- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) gevallen in een meer dan 2 meter diepe put in een huis waar ze werken aan het doen werken. Die put lag vol met oud ijzer en zaten ook een paar van die ijzeren staven uit. Gelukkig zat die ene staaf vlak naast m'n been (heb er nog steeds een litteken van) en de andere ook naast m'n lichaam, maar moest 1 van die staven juist op de zone gezeten hebben waar ik met m'n rug op beland ben was ik gewoon doorboord geweest. Heb dus echt wel veel geluk gehad toen.
Ik keek naar m'n pa en zag dat hij een epilepsie aanval had (krijgt hij ong 1 keer om de 6 maand maar normaal altijd snachts en zeker niet als hij in auto rijdt).. De adrenaline schoot dus meteen door m'n lijf, was deftig in paniek en nam onmiddellijk het stuur vast en zorgde ervoor dat we terug op de rijbaan waren. Ondertussen was ook m'n ma helemaal wakker en nam ook zij het stuur vast, ook volledig in paniek. Probleem was echter doordat de spieren opspannen als je zo'n aanval hebt, hij het gaspedaal steeds verder indrukte. In plaats 120km/u werd het dus al vlug 140, 150 enz.. Ik en m'n ma dus beiden aan het stuur en m'n ma die ondertussen ook probeerde zijn been van het gaspedaal te krijgen. Na een helse rit waar we auto na auto voorbij staken heeft m'n ma dan uiteindelijk toch zijn voet van het gaspedaal gekregen, vertraagden we terug, en hebben we uiteindelijk op de pechstrook tot stilstand gekomen. Gelukkig was het al bij al nog redelijk rustig op de autosnelweg want anders hadden we beslist gebotst en waren we er zeker niet zo goed vanaf gekomen. Zo'n ervaring wil ik iig nooit meer meemaken en sindsdien rijdt m'n pa ook nooit meer op de autosnelweg.Ben eens in dronken toestand achterover (liep achterwaarts om te zien of de security mij niet gevolgd was want had net de stekker van het frietkraam uitgetrokken) gevallen in een meer dan 2 meter diepe put in een huis waar ze werken aan het doen werken. Die put lag vol met oud ijzer en zaten ook een paar van die ijzeren staven uit. Gelukkig zat die ene staaf vlak naast m'n been (heb er nog steeds een litteken van) en de andere ook naast m'n lichaam, maar moest 1 van die staven juist op de zone gezeten hebben waar ik met m'n rug op beland ben was ik gewoon doorboord geweest. Heb dus echt wel veel geluk gehad toen.

Ik was laatst in de wildy met Runescape... Was een groepje van 5 die mij aanvielen, ik had niet genoeg zalm bij me dus kon nog maar ternauwernood ontsnappen.
)
Ik was laatst in de wildy met Runescape... Was een groepje van 5 die mij aanvielen, ik had niet genoeg zalm bij me dus kon nog maar ternauwernood ontsnappen.
haha epic
toen ben ik een nacht out geweest met alle gevolgen van dien, bloedruk die daalde en een hele zwakke polsslag, heb er wel wat van gemerkt maar op een vage manier!
Ik lig hier heel relaxed, laat me maar lekker liggen... :-S :-(
Ben eens in dronken toestand achterover (liep achterwaarts om te zien of de security mij niet gevolgd was want had net de stekker van het frietkraam uitgetrokken) gevallen in een meer dan 2 meter diepe put in een huis waar ze werken aan het doen werken. Die put lag vol met oud ijzer en zaten ook een paar van die ijzeren staven uit. Gelukkig zat die ene staaf vlak naast m'n been (heb er nog steeds een litteken van) en de andere ook naast m'n lichaam, maar moest 1 van die staven juist op de zone gezeten hebben waar ik met m'n rug op beland ben was ik gewoon doorboord geweest. Heb dus echt wel veel geluk gehad toen.
). 2 grote kappen in mijn hoofd. Bij de grootste kon je volgens mijn pa mijn schedel zien, maar die was blijkbaar net niet geraakt, anders schedelbreuk.