XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Btc gaat gestaag omhoog

zodan, lekkere sprong omhoog BTC LTC en NMC!:D

Goed nieuws ofzo?

FTC heeft ook flinke jump gemaakt. 31/12 laatste keer dat ik hiervoor checkte 0,00046 FTC/BTC. Nu staat ie op 0,00059 :)

to the moon!!!! gelukkig nog niets van mijn gemijnde munten gecashed......lekker deze pump mee pakken :D

Sow, heb je zn snelle pc of speciaal iets voor aangeschaft?

had al een dikke pc maar heb mijn oude grafische kaart op een gegeven moment ingewisseld voor 2 stuks r9 280x kaarten. oude kaart ook nog 100euro voor gekregen. Nu ik op vakantie ga, staat de mijn ook nog eens 11 dagen op mijn werk.....geen stroom kosten dus.

ik heb mijn laptop van het werk ook altijd draaien op gratis stroom. Doet niet heel veel mee, 1/15e van het totaal maar aangezien het me ook niets aan stroom kost scheelt het toch weer.

Btc stijgt weer. Vandaag voor het eerst wat cashen. Heb 0,9 en zou nu 42 euro winst hebben. Hopelijk wordt dat 50+.

Bij de volgende crash dan weer inkopen.

Zijn jullie niet bang dat dit helemaal de soep in draait omdat het toch een fictieve muntkoers is en je eventueel veel geld kan verliezen? Ik weet niet wat jullie er gemiddeld in hebben gestoken tot nu toe. Maar de koers lijkt zo instabiel als de pest en verliest/wint zonder reden? Of zie ik dat verkeerd?

Zijn jullie niet bang dat dit helemaal de soep in draait omdat het toch een fictieve muntkoers is en je eventueel veel geld kan verliezen? Ik weet niet wat jullie er gemiddeld in hebben gestoken tot nu toe. Maar de koers lijkt zo instabiel als de pest en verliest/wint zonder reden? Of zie ik dat verkeerd?
Ik nie, heb er 150 euro inzitten en nu al genoeg plezier van gehad :p

Gaat de goede kant op vandaag, komt mooi uit want heb vanochtend bijgekocht.

Mijn voorspellingen komen weer uit :)

feels good

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Mijn voorspellingen komen weer uit :)

feels good

Kopen en verkopen van btc zonder crashes gaat wel wat minder goed lukken lijkt me.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Nmc lijkt ook interessant te zijn.

zit nu alleen nog in ppc en nmc heb ik gister vrij cheap gekocht, loopt aardig binnen nu :)

Wtf bitonic heeft geen euros om bitcoins in te kopen :s

Ik blijf gewoon bij ltc.gaat wel naar de 30

Terug
Naar boven