XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Toch maar mijn Litecoins ingewisseld voor Peercoins.

ftc blijft laag zeg

Bitcoin staat ook uitgebreid in de Telegraaf vandaag weer. 2 dagen geleden ook al toen hij door de 1000 dollar brak.

Betekend dit dan dat nog meer mensen zullen gaan beleggen in de btc omdat ze er over lezen, of dat nu dan toch echt het einde in zicht komt?

t zal nog wel een weekje of 2 voortduren denk ik

die munt van megacoin* stort alleen maar in joh haha

Laatst bewerkt:
Alle coins staan relatief stil op btc-e

mmmm in mijn laptop zit ook een grafische kaart .......ook maar ff aan gezet......verdubbelaar :D

Ik heb een

Intel(R) Core(TM) i7-2640M CPU @ 2.80GHz, 2801 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
Installed Physical Memory (RAM) 8,00 GB
met een GeForce GT 525 M

laptop (die ik alleen gebruik om te fappen)

Wil dat wat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.693
Dat snap ik, maar vraag me af hoe je aan die 2 weken komt.

Maar ik spreek je over 2 weken wanneer BTC op de 1100 USD staat.

2 weken was ook maar een wilde gok, alleen deze waarde gaan ze echt niet lang volhouden hoor, als het meerdere maanden zou duren zou het mij verrasen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.695
2 weken was ook maar een wilde gok, alleen deze waarde gaan ze echt niet lang volhouden hoor, als het meerdere maanden zou duren zou het mij verrasen.

Nee klopt... Maar of de Bitcoin blijven schade zal oplopen is ook speculatie imo.

Zie :

https://medium.com/future-of-currency/945260c2c193

(scroll naar beneden naar de afbeeldingen)

Zoals je ziet is Bitcoin al 2 keer in waarde "extreem" gedaald, maar heeft geen blijven schade opgelopen.

Dat de waarde niet zo lang zo hoog blijft denk ik ook niet (al is dat natuurlijk ook gewoon speculatie), maar of het dit keer wel blijvende schade oploopt? Geen idee.

Ook vraag ik me af in hoeverre dit de waarde van de andere coins beïnvloed.
Het zal het investeren in altcoins juist ook positief kunnen beïnvloeden doordaat mensen, vanwege de daling in Bitcoins, ergens anders in gaan investeren.

Laatst bewerkt:
Hoppa! Missie geslaagd:D
Had paar dagen terug 1.000 eurie over 6 coins verspreid, gister nog 1.000 eurie in LTC gestoken omdat deze toen laag stond. Nu inleg + 80 euro eruit gehaald en nog 700 euro winst laten staan in 3 coins. Al gaat alles kapotttt dan nog beetje winst: goed gevoel:)
Easy money :klink:

:lifter:

:thumbup:

Wat heb je nog over nu? Welke coins

:thumbup:

Wat heb je nog over nu? Welke coins

Jij blijft baas:D Met welke inleg heb jij oorspronkelijk je huidige winst gemaakt?
Ik zit nu nog in BTC, LTC en NMC. Laatste 2 verwacht ik nog wel stijging in, BTC gewoon stabiele stijging, maar mogelijk wissel ik die zo nog even om voor een andere coin.
Waar heb jij nu de hoogste verwachtingen van?

Weinig actie op BTC-E. Vooral die Litecoin.. Die stijging laat lang op zich wachten zeg. Loop wel wat winst mis doordat ik zo aan Litecoin blijft vasthouden.

Jij blijft baas:D Met welke inleg heb jij oorspronkelijk je huidige winst gemaakt?
Ik zit nu nog in BTC, LTC en NMC. Laatste 2 verwacht ik nog wel stijging in, BTC gewoon stabiele stijging, maar mogelijk wissel ik die zo nog even om voor een andere coin.
Waar heb jij nu de hoogste verwachtingen van?
Ik blijf inzetten op LTC/FTC... Ga niet teveel wisselen want daar heb ik telkens spijt van gekregen laatste keren.

Heb voor €1600 gekocht in totaal en mn inleg was €4100 waard op zn hoogst. Toen had ik één klap nog 2,8 BTC bijgekocht, maar de dag erop bedacht en gewoon uitgecashed. Die 2,8 BTC heb ik toen verlies op gemaakt en ook op 1000 FTC die ik verkocht had en later tegen hoger bedrag weer teruggekocht. Totaalwinst is €2170 nu waarvan ik nog €1600 in spel heb.

Had beter vandaag uit kunnen cashen, nu de BTC en LTC weer wat hoger staan, had me zo'n €400 gescheeld. Maar goed, is achteraf praten ;)

Terug
Naar boven