XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Instappen op LTC is nagenoeg waardeloos imo..

Waarom? Omdat LTC op 24 eu staat.. Wil je een profit hebben van 100% dan zal LTC moeten stijgen naar 48 eu..

Dat is natuurlijk een stuk moeilijker dan FTC dat moet stijgen van slechts 1 naar 2 euro voor 100% profit.
Het draait met de coin vooral om populariteit..

Voor de meeste mensen heeft FTC, PPC etc geen waarde. Je kan er immers nergens mee betalen behalve een paar merchandise sites, maar das alles..
Nu is het vooral aantrekkelijk voor investeerders die goedkoop kunnen inkomen met als doel de munt populair te maken. Stijging in populariteit betekent dat de waarde omhoog gaat met als gevolg dat bedrijven het als betaalmiddel gaan accepteren, het nog populairder wordt en het nog meer in waarde stijgt.

Daarnaast is FTC vrij recent en niet aantastbaar voor "51% Attack" hetgeen wat LTC wel is, en LTC op lange termijn zal opbreken denk ik.

Dan nog zou ik 48 uur moeten wachten?

Thx ben de OP allang niet meer wezen checken

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Dan zou ik eerst bitcoins moeten kopen en dan mogelijk 48 uur wachten voor ik ltc kan fixxen?
Bitcoins kopen zijn met maximaal 60 minuten in je wallet. Daarna versturen naar BTC-e duurt ook weer max 60 minuten. Dan omwisselen, is gelijk gebeurd.

Transacties nemen wat tijd in beslag omdat ze 'confirmed' moeten worden. Elke keer als er een block gemined wordt kan er weer geconfirmed worden en één block duurt 10 minuten. Soms wordt er voor een transactie maar 1 confirmation vereist en soms ook 6.

In theorie kan een hacker namelijk een valse transactie doen, maar dat is haast onmogelijk met meerdere confirmations

gaat nergens over, een pipo zet een moeilijk sell order neer en het zakt meteen in :roflol:

Wtf ltc

Litecoin going down..???!

Litecoin is down, door PPC en debiele panic sellers. Die dik verlies pakken euhhh

Nu spelen de daytraders met LTC. Zie het groot volume in orders.

We most hold onto our Litecoins... Stand your ground soldiers:army:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.590
Good luck with that, ben blij dat ik het met 31 EU verkocht heb :D.

Misschien dat ik zo met een lage prijs weer wat koop, maar zie in FTC relatief gezien meer profit.

Lijkt mij vrij sterk dat Litecoin hier niet meer overheen komt, is nog steeds de #2 coin.. Denk eigenlijk dat de LTC een beetje gemanipuleerd wordt door grote spelers.

Is FTC een serieuze kandidaat of mogelijk alleen omdat die nog laag staat

Sorry als dit al vaak gevraagd is, maar als ik nu snel mijn BTC wil traden tegen welke andere coin ook, binnen welke tijd is de transfer dan gemiddeld gedaan? Die coins die droppen met de minuut, als het dan 2 uur duurt voor een wissel wordt het een hard verhaal.

Sorry als dit al vaak gevraagd is, maar als ik nu snel mijn BTC wil traden tegen welke andere coin ook, binnen welke tijd is de transfer dan gemiddeld gedaan? Die coins die droppen met de minuut, als het dan 2 uur duurt voor een wissel wordt het een hard verhaal.

Zelfde vraag voor mij, daarnaast; hoe krijg je weer geld uitbetaald?

Nog een vraag die ik niet terug heb kunnen vinden in dit topic, misschien al vaker gesteld: Is het verstandig bier te drinken tijdens het traden van deze coins?

Jaaaaaaaa litecoin gaat weer omhoog

Damn die LTC ging ff van 20 naar 27 dollar in 15 minuten. Kan iemand please de cointransfer tijd aangeven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.598
Lijkt mij vrij sterk dat Litecoin hier niet meer overheen komt, is nog steeds de #2 coin.. Denk eigenlijk dat de LTC een beetje gemanipuleerd wordt door grote spelers.

LTC komt er ook zeker wel bovenop.. vind het alleen niet de moeite niet omdat FTC mijn voor profit gunstiger lijkt.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Damn die LTC ging ff van 20 naar 27 dollar in 15 minuten. Kan iemand please de cointransfer tijd aangeven?

Je bedoelt als je BTC hebt op BTC-E, die verkoopt en vervolgens op die site een andere digitale valuta koopt?

Transfertijd is dan zo'n 0-10 seconden.

Chill ik heb het net al gedaan. **** wist ik dat maar eerder.

Terug
Naar boven