XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Pump moet je ook niet kopen als hij het announced, dan ben je eigenlijk al te laat, je moet ze al hebben of ze heeeel snel kopen.

Inderdaad, de aankondigers hebben zelf al langzaam opgehokt (zonder teveel de prijs te beinvloeden), wanneer ze het aankondigen wachten ze tot hun goedgelovige volgers de prijs omhoog drijven, en maken ze winst over hun rug door snel weer te verkopen.

Ik heb zelf nu 50% BTC en 50% LCT en ga voor de winst op lange termijn. Koop later nog wat bij als ik geld over heb, zeer waarschijnlijk beter rendement dan het op een spaarrekening te zetten.

dit kan toch niet anders dan zo gaan instorten?

Optijd uit de NMC chill :)

Laatst bewerkt:
XPM maar houden dan, denk dat ik uiteindelijk nog wel profit maak alleen irritant als je niks kan doen.

hahahah heerlijk dit. FTC is ook wel mooi mee gegaan. Toch goed gekocht vanmorgen. Verder gaan mijn btc en ltc natuurlijk uberrrrr

durf zo niet te gaan slapen, wil dit niet missen :roflol:

Laatst bewerkt:
Dus jullie verkopen het aan bitonic? Moet je daar dan ook een account verifiëren voor je uitbetaald wordt of is dat niet nodig?

niet nodig

Kun je trouwens ook multibit op meerdere pc's zetten (kan natuurlijk) en dan als je ergens anders bent het naar bijvoorbeeld een andere wallet sturen? Ik wil namelijk morgen vanaf mijn laptop aankopen doen en naar mijn pc thuis zenden. (bitcoins)

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Vannacht weer een pump van fontas, raad het je niet aan erin te investeren. Maar mocht je de coin die het wordt toevallig hebben is het mooi meegenomen. (Zet sell orders dus hoog)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.149
LTC nu 16.5 euro.
Gaat lekker zo boys.

Waar kan ik normale hoeveelheden btc of ltc oid kopen? Ik koop nu steeds via happycoins.nl maar daar kan je de eerste week maar 100 euro per dag kopen max.
Oja en ik bedoel uiteraard een site waar ik direct (na aanmaken) kan kopen en tegen normale prijzen (dus geen litecoins.nl oid).

Waar kan ik normale hoeveelheden btc of ltc oid kopen? Ik koop nu steeds via happycoins.nl maar daar kan je de eerste week maar 100 euro per dag kopen max.
Oja en ik bedoel uiteraard een site waar ik direct (na aanmaken) kan kopen en tegen normale prijzen (dus geen litecoins.nl oid).

litecoins kan je nu echt alleen maar via bitcoins kopen en dan met bitcoins litecoins kopen op BTC-e bijvoorbeeld of je wacht op litecoins.nl. Dat zijn echt de enige opties.

Bitcoins kan je wel kopen via bitonic zit geloof ik geen grens aan maar zijn wel iets duurder dan happycoins

realgg.nl

Alleen dan betaal je wel de hoofdprijs

Doen jullie het volgende? Bitcoins op BTC-E zetten en zodra een hoge koers is bereikt verkopen voor euro's, die dus vervolgens op je BTC-E account staan, en dan met die euro's weer nieuwe bitcoins kopen? Tot je wilt cashen en dan je bitcoins verkoopt aan bitonic bijv.

Of verkopen jullie ze elke keer na een stijging direct aan bitonic en kopen jullie weer helemaal opnieuw bitcoins?

Doen jullie het volgende? Bitcoins op BTC-E zetten en zodra een hoge koers is bereikt verkopen voor euro's, die dus vervolgens op je BTC-E account staan, en dan met die euro's weer nieuwe bitcoins kopen? Tot je wilt cashen en dan je bitcoins verkoopt aan bitonic bijv.

Of verkopen jullie ze elke keer na een stijging direct aan bitonic en kopen jullie weer helemaal opnieuw bitcoins?

laat gewoon alles staan.....veel te veel moeite dat handelen, rendement is hoog zat zo :D

Maar als ik handel laat ik het gewoon op btc-e staan, gaat sneller en is goedkoper en als je terug wil kopen heb je tenminste niet het risico dat alles weer uitverkocht is.

Btcnext.nl kan je ook bitcoins kopen

Kan nu gewoon een gratis playstation 4 cashe.

Maar een mens wilt altijd meer.

Kan nu gewoon een gratis playstation 4 cashe.

Maar een mens wilt altijd meer.

Damn, dan zou ik er uit stappen en die PS4 gaan halen :D

Met welke valuta heb je dit bereikt? BTC & LTC of gewoon van alles wat?

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Ik vertrouw BTC-E voor geen meter, heb nu gezeik met inloggen enzo. / Laat maar, op mobiel doet ie het wel gewoon. Ligt aan de gare pc op school

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.159

Ik laat alles gewoon lekker staan.

Het daytraden kan best effectief zijn, alleen zelf ben ik alleen maar winst verloren door op het verkeerde moment in te kopen en te verkopen. Vaak verkocht ik dan, en liet ik m'n geld op m'n account staan en ging pitten. Vervolgens werd ik wakker en was de koers flink gestegen waardoor je een stuk duurder inkoopt.
Ben paar keer vergeten automatisch order te plaatsen:o.

Maar indien je het goed doet kan het zeer effectief zijn.

Damn, dan zou ik er uit stappen en die PS4 gaan halen :D

Met welke valuta heb je dit bereikt? BTC & LTC of gewoon van alles wat?

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Ik vertrouw BTC-E voor geen meter, heb nu gezeik met inloggen enzo. / Laat maar, op mobiel doet ie het wel gewoon. Ligt aan de gare pc op school

Met LTC

BTC-E heeft idd problemen

Terug
Naar boven