Fitness Seller

Shocking News 'Binnenkort zijn wij hier de baas' klopt echt

had er eerlijk gezegd meer verwacht in gent toch wel 50%
maar als het zo doorgaat moeten wij belgen meer sociale lasten betalen dan dat we loon verdienen om al die uitkeringen uit te betalen :(

Mmm, en toch zou ik liever in Amsterdam wonen dan in één of ander klein dorpje buiten de randstad met 99% autochtonen.
Bovendien, er zijn minstens 4 Marokkanen nodig om de baas te zijn over 1 Nederlander. En dat aantal hebben we nog niet bereikt voorlopig.
No Worries.

Edit: Trouwens als je er wel eens komt dan is het niet echt 'shokking news' en als je er nooit komt heb je er geen last van.

hahahahhah karma brotha je hebt helemaal gelijk:o

Van een hoofdstad vind ik dat juist niet raar, zeker niet van een internationaal georiënteerd land als Nederland. Het is even wennen als ik in Amsterdam een lunchroom bezoek en in het Engels of Duits wordt aangesproken (ben een Limburger dat zal het wel zijn), maar ik stoor me er niet echt aan...

internationaal georienteerd betekend niet perse dat een 50+ percentage allochtoon hoeft te zijn van wat voor afkomst dan ook.

het is imo ook te zot voor woorden dat als je in bepaalde wijken rondloopt dat je je alleen voelt als nler zijnde, meeste mensen zullen dat verder geen probleem vinden maar ik vind t gewoon jammer/zonde. maar goed...

internationaal georienteerd betekend niet perse dat een 50+ percentage allochtoon hoeft te zijn van wat voor afkomst dan ook.

het is imo ook te zot voor woorden dat als je in bepaalde wijken rondloopt dat je je alleen voelt als nler zijnde, meeste mensen zullen dat verder geen probleem vinden maar ik vind t gewoon jammer/zonde. maar goed...

we zijn allemaal allochtonen als je je geschiedenis maar genoeg doortrekt.

Ik snap je punt wel. Het is ook een moeilijk vraagstuk, ik zou ook niet graag willen zien dat er niks van onze eigen cultuur over blijft. En ik zie zeker in dat er minderheden zijn die voor veel problemen zorgen. Beetje zoals de 20-80 regel wat dat betreft.

Komt door al die autochtone stadsverraders die hun stad verlaten en dan naar zo'n gaar slaapstadje verkassen. Blijf als autochtoon het fort bewaken, dan worden de verhoudingen ook niet zo scheef. Maar nee hoor in Amsterdam verkassen ze naar Almere om daar een half getto van te maken en in Den Haag naar Zoetermeer om daar een gare niet levende stad van te maken waar je Tristan van der Vlis neigingen krijgt.

Verdedig je fort of klaag niet zoveel!

Komt door al die autochtone stadsverraders die hun stad verlaten en dan naar zo'n gaar slaapstadje verkassen. Blijf als autochtoon het fort bewaken, dan worden de verhoudingen ook niet zo scheef. Maar nee hoor in Amsterdam verkassen ze naar Almere om daar een half getto van te maken en in Den Haag naar Zoetermeer om daar een gare niet levende stad van te maken waar je Tristan van der Vlis neigingen krijgt.

Verdedig je fort of klaag niet zoveel!

Dus komen er allochtone buren in je forenzen stad wonen, ga ze te lijf met zwaard en schild? :o

Dus komen er allochtone buren in je forenzen stad wonen, ga ze te lijf met zwaard en schild? :o

Hete teer jonge.. We zitten in die fort toch.

Heb btw het idee dat de boel in België wat meer op spanning staat dan hier (A'dam). Maar dat is niet alleen allochtoon vs autochtoon. Die jeugd daar af en toe:roflol:

Ik las eerst dat karmabericht, en daarna zijn post. En heb een biertje gedronken, dus nvm.

Edit: Wie weet wat holymoly met dit bedoelt:

???

Er kwamen 4 Marokkanen die je fort bestormden. Met teer, zwaard en schild ging je ze te lijf maar door het bier bleef je niet overeind. Zo.

Goede evolutie dit, niets mooier dan diversiteit.

Ik ben ook allochtoon. Toch wel een naar bericht dit hoor. :eek:

er zijn ook niet veel autochtone nerderlands die in amsterdam zouden willen wonen. Meeste die er zitten, zitten ook erg lang daar of hebben altijd daar gewoond.Nederlanders die elders hebben gewoond zullen amsterdam zeker niet als eerste keus hebben bij hun verhuizing. Terwijl alochtonen wel sneller geneigd zijn daar te vestigen. Omdat in meeste gevallen steden zoals amsterdam voor hun betere kansen bied wat betreft geld zowel zwart als wit, criminaliteit, vrienden/cultuur, kansen etc.

Ik zou er zelf ook niet willen, lijkt me echt verschrikkelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven