XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

lag me gewoon rot. Inleg had ik al gecashed(op 1200$) dus das geen zorgen meer. Nu koop en verkoop ik gewoon continu. Heb nu al van 0,2 btc 0,45 btc gemaakt..........Moet het natuurlijk wel weer een keer up gaan :D.

Ik huil. Gisteren verkocht voor 550 voor 30 eur winst, toen weer gekocht bij 480.. Blijft maar droppen, verdomme.

LTC blijft ook weinig van over.

Komt nog wel een rebound de komende dagen waarschijnlijk maar dat is eerder een moment om te verkopen dan een nieuw koopmoment.

Dus minen niet meer aan te raden?

Zijn er op dit moment andere coins waar de amd gpu's goed in zijn?

Ingekocht op 515! Nu weer even op Up gelieve :D

Die bot koopt en verkoopt amper..houd btc vast die hij voor 700 had gekocht..ik heb er weinig vertrouwen in.
Heb zelf net 40btc gekocht..spannend......

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Die bot koopt en verkoopt amper..houd btc vast die hij voor 700 had gekocht..ik heb er weinig vertrouwen in.

Ik laat die koers voor wat het is. Hier wordt ik toch niet vrolijk van. Ik kijk in januari wel gewoon weer hoe ie staat.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Zo 40 btc, lekker bezig :) Maar die bot heeft je dus niet gebracht wat je er van had verwacht/werd beloofd?

op 480 weer gekocht......nu kijken wanneer ik weer verkoop

Wow mooi instap moment hoor:)

over welke aantallen beschikken jullie en handelen jullie in?

40 coins quibus? Geld teveel?:roflol:

Hij staat nu gewoon even hoog als toen ik m'n eerste bitcoins kocht haha :p
Wel mooi moment om in te stappen :)

Slapen zit er duidelijk niet meer in, wat een crash weer. Had me btcs gisteravond op een buyorder van 615 gekocht daar is ie flink doorheen gecrashed :/ Afwachten maar.

We're ****ed

Flink buy volume :). Bodem komt inzicht

inderdaad. naja nu hou ik het vast ook. misschien kan ik er ooit nog wat van kopen.
had met ltc moeten verkopen voor 41€ toen het kon :(

edit: al zou het me niks verbazen als we over een paar maanden met btc en ltc weer terug op het top niveau van een paar weken terug zitten. (misschien dat wdc ook nog meedoet)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven