- Waardering
- 288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd wtf ;p
edit : Heb net wat ltc gekocht, echter normaal gesproken is die order meteen gereed, nu blijftie bij finances onder orders staan, hoe kan dat
Dan is er geen sell order van iemand voor die prijs.

Je zet een order in maar in de tussentijd stijgt de prijs, je kunt ze dan niet meer voor die prijs kopen..al wil je perse direct kopen zet ik hoger in.
bv is nu 24 dan doe ik buy voor 24.2 dan koopt hij direct op voor de huidige prijs tot 24.2 zou hij gezakt zijn naar bv 23.9 koopt hij ze voor die prijs.
ltc morgen tegrn de 30 aan heb net wat verkocht op 24 baal er nu al van![]()
Je zet een order in maar in de tussentijd stijgt de prijs, je kunt ze dan niet meer voor die prijs kopen..al wil je perse direct kopen zet ik hoger in.
bv is nu 24 dan doe ik buy voor 24.2 dan koopt hij direct op voor de huidige prijs tot 24.2 zou hij gezakt zijn naar bv 23.9 koopt hij ze voor die prijs.
ltc morgen tegrn de 30 aan heb net wat verkocht op 24 baal er nu al van![]()
Vraag me af of btc ooit weer echt flink gaat stijgen
De chart is 1 grote triangle pattern. Bewegingen gaan steeds dichter bij elkaar zitten omdat er geen duidelijke richting gevonden wordt, meestal door gebrek aan nieuws of interesse. Op het einde krijg je dan gewoonlijk een sterke breakout naar boven of onder. Afhankelijk van nieuws, aandacht van de media, etc.
Maar verder valt er weinig te zeggen, kan echt beide richtingen uit. Ben persoonlijk toch meer bearish nu.
Srry ik bedoelde 23
In de trollbox zitten een aantal gasten dir erg goed voorspellen wat er gebeurd.
er was gister wat nieuws over ltc en het komt januari op gox ik denk dat hij daarom flink zal stijgen.
ps pure speculatie