Fitness Seller

Shocking News 'Binnenkort zijn wij hier de baas' klopt echt

Mijn moeder is Russisch die is dus allochtoon. Maakt mij dus half Allochtoon. Wordt ik dan met Allochtonen mee gerekend of als halve punt of hoe zit dat? Anders verbaasd mij dit niks.

Ja dan wordt je meegerekend als allochtoon. Jij bent per definitie een allochtoon van de tweede generatie. Je bent pas autochtoon als je beide ouders in dat land geboren zijn, ongeacht van waar je zelf geboren bent.

wat een onzin eigenlijk he?

Wat is het nou probleem?

Het begrip allochtoon/autochtoon? Ze zouden deze woorden moeten wissen uit het woordenboek.

Tegenwoordig voelt menig allochtoon zich gewoon Nederlander. Het feit dat één van je ouders uit het buitenland komt (bijv. een Spaanse vader) wordt dus gelijk bestempeld als een allochtoon. En in Nederlandse begrippen wordt vaak een allochtoon geassocieerd met een Marokkaan of een Turk. Dit is wel een probleem!

Ook zie ik niet wat het uitmaakt, het aantal autochtonen zijn dus minder? Dit aandeel blijft over heel Nederland gezien wel hetzelfde. Ze verhuizen van grote naar kleinere steden, suburbanisatie heet dat.

No Big Deal!

NB: Dan moeten de autochtoonse bevolking maar minder aan vakantieliefdes doen. Dan stijgt het percentage autochtonen wel weer :)

Mijn moeder is Russisch die is dus allochtoon. Maakt mij dus half Allochtoon. Wordt ik dan met Allochtonen mee gerekend of als halve punt of hoe zit dat? Anders verbaasd mij dit niks.

Jij bent allochtoon.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 12:07 ----------

Ook zie ik niet wat het uitmaakt, het aantal autochtonen zijn dus minder? Dit aandeel blijft over heel Nederland gezien wel hetzelfde. Ze verhuizen van grote naar kleinere steden, suburbanisatie heet dat.

No Big Deal!

NB: Dan moeten de autochtoonse bevolking maar minder aan vakantieliefdes doen. Dan stijgt het percentage autochtonen wel weer :)

:roflol:

Allochtonen worden autochtonen, die groep allochtonen die er nu is blijft natuurlijk niet eensgezind. Sommigen zullen links stemmen, sommigen rechts, in het centrum... Je hoort van genoeg allochtonen dat ze seculier zijn geworden en de grenzen ook dicht willen.

Het is meer een gevolg van xenofobie dit. New York bestaat ook vooral uit allochtonen, zolang je een goed beleid hebt hoeft dat geen nadeel te zijn. Wel vind ik dat er een immigratiestop mag komen, vol is vol.

Waz so funny Moraalridder? Beetje sarcasme kan toch geen kwaad :p

Terug
Naar boven