voor mijn gevoel duurde het 2 minuten dat ik niet kon ademen ofzo, ik bleef maar happen naar adem tot mijn beeld zwart werd. Hoorde een ambulance aan komen en toen dacht ik van ok, ik word een geval van nét te laat. Dit is het dan. Dacht aan mn meisje, mn ouders en broertje/zusje. Weet niet meer precies waar of wanneer maar ze hadden mijn ouders gebeld om te zeggen dat ze maar snel moesten komen want zou wel eens de laatste keer kunnen zijn. Maar ja, ik wilde niet natuurlijk dus het bleef bij een scheur(tje) in mijn lever en milt en gekneusde ribben. Denk dat het ecto-zijn mij gered heeft met mijn 65 kilo toen. Na 2 dagen was ik het zat in het ziekenhuis en belde mijn maatjes op of ze me ff kwamen halen om te chillen. Mocht officieel niet weg, maar goed ik wilde per se weg. 2 stappen doen ging niet eens zonder meteen buiten adem te zitten maar waar heb je vrienden voor :D

tl dr
leer interpunctie
 
Bij de geboorte bleef ik haken met mijn been, gelukkig alleen maar een litteken er aan over gehouden maar wel bijna de pineut geweest!
 
Bij de geboorte bleef ik haken met mijn been, gelukkig alleen maar een litteken er aan over gehouden maar wel bijna de pineut geweest!

nu ben je enkel homo
 
Het regende en ik steek een auto voorbij, met de moto, op het middelste rijvak. Plots slaat die auto af naar links, ik rem nog zoveel ik kan maar ze raakte met haar achterband nog mijn voorwiel.
Ik val, begin te slieren over het wegdek en zie het aankomende verkeer al afkomen, gelukkig kon iedereen op tijd remmen.
 
Ben zo vaak bijna overgereden toen ik aan het fietsen was.

Pas nu wel beter op ha ha!
 
Ik heb sowieso het spectaculairste verhaal, kan het hier alleen niet posten jammer genoeg om problemen te vermeiden :o
 
Bij de geboorte bleef ik haken met mijn been, gelukkig alleen maar een litteken er aan over gehouden maar wel bijna de pineut geweest!


Ik probeer hier een beeld van te krijgen...vertel.:cool:
Lijkt me meer dat je moeder geluk gehad heeft.......
 
Ik heb sowieso het spectaculairste verhaal, kan het hier alleen niet posten jammer genoeg om problemen te vermeiden :o

Post dan niks :P Dit is het internet ja, wij willen sappige verhalen.


Ontopic: Stond aantal jaar geleden op het erf van een boer, mochten we spelen met een groepje kids. Natuurlijk helemaal geweldig die grote schuur, machines etc. Stond ook een grote compressor... wij dachten dat het leuk zou zijn om die aan te zetten, dus dat ding in het stopcontact geplugd wat achter bij de muur zat.

10 min lang hoorde je BRRRRRRRRRRRRRRRRRRR en ineens klapt dat ding gewoon uit elkaar, geen id hoeveel bar erop stond maar het moet enorm veel zijn geweest. Een flinke metalen plaat van die compressor scheert langs me met ongekende snelheid, dwars door de 30cm houten wand van de schuur. Ooja en de deur was ontzet vanwege de luchtdruk die ineens vrijkwam. Ben tot op de dag van vandaag bang voor compressors (srs)
 
Back
Naar boven