MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
Laptops worden trouwens niet aangeraden voor mining omdat de koeling van een laptop niet voldoende zou zijn voor dat soort gebruik

Geen probleem, gebruik ik gewoon een pc;)

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Weinig info ook in het nederlands te vinden

Is imo alleen een goede zaak.
Minder info is minder bekend is tot nu toe een lager inkoopwaarde.

IN, ff inlezen :)

Ik ga het volgen, kan ik ook van die coins kopen met vouchers van bv ukash?

Morgen ff inlezen. Gezien Bitcoins nu een hype zijn is er een goeie kans dat die litecoins tijdelijk zeker mee gaan stijgen.

Dat minen is echt een irritant gedoe voor de juiste setup te krijgen

Die litecoins waren in maart nog maar €0,10 per stuk waard.. nu rond de €3,50.
Leuk als je er toen €1000,00 in had gestoken.

Leuk om er een paar honderd euro in te stoppen.

Heeft iemand al succes geboekt met een miner aan de praat te krijgen? Lukt hier maar niet. GUIminer, cgminer, reaper al geprobeerd en ze failen allemaal...

Wat the **** is minen?

Kan je niet gewoon een hoop litecoins aankopen, die laten staan, en terug verkopen na verloop van tijd?

Ga me ook ff inlezen :) Klinkt wel interessant

Wat the **** is minen?

Kan je niet gewoon een hoop litecoins aankopen, die laten staan, en terug verkopen na verloop van tijd?

ja kan je doen
minen is het maken van bitcoins door GPU te gebruiken, gaat redelijk traag... en ik krijg de juiste setup niet voor te minen

Heeft er iemand trouwens al een goede manier gevonden om LTC te kopen? via Paypal of bank transfer?

ja kan je doen
minen is het maken van bitcoins door GPU te gebruiken, gaat redelijk traag... en ik krijg de juiste setup niet voor te minen

Heeft er iemand trouwens al een goede manier gevonden om LTC te kopen? via Paypal of bank transfer?

Ga het zo proberen bij realgg. Nog 7 weken wachten bij de interne wallet.

21 weken hier...

Er zijn ook nog andere e-coins zo te zien; terracoin, feathercoin, namecoin etc en die staan wel nog redelijk laag in prijs

Ja dat is wel enorm k*t omdat die gasten uit de "onderwereld" dan ook die coins kunnen gebruiken waardoor de waarde van LiteCoin niet zo snel zou stijgen. Echter is LiteCoin na BitCoin de populairste digitale munt. Uiteindelijk is BitCoin ook gestegen in waarde door vooral populariteit dus verwacht van LiteCoin hetzelfde.
Misschien niet dezelfde stijging naar 300 eu, maar al zal het naar 30 of 40 euro stijgen dan heb je alsnog een stijging van 1000 procent. En al zou het slechts stijgen naar 6 euro heb je alsnog dubbele winst eruit.

Als het daalt en niet meer stijgt is het pech gehad.

Nou ben benieuwd. Net wat gekocht via realgg. Maar ik zie nog niks in mijn interne wallet. Of dat te maken heeft met de 48 uur blabla tijd. Weet ik niet.

Nou ben benieuwd. Net wat gekocht via realgg. Maar ik zie nog niks in mijn interne wallet. Of dat te maken heeft met de 48 uur blabla tijd. Weet ik niet.

Ja staat op die site ook dat het 48 uur kan duren toch?
Ik doe het via Vircurex moet ook 48 uur wachten.

Ik volg nu BTC-E.com... zodra LTC daalt worden die gasten helemaal gek, velen zitten te trollen, maar er zullen er ook een hoop zitten die door kleine dalingen al meteen gaan verkopen.
Gewoon rustig blijven, kan me niet voorstellen dat die munt in dit stadium naar de t*ring gaat.

Over een maandje of 3 zal LTC gewoon 10 eu waard zijn.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Wat we eigenlijk moeten doen is over een maandje, zodra mensen van DBB goed ingekocht hebben over LTC spammen. LTC bereikt meer mensen--> media--> is meer vraag--> waarde omhoog.

Ja staat op die site ook dat het 48 uur kan duren toch?
Ik doe het via Vircurex moet ook 48 uur wachten.

Ik volg nu BTC-E.com... zodra LTC daalt worden die gasten helemaal gek, velen zitten te trollen, maar er zullen er ook een hoop zitten die door kleine dalingen al meteen gaan verkopen.
Gewoon rustig blijven, kan me niet voorstellen dat die munt in dit stadium naar de t*ring gaat.

Over een maandje of 3 zal LTC gewoon 10 eu waard zijn.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Wat we eigenlijk moeten doen is over een maandje, zodra mensen van DBB goed ingekocht hebben over LTC spammen. LTC bereikt meer mensen--> media--> is meer vraag--> waarde omhoog.

Goed plan.

Ik maak me niet druk over prijsdalingen. Misschien duurt het wel 2 jaar voordat je max profit hebt. Hoelang hebben BTC wel niet rond de 2 euro gestaan.

Wat ik zelf ver plan ben. Is om mijn inleg straks terug te storte en de rest lekker laten staan en winst pakken.

Goed plan.

Ik maak me niet druk over prijsdalingen. Misschien duurt het wel 2 jaar voordat je max profit hebt. Hoelang hebben BTC wel niet rond de 2 euro gestaan.

Wat ik zelf ver plan ben. Is om mijn inleg straks terug te storte en de rest lekker laten staan en winst pakken.

Je bedoelt over een paar maanden?

Terug
Naar boven