MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Lol xheck die ltc pump 2dollar in 2 minuten nice

nice op naar de 24

to the moon

dus dan kun je niet kopen ofwat

Je zet een order in maar in de tussentijd stijgt de prijs, je kunt ze dan niet meer voor die prijs kopen..al wil je perse direct kopen zet ik hoger in.
bv is nu 24 dan doe ik buy voor 24.2 dan koopt hij direct op voor de huidige prijs tot 24.2 zou hij gezakt zijn naar bv 23.9 koopt hij ze voor die prijs.
ltc morgen tegrn de 30 aan heb net wat verkocht op 24 baal er nu al van :)

Je zet een order in maar in de tussentijd stijgt de prijs, je kunt ze dan niet meer voor die prijs kopen..al wil je perse direct kopen zet ik hoger in.
bv is nu 24 dan doe ik buy voor 24.2 dan koopt hij direct op voor de huidige prijs tot 24.2 zou hij gezakt zijn naar bv 23.9 koopt hij ze voor die prijs.

Waar handel jij? Op BTC-e is hij namelijk niet boven de 24 geweest vandaag

Laatst bewerkt:
daarom staat er ook MORGEN.. kheb op 21.56 gekocht :)

Vanwaar verwacht je zo'n stijging van LTC?

okcoin heeft tijdelijk geen fee op transacties.

helaas so far

Vraag me af of btc ooit weer echt flink gaat stijgen

De chart is 1 grote triangle pattern. Bewegingen gaan steeds dichter bij elkaar zitten omdat er geen duidelijke richting gevonden wordt, meestal door gebrek aan nieuws of interesse. Op het einde krijg je dan gewoonlijk een sterke breakout naar boven of onder. Afhankelijk van nieuws, aandacht van de media, etc.

Maar verder valt er weinig te zeggen, kan echt beide richtingen uit. Ben persoonlijk toch meer bearish nu.

De chart is 1 grote triangle pattern. Bewegingen gaan steeds dichter bij elkaar zitten omdat er geen duidelijke richting gevonden wordt, meestal door gebrek aan nieuws of interesse. Op het einde krijg je dan gewoonlijk een sterke breakout naar boven of onder. Afhankelijk van nieuws, aandacht van de media, etc.

Maar verder valt er weinig te zeggen, kan echt beide richtingen uit. Ben persoonlijk toch meer bearish nu.

nja bear leek het een paar weken terug wel op, nu is er toch een iets meer stijgende lijn......maar kan alle kanten op idd.

Srry ik bedoelde 23
In de trollbox zitten een aantal gasten dir erg goed voorspellen wat er gebeurd.
er was gister wat nieuws over ltc en het komt januari op gox ik denk dat hij daarom flink zal stijgen.
ps pure speculatie

Srry ik bedoelde 23
In de trollbox zitten een aantal gasten dir erg goed voorspellen wat er gebeurd.
er was gister wat nieuws over ltc en het komt januari op gox ik denk dat hij daarom flink zal stijgen.
ps pure speculatie

zijn er mensen die serieuze dingen zeggen in die trollbox ?

Dat ltc op gox komt moet ik nog eerst zien dan geloven.geruchten zijn er al zooo lang.

Terug
Naar boven