MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Geld verdienen gaat niet in 1 dag of 1 week. Ik kijk het per maand aan

ftc ,75 per stuk nu, mooi instapmoment lijkt me

Ik wil beginnen aan bit of litecoin, iemand advies of tips of ben ik weer tachtig miljoen jaar te laat

dacht ik bij 87 ook..

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Ik wil beginnen aan bit of litecoin, iemand advies of tips of ben ik weer tachtig miljoen jaar te laat

check OP ff

Heb het gevoel dat die bubbel steeds dichterbij komt.vandaag weer bitcoin negatief in het nieuws

Het aantal sell orders staat flink hoog, ftc voorlopig nog niet hoog en anderen hebben ook een goeie sell wall staan. Fak dat

Heb het gevoel dat die bubbel steeds dichterbij komt.vandaag weer bitcoin negatief in het nieuws

****ing k*tnieuws altijd. Sowieso begint de crisis altijd pas echt als het nieuws het in de media brengt, het liefst gigantisch aangedikt

Genoeg positief nieuws. De koers trekt zich echt niks aan van wat de De Nederlandsche Bank te melden heeft.

Dit weekend nog twee positieve stukjes in zowel de Telegraaf als NRC

Hoe komt bitonic ineens aan die shitload aan bitcoins, hebben ze zelf veel ingekocht of is er gewoon weinig verkocht aan mensen? Heb m nog nooit op 200+ zien staan.

Groot gedeelte van mijn winst verloren, iets te veel risico genomen met wat altcoins. Nu all-in op Worldcoins, die zijn nu 0.60 $ en daar hoor ik goede dingen over, komt misschien ook op btc-e.

Betaling van Bitonic eindelijk ontvangen :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.014
Het aantal sell orders staat flink hoog, ftc voorlopig nog niet hoog en anderen hebben ook een goeie sell wall staan. Fak dat

Ja sorry man, ik zit ook in FTC..
Maar maak me er geen zorgen over, FTC is altijd meer van de lange termijn geweest + dat geen één andere coin na de crash weer op z'n oude niveau zit dus is even afwachten. Of we verliezen beide ons geld, kan ook:D

Betaling van Bitonic eindelijk ontvangen :thumbup:

Gaat lekker! Waar zal ltc morge staan?:p

ltc is aan het knalluhh

Mooi dat ze nu ook voor cash gaan, lekker voor de geld witwassers. Nu nog in NL.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Ltc gaannnn!!!

LTC gaat lekker :D

hoppaaaaa

Terug
Naar boven