Fitness Seller

Bill Gates, multimiljardair, megafilantroop.

SaborLatina zei:
Homer17 zei:
Gast kom op ??? met 40miljard kun je ze beide kopen...

Gates doet wel goed, maar hij kan et ook makkelijk!!

Btw, goed idee om gates met paris hilton te vergelijken :thumbs: idiot...[/QUOTE]

nu ik erover nadenk je hebt nog gelijk ook:o over Paris. ik doelde meer op zij heeft ook miljarden maar ze doet er nix mee....en bill gates dus wel. maar was stupid!!

Zij koopt veel dure kleding. Wordt belasting over betaald, middenstand houd werk, lage lonen landen behouden hun fabrieken dus zij doet ook goed;)

RichardV zei:
Echter houd ik altijd in mijn achterhoofd dat mensen het niet voor niks zo goed voor elkaar hebben.

Nee omdat ze verstand, ballen en doorzettingsvermogen hebben. Gewoon toffe actie van die gast dat hij zoveel cash weg geeft. Kan er altijd wat achter zoeken, als je veel bling bling hebt zullen mensen toch altijd op je b**chen. Als hij niets geeft is hij een aso, anders is het image building.

Rob G zei:
Nee omdat ze verstand, ballen en doorzettingsvermogen hebben. Gewoon toffe actie van die gast dat hij zoveel cash weg geeft. Kan er altijd wat achter zoeken, als je veel bling bling hebt zullen mensen toch altijd op je b**chen. Als hij niets geeft is hij een aso, anders is het image building.

Je vergeet een berg geluk vriend!
En laat dat kloot woord b**chen weg.:D

Kan Bill Gates niet iets doen om Dr. Phil van de buis af te krijgen? Dan betoont hij zich een ware filantroop! ;)

Dus Bill Gates doet aan wellfare; who cares ???

Hij kan er alleen maar mee aan "image building" doen omdat mensen sowieso vooroordelen hebben tov de rijken waardoor zo'n donatie natuurlijk wereldnieuws is.

"Welke multinational geeft immers aan liefdadigheid"; staat lijnrecht tov de vrije markt. Denken in hokjes en generaliseren leidt imo tot belachelijk kortzichtige conclusies :)

wat trouwens pas echt erg is is dat hij 3 kinderen heeft.
de kinderen gaan elk 10 mlj erven en de rest geeft hij weg aan goede doelen :eek:

Sorry, ik ben dom 10 mlj dat is 10 miljoen? of 10 miljard?
On topic, goede zaak vind ik het en ik had er al vaker dingen over gehoord dat hij veel geld uitgeeft aan liefdadigheid.

psycho_b zei:
Sorry, ik ben dom 10 mlj dat is 10 miljoen? of 10 miljard?
On topic, goede zaak vind ik het en ik had er al vaker dingen over gehoord dat hij veel geld uitgeeft aan liefdadigheid.
mlj=miljoen
mlrd=miljard

Terug
Naar boven