AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Heb maar 1 kaart, hoef wel de stroom niet te betalen, woon nog thuis :p
denk dat ik het gewoon bij daytraden houd, is niet echt rendabel met deze kaart

Je hoeft de stoom niet te betalen omdat je thuis woont...

Lekker ventje ben jij.

idd,mijn ouders zouden ech pissed zijn als ik nog thuis zou wonen en hun door mij een torenhoge stroomrekening krijgen.

Stable as **** weer: 650/700 btc, schommelingen komen en gaan, voordelig en nadelig. Kun je best aardig op Day traden.
Ben benieuwd hoe die btcrobot het doet, lijkt me goeie kansen voor zo'n robot. Heb je meer info voor ons over de robot: quibus?

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Stable as **** weer: 650/700 btc, schommelingen komen en gaan, voordelig en nadelig. Kun je best aardig op Day traden.
Ben benieuwd hoe die btcrobot het doet, lijkt me goeie kansen voor zo'n robot. Heb je meer info voor ons over de robot: quibus?

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Heb liever dat ie weer stijgt, zit nu op -5€ -.-

@diaephi: ja opzich wel. Maar even om aan te geven dat ik niet -wil- leechen :)

:roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

China bericht is denk ik wel real.

Je kan niks meer deposte op bter.com

:roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

China bericht is denk ik wel real.

Je kan niks meer deposte op bter.com

Ik heb daar nog wat staan (Yacoin wt nu geen ruk meer waard is geloof ik :P), wat betekent dit voor mij?

Volgens mij is Bitcoin zo goed als dood op het moment in China. Denk echt dat het de komende tijd niet meer zo zal bijtrekken, gezien het ene negatieve nieuwsbericht na het andere vanuit china.

gewoon verder zonder china,we hebbe china niet nodig:P

Wat is er met chnia dan? volg het allemaal niet meer zo...

Potverdomme, flink gecrashed weer vannacht.

k*t chinezen

Zit al 3 weken te wachten op mijn game pc met AMD r9 290 (en accelero xtreme III koeler). Fakking litecoin miners hebben AMD GPU's over bijna gans de wereld leeggekocht. (hopelijk kan ik hem flashen naar een r9 290x).

Soit, heb gisterenavond bericht ontvangen dat ze de r9 290 in stock ontvangen hebben maar dat ze nog wachten op de koeler, dus verwacht ten laatste volgende week te kunnen gamen én mijn pc 's nachts op te zetten voor wat litecoin mining. Is het nog rendabel om aan nacht tarief met een r9 290 (lichtjes overclockt dankzij de accelero xtreme) litecoins te minen?

Bijkomende vraag: vertraagt dat P2P mining programma je pc? Of is het makkelijk te desactiveren wanneer je wil gamen?

LTC blijft ook weinig van over.

Komt nog wel een rebound de komende dagen waarschijnlijk maar dat is eerder een moment om te verkopen dan een nieuw koopmoment.

Holy shit. Zwaar k*t dit. Maar met verlies verkopen ga ik niet doen, ik wacht wel op een mogelijk rebound zoals EricR ook al zei. Alles of niets.

Volgens mij is het echt gewoon klaar met BTC in China, en vraag mij af of we de prijs weer op niveau kunnen brengen zonder de Chinezen.

Terug
Naar boven