AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Met die app +500 merk ik op dat je kan kopen en je de functie short kan gebruiken. Enkel zie ik nergens een functie staan om te verkopen? Ik zit effe in demo modus tot ik er wijs uit raak.

Met die app +500 merk ik op dat je kan kopen en je de functie short kan gebruiken. Enkel zie ik nergens een functie staan om te verkopen? Ik zit effe in demo modus tot ik er wijs uit raak.

Short gaan is verkopen voor zover ik begrijp :o

Heeft iemand al een manier gevonden om een BTC grafiek als screensaver te hebben op je mobiel?

Ik heb het idee dat litecoin steeds stabieler aan, langzaam aan stijgt die ook hoger. Hij lijkt ook goed mee te gaan op de koers van BTC. Een goede lange termijn investering lijkt me? Heb zelf ingekocht op 5,5, alleen geen groot aantal. Zit te twijfelen om dit te doen. Als LTC ook in de publiciteit komt en dalijk op Gox getrade wordt gaat ie toch ook flink omhoog lijkt me?

Thoughts?

Re: Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Short gaan is verkopen voor zover ik begrijp :o

Heeft iemand al een manier gevonden om een BTC grafiek als screensaver te hebben op je mobiel?

Short gaan is nog iets anders. Je verkoopt iets wat je niet hebt. Doe effe Google krijg je het zo te zien (moest ik ook doen :p)

http://www.plus500.com/Help/HelpRealMoneyTrading.aspx

Staat wat meer uitleg over short gaan.

Je betaalt dus ook alleen maar de securities, dus als je short gaat op €1000 aan Bitcoin gaan leg je alleen zo'n 20% van dat bedrag aan securities in. Dus met €200 kun je in feite voor €1000 in Bitcoins handelen

Wat zijn volgens jullie slimme waardes om op btc-e automatisch te laten kopen/verkopen, wat extremere waardes als 451$-649$ of waardes die vaker voorkomen en dan bijvoorbeeld 501$-599$?

Ook wat NMC gekocht. Zijn flink gestegen vandaag.

Kijk gewoon op hun site staat alles uitgelegd gewoon handelen kost iig niks. Short etc wel.
Short is idd verkopen/lenen en gokken dat de koers zakt verkopen doe je door een positie te sluiten.

Huh hij heeft automatisch geclosed toen ik short ging op BTC ???

wtf ik short gegaan een uur ofzo geleden.. effe gegeten. kom ik terug. is het automatisch geclosed ? zie niks meer staan.

En nee ik had geen waardes ingesteld waarop hij automatisch iets zou doen, had ik express uit gelaten

wtf ik short gegaan een uur ofzo geleden.. effe gegeten. kom ik terug. is het automatisch geclosed ? zie niks meer staan.

En nee ik had geen waardes ingesteld waarop hij automatisch iets zou doen, had ik express uit gelaten

je onderhoudsmarge overschreden. Als jij short bent en de koers stijgt dan heeft de broker geen garantie op zijn geld als die koers alleen maar door zou stijgen, daarom sluit de broker de positie als de koers de onderhoudsmarge overschrijdt.

Ik weet verder niet hoe plus dat regelt, ik ben gewend dat je gebeld wordt en ze vragen of je bij wil storten om je marge te verhogen of je verlies wil nemen lol

Laatst bewerkt:
Holy**** NMC is lekker aan het stijgen

je onderhoudsmarge overschreden. Als jij short bent en de koers stijgt dan heeft de broker geen garantie op zijn geld als die koers alleen maar door zou stijgen, daarom sluit de broker de positie als de koers de onderhoudsmarge overschrijdt.

Ik weet verder niet hoe plus dat regelt, ik ben gewend dat je gebeld wordt en ze vragen of je bij wil storten om je marge te verhogen of je verlies wil nemen lol
Er staat bij mij bij reden sluiting: 'verlopen'....

Marge was sowieso nog niet overschreden, ik had namelijk €40 onderhoudsmarge betaald en stond maar op -€1,40

Kan je uitleggen hoe je dat doet, automatisch kopen/verkopen?

Bij btc-e is het vrij simpel, je kiest bij trade de valuta die je wilt verhandelen bijvoorbeeld btc/usd dan heb je twee kolommen 'buy BTC' en 'Sell BTC' dan kies je de hoeveelheid en de prijs en klik je op buy of sell en als de door jou gekozen koers wordt bereikt koopt/verkoopt die automatisch

Laatst bewerkt:
Ik snap werkelijk geen **** van Plus500. WTF

Er staat bij mij bij reden sluiting: 'verlopen'....

Marge was sowieso nog niet overschreden, ik had namelijk €40 onderhoudsmarge betaald en stond maar op -€1,40

ah ik zie het al, de contracttermijnen zijn heel kort. Als je op het aandeel klikt en dan op aanvullende info kun je de verloopdatum en tijd zien. (volgens mij dagelijks om 19:00)

Misschien kan dit wel gewijzigd worden, of kan ergens gekozen worden voor automatische doorrol van het contract in een volgend contract.

Ik zal es kijken.

Laatst bewerkt:
NVC bijna voorbij LTC. Bizar.
Lekker aan het cashe nu met daytraden:)

Ik ben een beetje aan het k*tten met die 25 euro welkomstbonus van Plus500. Kan geen kwaad toch? Niet dat ik hun dadelijk een x bedrag verschuldigd bent?

Terug
Naar boven