koreem
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wanneer is dat dan?
Grappig dat mensen hier andere waarschuwen voor de bubble die gaat knappen maar totaal geen tijdsindicatie kunnen geven van wanneer dat gaat gebeuren.
Leuk om met allerlei grafieken te komen waardoor je sommige mensen wat realiteitsbesef meegeeft, maar claimen dat hij binnenkort gaat knappen maar totaal geen tijdsindicatie geven is wel erg makkelijk.
De realiteit is namelijk dat de bubble gewoon nog 4 jaar door kan duren. Niemand weet wanneer die knapt, dat hangt van de mensen zelf af tot ze beseffen dat sommige muntjes idd weinig tot geen waarde hebben en gaan panic sellen. Tot die tijd ken je gewoon meeliften op de koers.
---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------
Zitten ook veel tussen die fake zijn.
Ik heb ook wel eens 3 LTC verkocht, en vervolgens kwam in de lijst te staan dat ik 32234 LTC verkocht.
Misschien stijgt hij ook wel door. Ik vind het alleen zonde om een hele mooie winst gemaakt te hebben. We hebben het toch over 2/300% wat de meesten hier hebben gepakt, en dan je inleg er uit te halen en vol risico te nemen met al je winst.
Dat ie gewoon nog 4 jaar kan duren is wel heel optimistisch trouwens. Dat zou dan voor het eerst in de geschiedenis zijn dat een bubbel die zo'n sterke stijging laat zien het zo lang vol houd.

Ja oke denk zelf max 2 jaar nog. Maargoed ben zelf ook van plan zo'n 6maanden mee te liften en dan te cashen
---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------
![]()
Haal het er nou uit gasten, pak je winst. Zodadelijk knalt de hele zooi in elkaar.
In zijn hoofd heeft iedereen de ongerealiseerde koersstijging als "verlies" zitten en daardoor weigert men uit te stappen ook al zien ze wel in dat het een bubbel is.
Loss aversion: "the disutility of giving up an object is greater than the utility associated with acquiring it".[51] (see also Sunk cost effects and endowment effect).
Zeker. Paar gasten die ik ken van F-Side stappen over naar NUA om dat een stuk groter te maken.
Ken SCC krijgen voor 300 pp, misschien dat ik er 1 haal idd.

Loss aversion lijkt me niet echt toepasselijk in deze situatie.
Prijs naar beneden laten dalen om goedkoop te kunnen inkopen erna, aantal grote sell orders dat zegt genoeg. Verder veroorzaakt dat weer paniek bij mensen waardoor je panic sells krijgt > kettingreactie. Zie het als een downwaardse pump. Aangezien china nog tegen de 50 aanstaat gaat hij vast weer omhoog. Holden dus.