Fitness Seller

Binnekant borst

RandyDiesel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
60kg
Heey Allemaal

Ik heb ff een vraagje
Ik heb een grote scheiding tussen men 2 borstspieren
Vult dat nog op met spieren namaaten je borstspieren groter worden
????

dat is mijn grote vraag :D

Alvast bedankt

Deze vraag is al te vaak gesteld, gebruik de zoekfunctie.

Misschien iets, omdat je spieren dikker worden. Maar het heeft inderdaad te maken met je genen en de aanhechting op je botten en dus zal het niet veel veranderen.

vraag is al 101 keer gesteld idd :p

Bij 1m75 en 60kg denk ik niet dat jij gigantische pecs hebt..

Geduld, massa en genetica zijn dus de sleutelwoorden

Laatst bewerkt:
Mijn borst is helaas ook niet zo genetisch aangelegd, ze sluiten niet mooi aan:(

Laatst bewerkt:
het gaat erom dat je genoeg massa kweekt, en fly oefeningen doen het ook goed, denk aan liggend cable fly of dumbbell fly. verwacht niet dat je met een paar maanden al zo een complete borst kan vormen, gasten doen er jaren over :D

Normaal gezien is het de gewoonte om op elke post te antwoorden met: "Kijk in de andere topics dude...". Mijn mening is nog altijd dat een forum dient om meningen, indrukken en kennis te delen.

Dus om op je vraag te antwoorden: Binnenkant borst trainen gaat niet, je kan je wel richten specifiek op boven of onderkant. Aan je gewicht te zien heb je gewoon niet genoeg massa. Je borst vult van zichzelf wel op als je meer kracht en massa kweekt. Concentreer je op de basics en (Bench Press, "dumbbell">"dumbbell">Dumbbell Press zowel incline, flat als decline) en dat komt wel goed na een paar jaartjes. Doe ook iets aan je voeding want met 60kg vreet je volgens gewoon niet genoeg.

Terug
Naar boven