MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

app?
Welke app

Op korte termijn zie ik idd ook geen mogelijkheden om cash te verdienen met LTC. Daarom nu BTC
App heet plus500 kun je gewoon bitcoins kopen en verkopen..zoals jr met alle valuta dort.

Ik heb bitcoin grafiek op me schermbeveiliging..zodra hij zakt koop ik bij stijgt hij verkoop ik vanmorgen rond de 1000 euro gekocht en later voor 300bijgekocht.
Die 1000 werd 1888 en met die 300 gok ik wat meer dus kopen op 530/520 en verkopen op 560/580 dat is nu zon 500.
Tja het klinkt ongelooflijk sta zelf ook met me vrouw tig keer te kijken.
Ben in staat om morgen een ton te lenen en op 400- kopen en bij 600+ te verkopen dan cashen bank terugbetalen en met de rest verder :) maar das iets te tricky maar als ik dit 2x per week meemaak is die 1300 vrij vlot vrij veel meer.
Nee laat die bitcoin maar lekker op en neer gaan heerlijk :)

Ps met die app kun je zowiezo als je je tel. Nr registreerd 25 euro gratid krijgen das het begin van 1 miljoen.

Ga wel geld cashen als het nog wat meer is want zou wat zijn als je straks tig bitcoins hebt en hij compleet naar de klote gaat als jij net ligt te pitten.

App heet plus500 kun je gewoon bitcoins kopen en verkopen..zoals jr met alle valuta dort.

Ik heb bitcoin grafiek op me schermbeveiliging..zodra hij zakt koop ik bij stijgt hij verkoop ik vanmorgen rond de 1000 euro gekocht en later voor 300bijgekocht.
Die 1000 werd 1888 en met die 300 gok ik wat meer dus kopen op 530/520 en verkopen op 560/580 dat is nu zon 500.
Ben in staat om morgen een ton te lenen en op 400- kopen en bij 600+ te verkopen dan cashen bank terugbetalen en met de rest verder :) maar das iets te tricky maar als ik dit 2x per week meemaak is die 1300 vrij vlot vrij veel meer.

Ps met die app kun je zowiezo als je je tel. Nr registreerd 25 euro gratid krijgen das het begin van 1 miljoen.

Ga wel geld cashen als het nog wat meer is want zou wat zijn als je straks tig bitcoins hebt en hij compleet naar de klote gaat als jij net ligt te pitten.
aha sounds good. vrijdag even bekijken.

Damn, klinkt goed man! Waar koop en verkoop je? BTC-E?

Zal eens een kijkje nemen. Meer mensen die hier gebruik van maken?

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Hoe moet ik het zien? BTC-e in een duidelijke, overzichtelijke app?

misschien een tip voor de mensen hier, ik doe zelf geen bitcoins maar lees er wel eens over; probeer je bitcoins(als het de moeita waard is) op een offline wallet te zetten. Als ze in een online wallet staan en die wordt gehackt ben je alles kwijt:)

haha onder welke steen heb jij gezeten joh

Nee laat die bitcoin maar lekker op edn neer gaan heerlijk :)

Hoe heb je die bitcoingrafiek op je telefoon gekregen?

Heb hem ook net gedownload. Echt een top app :)

Komt een stuk betrouwbaarder over dan die tig andere paypal achtige sites die je nodig hebt om bitcoins te kopen.

Maar eigenlijk is dat niet echt aan mij besteed zo speculeren op het koersverloop van dag tot dag, net een fruitautomaat. Zet er liever wat geld in voor meerdere jaren.

Maar zet er wel ff een klein bedrag op om mee te spelen :). Volgens mij kun je ook short gaat op de BTC koers? Dan kun je zowel van down- als upswings profiteren

Hoe heb je die bitcoingrafiek op je telefoon gekregen?

Dit idd.

Vraagje over dat plus500. heb net ff snel telefoonnummer geverifieerd, maar moet je niet iets van je bankgegevens invullen ofzo? En ook zijn de prijzen die bij short en kopen staan veel hoger als bij BTC, namelijk 665 en 671. Hoe komt dit? Ah, de app is glinkt aan MtGox.

Laatst bewerkt:
Dit idd.

Vraagje over dat plus500. heb net ff snel telefoonnummer geverifieerd, maar moet je niet iets van je bankgegevens invullen ofzo? En ook zijn de prijzen die bij short en kopen staan veel hoger als bij BTC, namelijk 665 en 671. Hoe komt dit? Ah, de app is glinkt aan MtGox.

net ook plus500 op mijn desktop gezet. Zover ik zie moet je alleen als je geld op wil nemen wel eerst iets van een rijbewijs of ID kopieren en opsturen naar ze.

ga in het begin iig eerst even leren hoe het werkt met die gratis 25 euro

Laatst bewerkt:
net ook plus500 op mijn desktop gezet. Zover ik zie moet je alleen als je geld op wil nemen wel eerst iets van een rijbewijs of ID kopieren en opsturen naar ze.

ga in het begin iig eerst even leren hoe het werkt met die gratis 25 euro

Je hebt ook een onbeperkte demo die je kan gebruiken geloof ik, als oefenmateriaal. Weet iemand al hoe je die grafiek als screensaver krijgt?

Dankjewel voor de tip, even Plus500 app uitvogelen

Kun je ook die 25eu in bitcoin beleggen?

Laatst bewerkt:
Tijd om bitcoin te dumpen. Hij staat weer op het piekniveau van 700 dollar dat tijdens de eerste hoorzitting ook gehaald werd.

ik plus 500 geinstalleerd, dacht vandaag ermee te gaan beginnen. Zag vanochtend dat ie ergens in de 600 stond. En ik had hier veel gelezen over crashes naar de 450 en dat het slim was in zon crash te kopen. Ik de hele dag wachten op een crash.. staat ie nu opeens op 700 alleen maar gestegen. moeilijk in te schatten zo wat je moet doen als die zo snel op en neer gaat

Ik gooide hem op short toen hij naar beneden begon te trekken rond de 680 maar was ook geen succes! Hij blijft maar door stijgen :(

ik plus 500 geinstalleerd, dacht vandaag ermee te gaan beginnen. Zag vanochtend dat ie ergens in de 600 stond. En ik had hier veel gelezen over crashes naar de 450 en dat het slim was in zon crash te kopen. Ik de hele dag wachten op een crash.. staat ie nu opeens op 700 alleen maar gestegen. moeilijk in te schatten zo wat je moet doen als die zo snel op en neer gaat

waarom ga je niet short dan?

Wat houdt short precies in?

Terug
Naar boven