XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Ja met dit soort dingen is het voor mij toch nooit goed. Knalt die munt een factor 10 omhoog dan baal ik dat ik niet meer geïnvesteerd had. Crashed het dan baal ik sowieso.

Dit is niet voor mij weg gelegd ben ik bang. Maar hoop wel dat het komende dagen nog een beetje bij trekt. Met beetje geluk kan ik er mijn nieuwe flitsboetes nog mee afbetalen ;)

je moet gewoon rationeel blijven denken, zeker btc gaat het echt niet heel lang meer uithouden, zitten nu beetje in de "media attention" fase van dat plaatje, ik zou uitcashen en je winst tellen als ik jullie was. lekker boeiend dat je wat opportuniteitswinst misloopt, kans op verlies wordt steeds groter en als je verliest is het verlies enorm. er is een reden waarom een groot deel van al het HF traden tegenwoordig algoritmisch is ;)

Nou ik denk dat die valuta altijd wel zou blijven bestaan puur omdat er een grote drugshandel achter zit. Maak me dus eigenlijk niet zo heel veel zorgen dat het echt 0 wordt. Maar de waarde van nu zal moeilijk vast te houden zijn.

Toch een aantal mensen die er een leuke cent mee verdient hebben. Jammer dat ik niet nerd/pervers/crimineel genoeg ben dat ik in 2009 bitcoins had gekocht.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:49 ----------

Er zitten in het drugsforum toch wat gasten die altijd op silkroad bestellen. Die zullen vast wat bitcoins hebben.

Welke percentage van de bitcoins zou nu nog in handen zijn van de 'onderwereld'? Toch mooi, ben je beetje heroine dealer op internet en blijkt dat grammetje buin wat je 5 jaar geleden verkocht hebt nu een miljoen waard te zijn. Epic.

Nou ik denk dat die valuta altijd wel zou blijven bestaan puur omdat er een grote drugshandel achter zit. Maak me dus eigenlijk niet zo heel veel zorgen dat het echt 0 wordt. Maar de waarde van nu zal moeilijk vast te houden zijn.

Toch een aantal mensen die er een leuke cent mee verdient hebben. Jammer dat ik niet nerd/pervers/crimineel genoeg ben dat ik in 2009 bitcoins had gekocht.

dit was in 2009-2013 tot op een maand of 2 geleden ook al zo, toch was hij maar een paar tientjes waard, tuurlijk blijft het wel bestaan. maar het verlies zal echt enorm zijn hoor.

ppc was denk ik een pump ,zal snel dalen denk ik..

PPC is omhoog gegaan is omdat btc-e nu PPC/USD optie heeft toegevoegd, is dus een hype. Kwam hier achter nadat ik m'n BTC-e F5'de na het trainen, te laat dus.
Daling van LTC vandaag kwam gedeeltelijk door dit nieuws: http://tweakers.net/nieuws/92899/bitpay-ziet-niks-in-alternatieven-voor-bitcoin.html, kwam ik ook te laat achter.

Dit zijn van die domme feiten die je in de gaten moet houden wil je winst pakken met daytraden. Dan heb je enige basis om naar te kunnen handelen in plaats van een pure gok of achter de kudde aan te lopen.

Kent iemand een nieuwspagina waar dit soort info allemaal voorbijkomt?

Anders graag als je dit soort nieuwsberichten tegen komt meteen neerkalken in dit topic!

Laatst bewerkt:
Ftc gefixt, jammer genoeg pas laat in de wallet de btc gekregen. Stonden toen 0.81 en nu 0.91

---------- Toegevoegd om 05:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:33 ----------

Moet je je valuta weer omzetten naar btc om geld terug te krijgen?

ltc binnekort op mtgox,als dat gebeurt zal de koers wel flink stijgen denk ik

kijk wat ik zei over ltc.
het komt nog uit ook :).

Voor handel in alt coins
[Link niet meer beschikbaar]

Zit een ref link in, zou lief zijn als je zo eventueel wilt aanmelden:o

lees over crypty dat het kei lang duurt voordat je btc daarop staat?

Crispy heeft bijna alle alt coins.

Wat unkown zei, kan je daar in 1 dag je inleg verdubbelen.
Ik stuur er 3 LTC naar toe en investeer in een paar coins :)

Heb nog niks gemerkt overigens van het lang duren van deposte.

welke munt investeer je in dan?

zo ltc is weer aardig terug. wat een panic selllers overal. Ik heb gewoon lekker acherover gehangen en bier gezopen afgelopen avond en nacht, en nu is alles back to normal again.

Gewoon lekker laten staan!!!

welke munt investeer je in dan?

Quarkcoin en megacoin

BTW het staat al op cripsy. Deposit time was 15min

---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

zo ltc is weer aardig terug. wat een panic selllers overal. Ik heb gewoon lekker acherover gehangen en bier gezopen afgelopen avond en nacht, en nu is alles back to normal again.

Gewoon lekker laten staan!!!

Hehe, veel slimmer en minder stressvol:)

Loopt wel lekker allemaal =D
Ltc trekt ook weer bij

Megacoin zie ik wel toekomst in.
De bekende Kim dot Com zit erachter.

De gast van megaupload.com

Veel kennis, capaciteit en verstand van de markt heeft deze man.
De website, is al erg mooi. Met diverse betaal mogelijkheden.
Ik zie er toekomst in.

Heb er 50 gekocht

Terug
Naar boven