Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

LTC gaat ook weer lekker omhoog :engel:

Twijfel of ik een sell order zal zette voor ltc. En dan weer goedkoper trugkoop

Het begint hier op een trollbox te lijken haha. Litecoin gaat heel ff een euro omhoog en iedereen; to thaa moon

Haha ik ben gewoon enthousiast denk ik :p
Ga sowieso niet verkopen onder de 50USD.

naar de maannn

Nee.

FTC is aan BTC gekoppeld. Indien BTC toeneemt en de verhouding FTC/BTC blijft op 0,00084 dan neemt de waarde van FTC gewoon toe.

De verhouding van FTC/BTC, zoals die weergegeven is op de site, neemt alleen toe indien FTC relatief meer stijgt dan BTC.
Indien BTC stijgt in waarde en de verhouding FTC/BTC blijft gelijk, betekent dat gewoon dat de absolute waarde van FTC ook gestegen is.

Oke thx, goed om te weten :)

Zo bitonic heeft een flinke voorraad aan bitcoins.

Ik wacht nog wel steeds op uitbetaling.. Vrijdagavond de bitcoins al naar hem verstuurd, geld had er allang op moeten staan vandaag

Naar hem?

hen* .. Bitonic!

---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:04 ----------

Mn account bij OKPAY is zoals eerder gezegd inmiddels volledig geverifieerd en heb er ook €100 naar gewired. Staat er nu op en zonder aftrek van fees :) (SEPA-transactie). Van OKPAY naar BTC-e kost 2%, maar wel stukken goedkoper dus dan kopen bij Bitonic/Happycoins en dan naar BTC-e versturen.

Ga van mn overige winst toch maar terug bitcoins halen :D

Edit: oh vergist, kost toch een 0,5% maar die verrekenden ze pas toen ik naar BTC-e stuurde. Kost in totaal dus 2,5% via deze route

En hoe lang duurt geld overmaken naar okpay?

Het begint hier op een trollbox te lijken haha. Litecoin gaat heel ff een euro omhoog en iedereen; to thaa moon

Inderdaad belachelijk, LTC is nog altijd aan het verslechteren. Zelfs de $35+ raakt nu steeds verder uit zicht.
Blij dat ik een groot deel weg heb kunnen doen @ $37..

Denk dat vanavond de litecoin gaat knallen, dat zegt mijn gevoel:o

Jullie kijken niet genoeg op lange termijn jongens, grote stijgingen gaan gepaard met af en toe grote dalingen of grote fluctuaties. Gemiddeld gezien staat LTC nog dik in de +, geldt ook voor BTC en de andere coins. Gewoon holden en verkopen wanneer die weer een hoge prijs topt.

Jullie kijken niet genoeg op lange termijn jongens, grote stijgingen gaan gepaard met af en toe grote dalingen of grote fluctuaties. Gemiddeld gezien staat LTC nog dik in de +, geldt ook voor BTC en de andere coins. Gewoon holden en verkopen wanneer die weer een hoge prijs topt.

Het probleem is dat je juist niet weet of er uberhaupt wel een lange termijn is. Aangezien het een bubbel is die elk moment kan klappen.

Het probleem is dat je juist niet weet of er uberhaupt wel een lange termijn is. Aangezien het een bubbel is die elk moment kan klappen.

De resistance tegen de klap van zondag zegt genoeg imo, ik zie geen enkele reden waarom de "bubbel" nu al gaat klappen (en dan praat ik over een periode van 1-2 maanden).

Terug
Naar boven