Fitness Seller

bitchtits

• Topic Starter Topic Starter
ik voel niet direkt iets hard.
hij is eerder zacht geworden en de kleine bobbeltjes in het tepelhof die ik vroeger had zijn nu verdwenen.
ik heb nu gave tepels.
en het kan niet van die HGH-22 zijn want die neem ik slecht van gisteren. dus dit is de 2de. 1 per dag.

dan heb je zeer wsch nog geen gyno.
dat ga je echt vanzelf voelen.. verharding dus... op een gegeven moment merk je dat zelfs met lopen oid.

msch maak je je iets te druk nu ? (begrijpelijk; dat wel).

ik ga zo snel mogelijk naar dokter. als die het verschijnsel al kent...
ik hoop dan dat ik zo een middel krijg.
ik houd u op de hoogte.

je dok. kent het verschijnsel zeker... dit komt redelijk veel voor bij puberende jochies....
dokter is het enige juist wat je kan doen; succes en sterkte!

Zou je kuur trouwens op 30mg per dag doen als ik jou was ipv 20mg.. Niet dat daar je gyno van weg gaat.. Ojah nolvadex dealer: google haha succes (Y)

ik wou dus 6 weken 20mg danabol slikken.
maar ben na 2 weken gestopt omdat ik al volgens mij gyno kreeg en geen nolvadex kon krijgen waar ik het eerder wel dacht te krijgen.ik weeg 84 en ben 1.82 m groot.
vetgehalte is 12%
ik ben 4,5 jaar geleden begonnen toen ik nog 62 woog.
dus ik dacht da ik op mijn max zit ondertussen.
daarom ben ik verleid door anabolen...
bijkomende verschijnselen die ik heb zijn.. minder zin in coïtus en heb moeilijkheden bij een erectie.
???

ik las in eenander topic dat je al 2 jaar op 77kg vasthangt, als dat zo is dan kun je het beter ergens anders zoeken dan in de steroids ;) zeker op jou leeftijd..

verder staat dianabol bekent om het vochtvasthouden en ik ben vrijwel zeker dat dat ook bij jou het geval is en dat het geen gyno is.

dat bericht is al een tijdje oud.
ben in tussentijd gestopt met MTB en heb goed door gegeten... ben dus 7 kilo bijgekomen.
als het enkel vocht is... gaat het dan ook weer weg?
groetjes

Als je geen hard knobbletje voelt als je in je tepel knijpt heb je geen gyno. Als je echt gyno had ontwikkelt zou je dat ook wel voelen. Op je buik in bed liggen is dan al behoorlijk pijnlijk/irritant.

heeft een belg weer, kuur beginnen zonder nolvadex of wat dan ook en dan al gelijk zorgen maken dat die gybo heeft na 2 weken een paar diana pilletjes :D

heeft een belg weer, kuur beginnen zonder nolvadex of wat dan ook en dan al gelijk zorgen maken dat die gybo heeft na 2 weken een paar diana pilletjes :D

Heey bro,die jongen is bang en bezorgd.Misschien niet het slimste wat hij gedaan heeft,maar hij heeft er duidelijk moeite mee,dus vindt niet leuk hoe je daarover flamed

dat bericht is al een tijdje oud.
ben in tussentijd gestopt met MTB en heb goed door gegeten... ben dus 7 kilo bijgekomen.
als het enkel vocht is... gaat het dan ook weer weg?
groetjes

jmmr dat je geestopt bent met MTB'en man! mooie sport....
maar t gaat idd niet samen met massa bouwen... ik weet er alles van, helaas ;)

jongens jongens jongens...
als we zelf niet kunnen zien wat hij nou precies bedoelt, kunnen we toch ook niet zeggen wat hij moet doen.

zo te lezen heeft ie gewoon veelste hoog vet%

post eens wat pics!

Terug
Naar boven