AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

nee ok ben me er goed van bewust dat het een zeepbel is. Maar denk je dat de rek er nu al helemaal uit is? Volgens mij moet het echte werk nog beginnen.
Tis nu net in het nieuws geweest, komt meer onder de aandacht bij mensen, en beleggingsfondsen nemen ook interesse in bitcoins.

Dat bijna iedereen er over praat is meestal de eindfase van een bubble ook al kan de koers zeker nog wel een stuk omhoog.

Traden met die crypto valuta lijkt me de beste optie maar je moet er voor zorgen om zo min mogelijk overnight posities aan te houden.

1, 2% hoe dan het komt toch gewoon binnen en zijn dan inkomsten?
Ik laat het niet naar een Nederlandse rekrning storten dus maakt mij niet zoveel uit maar was benieuwd als het 100% zeker us laat ik het wel op me rekening storten.
Heb ooit bij pokerstars gecasht en kon gewoon 50% lappen dus geeneens kanssprlbelasting maar inkomstenbelasting.

Mbt dat minen heeft het dan nut om een dikke server te gebruiken of juist niet?

Mijn broer heeft inmiddels zo'n 2.000 winst en ik merk echt dat hij erdoor geobsedeerd is. :eek: Hij gaat erin voor de lange termijn en hij verwacht 'rijk' te worden.
Opzich kan het, maar voor hetzelfde geldt komt hij met lege handjes thuis.

We zullen het zien. ;)

Je hebt pas real profit als je al je posities gesloten hebt en er geld uitgehaald hebt. Wat jullie nu hebben is unrealized profit.

Stel hypothetisch dat ze morgen op 0 staan. Dan heeft 99% uit dit topic gewoon verlies.

denk dat veel mensen steeds meer en meer willen,je moet voor jezelf wel een grens stellen.

Hoeveel winst hebben jullie tot nu toe gemaakt?
Kzit nu aan 1650 euro winst maar denk nog ffe te wachten met cashen

€2750 in de plus nu.

Als ik €4000 in de plus sta ga ik mn inleg +1000 in ieder geval vast uitcashen met mezelf afgesproken

-150 euro:o maandag nog 90 ltc, toen enorme fout gemaakt om met zo'n pump mee te doen. Nu nogsteeds alleen XPM over, die in waarde zou moeten stijgen eigenlijk t.o.v. andere coins maar laag blijft. Achja still hope:D

Ken kloppen omdat op internet gokken in Nederland verboden is. :p

Is niet verboden, is gewoon kansspelbelasting volgens mij.

Heb daar in ieder geval nooit last van gehad, altijd om weg via moneybookers vanaf pokerstars. Eventueel kan je het zelfs als cash uit de muur halen, als je zo'n creditcard van moneybookers hebt.

Ik vraag mij werkelijk af hoe een deelnemer aan dit valutaspel zichzelf kan uitleggen waarom hij zojuist 1000 dollar heeft betaald voor een virtueel muntje. Het kan niet anders zijn dan dat de enige reden de verwachting is dat een volgende koper een nog hogere prijs zal betalen. Er komt een moment dat die volgende koper er niet meer is.

Slaat die wel de spijker op z'n kop. Vraag me echt af hoeveel rek er nog in zit.

Hopelijk tot ik mn €4000 heb iig :P

Ik vraag mij werkelijk af hoe een deelnemer aan dit valutaspel zichzelf kan uitleggen waarom hij zojuist 1000 dollar heeft betaald voor een virtueel muntje. Het kan niet anders zijn dan dat de enige reden de verwachting is dat een volgende koper een nog hogere prijs zal betalen. Er komt een moment dat die volgende koper er niet meer is.

Slaat die wel de spijker op z'n kop. Vraag me echt af hoeveel rek er nog in zit.

Hopelijk tot ik mn €4000 heb iig :P

Gewoon srs 1 van die haters.

Gaan lopen hate overal. Omdat ze boot hebben misgelopen.

Ik heb me inleg al gecasht nu nog paar honderd ltc en zooitje andere coins..die hele goedkope daar is de meeste winst te halen imo.
Ltc betaal ik bij vaste bedragen uit laatste paar bij 1000 en al haalt hij dat niet jammer dan zolang hij boven de honderd komt heb ik winst en anders was het een leuke tijd. Al bewaar ik dan toch een paar je weet maar nooit.

Boeid niet of de bitcoin wel of niet iets waard is. Wat boeit is dat je er nu nog geld mee kan verdienen.

Ben het trouwens niet eens dat de bitcoin geen waarde heeft. Wat is immers waarde? Het is een betaalmiddel en mensen willen het blijkbaar graag hebben. Dan heeft het toch simpel gezegd een waarde?

Het is maar wat de gek er voor wilt geven.

Boeid niet of de bitcoin wel of niet iets waard is. Wat boeit is dat je er nu nog geld mee kan verdienen.

Ben het trouwens niet eens dat de bitcoin geen waarde heeft. Wat is immers waarde? Het is een betaalmiddel en mensen willen het blijkbaar graag hebben. Dan heeft het toch simpel gezegd een waarde?

Het is maar wat de gek er voor wilt geven.

prijs=/=waarde

vergelijk het met de tulpenmanie in de 17e eeuw, tulpenbollen waren tijdens de piek net zo duur als een huis. maar waarom? omdat je aan een tulpenbol veel hebt? nee, je kan er immers helemaal niks mee. ze waren zo duur omdat iedereen dacht dat de prijs omhoog ging. om die reden koopt men in en gaat inderdaad de prijs omhoog, maar neemt de "waarde" toe? nee, een tulpenbol blijft een tulpenbol.

Terug
Naar boven