AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Blijkbaar;)
Het zal natuurlijk niet geheel door de underground market komen, maar een aanzienlijk deel in het laten stijgen van de munt heeft het wel.

enige wat ik er dan van kan maken is dat er veel extra aanbieders komen die de prijs op die markt laag houden, en (wat me veel logischer lijkt) is het gewoon een enorme bubble omdat iedereen die shit maar koopt onder het nom van "het wordt toch steeds meer waard".

• Topic Starter Topic Starter
Even een vraag mbt mining
Mijn GPU staat niet in dat lijstje van GPU Defaults, iemand enig idee wat ik kan doen?

Welke software gebruik je?

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

enige wat ik er dan van kan maken is dat er of veel extra aanbieders komen die de prijs op die markt laag houden, of (wat me veel logischer lijkt) is het gewoon een enorme bubble omdat iedereen die shit maar koopt onder het nom van "het wordt toch steeds meer waard".

Naja het bleek dat Chinese investeerders toekomst zagen in de digitale valuta en toen flink geïnvesteerd hebben.

Echter is het imo zeker een zeepbel, alleen acht ik de kans van het ontploffen van die zeepbel bij Bitcoins een stuk groter dan bij LiteCoins. En daarmee acht ik ook de kans groter dat Litecoins nog wat langer door zal stijgen.

leuke apps trouwens voor op de telefoon.

wellicht kunne we mine in een dbb pool.

Welke software gebruik je?

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Naja het bleek dat Chinese investeerders toekomst zagen in de digitale valuta en toen flink geïnvesteerd hebben.

Echter is het imo zeker een zeepbel, alleen acht ik de kans van het ontploffen van die zeepbel bij Bitcoins een stuk groter dan bij LiteCoins. En daarmee acht ik ook de kans groter dat Litecoins nog wat langer door zal stijgen.

je weet het nooit, zon online valuta heeft een beetje een aparte concurrentiepositie tov real-life geld.

oke ook in. alleen eve ontdekke hoe het werkt. genoeg read werk :)

Half jaar geleden toen ik ook helemaal into bitcoins was ook tijdje geprobeerd te minen, Toen uitgerekend dat mijn gemiddelde opbrengst amper de stroomkosten dekken. Kan je beter investeren in een echte miner-build.
Toen wel na de val van 210 naar 80 dollar 1 BC gekocht, omdat ik altijd dacht dat ze er wel weer boven op kwamen, jammer dat ik er niet meer gekocht had.

Weinig info ook in het nederlands te vinden

Terug
Naar boven