Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Waar kan ik normale hoeveelheden btc of ltc oid kopen? Ik koop nu steeds via happycoins.nl maar daar kan je de eerste week maar 100 euro per dag kopen max.
Oja en ik bedoel uiteraard een site waar ik direct (na aanmaken) kan kopen en tegen normale prijzen (dus geen litecoins.nl oid).

Dit probleem heb ik nu ook, heb net voor 100 euro BTC gekocht maar wil ook nog graag wat LTC. Maar om nou die honderd euro te gaan spreiden heeft ook niet zoveel zin denk ik.

Dit probleem heb ik nu ook, heb net voor 100 euro BTC gekocht maar wil ook nog graag wat LTC. Maar om nou die honderd euro te gaan spreiden heeft ook niet zoveel zin denk ik.

zet die bitcoins dan gewoon door naar btc-e, daar kan je er van alles mee kopen, ltc, ftc, trc, mnc etc etc

Maar is het dan niet juist de info die de beleggers de gedachtegang laten maken dat 'de koers nu gaat stijgen door de toegenomen interesse van het congres en bedrijven'. En dat ze door deze gedachtegang snel BTC willen kopen om te profiteren van deze "verwachte" toename. En dat daardoor de vraag naar BCT stijgt, waardoor de koers gaat stijgen? Dan zou in principe het wel of niet juist zijn van de gedachtegang niet belangrijk zijn, maar puur het feit dat veel beleggers dezelfde gedachtegang maken.

Of sla ik de plank nu weer volledig mis?

Dat klopt, de markt kan irrationeel zijn; beleggers in bitcoins zouden uit de informatie onjuiste conclusies kunnen trekken ten aanzien van toekomstverwachtingen.

Maar is er dan wel een rendement te behalen? Dan blijft de vraag of wij als beleggers kunnen anticiperen op alle andere beleggers en die reageren direct zodra nieuwe informatie op de markt komt.

Laatst bewerkt:
zet die bitcoins dan gewoon door naar btc-e, daar kan je er van alles mee kopen, ltc, ftc, trc, mnc etc etc

Dit heb ik uiteraard ook gedaan, heb het volledige bedrag op BTC gezet. Maar als ik het ga spreiden over bijv BTC en LTC, kan ik op beide max 50 euro zetten. Dan heb je natuurlijk maar een heel laag rendement. Het lijkt me dus logischer om het hele bedrag op één coin in te zetten toch?
Liefst zou ik dus nog 100 euro aan LTC kopen, maar dat kan dus niet door dat limiet. Of ik moet ze heel duur kopen.

Je kan toch gewoon 100euro aan btc kope en da direct wissele voor ltc op btc-e

Dat klopt, de markt kan irrationeel zijn; beleggers in bitcoins zouden uit de informatie onjuiste conclusies kunnen trekken ten aanzien van toekomstverwachtingen.

Maar is er dan wel een rendement te behalen? Dan blijft de vraag of wij als beleggers kunnen anticiperen op alle andere beleggers en die reageren direct zodra nieuwe informatie op de markt komt.

Had gehoord dat je in china vastgoed kan kopen met bitcoins en dat je misschien in de toekomst in winkels kan betalen met die dingen.. dus ik denk dat er nog wel even groei in zit

Ltc. Btc staat al veel te hoog. Ik heb mijn ltc op 9dollar gekocht en hij staat nu rond de 19dollar

Ltc. Btc staat al veel te hoog. Ik heb mijn ltc op 9dollar gekocht en hij staat nu rond de 19dollar

LTC staat eigenlijk veel te hoog, is in een week verdubbeld. BTC groeit de laatste week juist geleidelijker. Boven de 1000 gaat ie wel hoor, mensen denken al sinds 700 dat ie te hoog staat.

Hmm LTC is wel ietsje gedaald dus zou wel een goed moment zijn om in te stappen. Baal alleen dat de BTC/LTC koers nu rond de 0.022 ligt, terwijl dat een paar dagen geleden nog 0.012 was.

Ik geloof erin dat ltc binnen een jaar op 100dollar staat

Had gehoord dat je in china vastgoed kan kopen met bitcoins en dat je misschien in de toekomst in winkels kan betalen met die dingen.. dus ik denk dat er nog wel even groei in zit

Maar als die mogelijkheid wordt geboden, waarom zouden mensen daar dan gebruik van gaan maken? Dan moet er toch een voordeel zijn ten opzichte van betaling in euro's, dollars of yuan. Welk voordeel bied de bitcoin dan?

Maar als die mogelijkheid wordt geboden, waarom zouden mensen daar dan gebruik van gaan maken? Dan moet er toch een voordeel zijn ten opzichte van betaling in euro's, dollars of yuan. Welk voordeel bied de bitcoin dan?

Witwasseeeeee

Ja ik wil niet weer negatieve Nelus zijn, maar dan is het nog niet wit.

Bitcoin maakt wel zwarte betalingen makkelijker want je kan er de normale wet melding verdachte transacties mee ontduiken, maar achter dat soort dingen wil de FBI dan juist weer wel aan hebben ze in die senaatszittingen gezegd. NL politie zal er wel hetzelfde over denken.

Edit; laat maar; dat maakt witwassen wel een heel stuk makkelijker inderdaad; maar gaat bitcoins wel een slechte naam geven als dat het voornaamste voordeel van bitcoins wordt. En dan zal er alsnog hard worden opgetreden door de overheid.

Maar wat in die senaatszittingen naar voren is gekomen is dat al die hooggeplaatste gasten juist wel voordelen zagen, anders dan alleen de illegale mogelijkheden die bitcoin geeft. Maar welke dat dan precies moeten zijn en of die vermeende voordelen gaan zorgen voor wijdverbreid gebruik, daar is niks over gezegd (maar dat is ook niet hun taak geweest verder)

Laatst bewerkt:
Heb de wintersport iig al bij elkaar. €1200 winst tot nu toe.

Zit erover te denken mn inleg alvast uit te cashen, krijgen de haters ook geen kans me uit te lachen mocht het over een tijd alsnog misgaan ;)

Zit erover te denken mn inleg alvast uit te cashen, krijgen de haters ook geen kans me uit te lachen mocht het over een tijd alsnog misgaan ;)

Hoeveel heb je geïnvesteerd, en heb je het verspreid of op één munt gehouden?

Haha slim.
LTC blijft ook vandaag weer lekker stijgen.

en daar gaat ltc weer

je kan nu ook weer heel ff ltc kopen op litecoins.nl

Laatst bewerkt:
http://coinmarketcap.com/

handige site om te kijken hoeveel geld er in welke coin zit.
LTC flinke stijging de laatste dagen..

vanochtend stond ie nog op 490mil lol..

Zolang die lijn doortrekt zal de waarde ook blijven stijgen.

Terug
Naar boven