FreeWeights
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm, en toch zou ik liever in Amsterdam wonen dan in één of ander klein dorpje buiten de randstad met 99% autochtonen.
Bovendien, er zijn minstens 4 Marokkanen nodig om de baas te zijn over 1 Nederlander. En dat aantal hebben we nog niet bereikt voorlopig.
No Worries.
Edit: Trouwens als je er wel eens komt dan is het niet echt 'shokking news' en als je er nooit komt heb je er geen last van.

Van een hoofdstad vind ik dat juist niet raar, zeker niet van een internationaal georiënteerd land als Nederland. Het is even wennen als ik in Amsterdam een lunchroom bezoek en in het Engels of Duits wordt aangesproken (ben een Limburger dat zal het wel zijn), maar ik stoor me er niet echt aan...
In belgië is dit ook al het geval. Ze nemen ons over![]()
internationaal georienteerd betekend niet perse dat een 50+ percentage allochtoon hoeft te zijn van wat voor afkomst dan ook.
het is imo ook te zot voor woorden dat als je in bepaalde wijken rondloopt dat je je alleen voelt als nler zijnde, meeste mensen zullen dat verder geen probleem vinden maar ik vind t gewoon jammer/zonde. maar goed...
internationaal georienteerd betekend niet perse dat een 50+ percentage allochtoon hoeft te zijn van wat voor afkomst dan ook.
het is imo ook te zot voor woorden dat als je in bepaalde wijken rondloopt dat je je alleen voelt als nler zijnde, meeste mensen zullen dat verder geen probleem vinden maar ik vind t gewoon jammer/zonde. maar goed...
We laten ze kebab zaken openen , zo blijft de economie lekker draaien.

we zijn allemaal allochtonen als je je geschiedenis maar genoeg doortrekt.

Komt door al die autochtone stadsverraders die hun stad verlaten en dan naar zo'n gaar slaapstadje verkassen. Blijf als autochtoon het fort bewaken, dan worden de verhoudingen ook niet zo scheef. Maar nee hoor in Amsterdam verkassen ze naar Almere om daar een half getto van te maken en in Den Haag naar Zoetermeer om daar een gare niet levende stad van te maken waar je Tristan van der Vlis neigingen krijgt.
Verdedig je fort of klaag niet zoveel!

Dus komen er allochtone buren in je forenzen stad wonen, ga ze te lijf met zwaard en schild?![]()

Kan iemand mij uitleggen wat tommetje met dit karma bericht bedoelt op deze post.
ma 6 jun 2011 22:33 tommetje1993 er zijn minstens 4 marokanen nodig jwz wat ik bedoel swa je verdient dit

Ik denk dat iemand hier zijn fort moet gaan beschermen!![]()
Ik denk dat iemand hier zijn fort moet gaan beschermen!![]()

Ik las eerst dat karmabericht, en daarna zijn post. En heb een biertje gedronken, dus nvm.
Edit: Wie weet wat holymoly met dit bedoelt:
![]()
Er kwamen 4 Marokkanen die je fort bestormden. Met teer, zwaard en schild ging je ze te lijf maar door het bier bleef je niet overeind. Zo.