- Waardering
- 288
App heet plus500 kun je gewoon bitcoins kopen en verkopen..zoals jr met alle valuta dort.app?
Welke app
Op korte termijn zie ik idd ook geen mogelijkheden om cash te verdienen met LTC. Daarom nu BTC
Ik heb bitcoin grafiek op me schermbeveiliging..zodra hij zakt koop ik bij stijgt hij verkoop ik vanmorgen rond de 1000 euro gekocht en later voor 300bijgekocht.
Die 1000 werd 1888 en met die 300 gok ik wat meer dus kopen op 530/520 en verkopen op 560/580 dat is nu zon 500.
Tja het klinkt ongelooflijk sta zelf ook met me vrouw tig keer te kijken.
Ben in staat om morgen een ton te lenen en op 400- kopen en bij 600+ te verkopen dan cashen bank terugbetalen en met de rest verder
maar das iets te tricky maar als ik dit 2x per week meemaak is die 1300 vrij vlot vrij veel meer.Nee laat die bitcoin maar lekker op en neer gaan heerlijk

Ps met die app kun je zowiezo als je je tel. Nr registreerd 25 euro gratid krijgen das het begin van 1 miljoen.
Ga wel geld cashen als het nog wat meer is want zou wat zijn als je straks tig bitcoins hebt en hij compleet naar de klote gaat als jij net ligt te pitten.