MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Geen dispair?

Haha nee man. Maar vraag me af in hoeverre dat plaatje op BTC van toepassing is. Er is al 2x eerder een 'bubble' geknapt, hij is er telkens sterker uit gekomen

Bicoins, wordt gezien als iets nieuws. Het wordt steeds breder toepasbaar als betaalmiddel.

Dat het nu erg onrustig is, is eigenlijk niet gek.

Bicoins, wordt gezien als iets nieuws. Het wordt steeds breder toepasbaar als betaalmiddel.

Dat het nu erg onrustig is, is eigenlijk niet gek.

De techniek heeft wel potentie, maar ik denk dat het net als napster zal worden opgevolgd door een andere munt en dat er nog een hele tijd nodig is voor het een volwassen plek krijgt tussen bestaande technologie. Ik denk dat die potentie van de techniek op de langere termijng niet verward moet worden met de huidige recordprijs van bitcoin.

Het heeft niet eens meer zin om het een bubbel te noemen aangezien echt alle kranten, het NOS journaal, the economist etc, het de laatste paar dagen het tot bubbel hebben verklaard. Aangezien mensen individueel slim zijn, maar als groep net een kudde schapen, is het een kwestie van maximaal een paar weken voordat de massa genoeg geindoctrineerd is door die berichtgeving en er van overtuigd raakt dat het overgewaardeerd is.

De vraag daarna is dan of het ergens tussen de 750-400 blijft hangen of terugvalt tot wie weet hoe ver onder de 400.

Maar ik moet er niet te veel op vooruit lopen. Alles onder voorbehoud. Anders wordt ik zelf zo'n naïeve dwaas die denkt het wel even te kunnen voorspellen en die zijn er er al genoeg.

Laatst bewerkt:
Ik wacht morgen nog even af en dan hoop ik mijn 3,5 LTC te kunnen verkopen en kiet te spelen na alle fee's haha.

Persoonlijk heb ik te weinig zin me er echt in te verdiepen om er goed zaken mee te doen. Verder zou het vast een bubble zijn. Merk het zelf ook. Je leest en hoort er over en dan gaat het kriebelen. Uiteindelijk zelf even gechecked maar heb het al vrij snel gezien. Denk dat je echt beetje diep in de materie moet stappen om er wat leuk geld mee te verdienen op dit moment. En dan moet je toch voor dikke bedragen gaan zitten gokken.

Verder heeft baas Unknown dit topic wel op een goede tijd gestart en degene die er vroeg ingestapt zijn die hebben zeker even lekker mee kunnen liften op die explosieve groei. Toen kon je nog ff 1-2 k inleggen en echt leuke winst halen.

Zelf verwacht ik niet dat er nog andere altcoins zijn die flink gaan knallen. Die LTC was gewoon een mooie kans om geld mee te cashen. Tis hopen dat het nog een beetje wat omhoog kruipt maar ik verwacht niet dat dat echt significant zal zijn.

Wat me vooral beetje pessimistisch maakt is de grote hoeveelheid altcoins die uitgebracht worden. Het hele principe van de altcoin zal vast wel blijven. Maar om het echt een geaccepteerd betaalmiddel te maken moet het gewoon een stabiel valuta worden.

Heb niet echt veel kennis van de techniek achter die coin maar het lijkt me dat er toch een altcoin moet komen die gewoon goed is en goed blijft en niet echt meer verbeterd hoeft te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.726
Imo hebben alle critici een groot aandeel in het laten knappen van die bubble door hun propaganda te verspreiden en daardoor de onzekerheid toeneemt.

Toch geloof ik er nog in dat ltc nog flink verder stijgt.

Toch geloof ik er nog in dat ltc nog flink verder stijgt.

Ik eigenlijk ook wel. Ik ga iniedergeval alles verkopen als ie op 45/50 staat. Mocht dit voor volgende week woe/donderdag nog niet gebeurt zijn dan verkoop ik mijn LTC tegen een lagere prijs.

Ik eigenlijk ook wel. Ik ga iniedergeval alles verkopen als ie op 45/50 staat. Mocht dit voor volgende week woe/donderdag nog niet gebeurt zijn dan verkoop ik mijn LTC tegen een lagere prijs.

denk dat als ie richting de 50 gaat dat ie dan ook wel door klapt. Gebeurde vorige week ook toen ie voorbij de 10 moest.

Iedereen is veel te somber, tis weekend, dan is er weinig handel omdat er weinig fiat in gepompt kan worden (banken dicht). Vorige week en die week ervoor precies het zelfde verhaal. Ook het mijnen gaat volle bak door wat de prijzen alleen maar verder naar beneden trekt

Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie strategieën nu dan? Ik denk dat het komende dagen alleen nog maar afzwakt, behalve als er vandaag echt een dag-effect speelt waardoor de prijs daalt en morgen weer stijgt.
Ik heb daarom eerder vandaag m'n investeringskosten in euro's uit de LTC gehaald en alleen de winst in LTC en wat FTC laten staan. Ik laat de euro's nog op BTC-e staan. Als het door blijft zakken en later een redelijk stabiele lagere prijs heeft, koop ik weer LTC in voor de lange termijn, de volgende bubble. Begint het weer te stijgen dan vergroot m'n winst alleen maar.

Iedereen is veel te somber, tis weekend, dan is er weinig handel omdat er weinig fiat in gepompt kan worden (banken dicht). Vorige week en die week ervoor precies het zelfde verhaal.

Ok in dat geval kan ik misschien beter aan het eind van de dag terugkopen om m'n hoeveelheid LTC te vergroten.

Laatst bewerkt:
  • #1.731
Wat zijn jullie strategieën nu dan? Ik denk dat het komende dagen alleen nog maar afzwakt, behalve als er vandaag echt een dag-effect speelt waardoor de prijs daalt en morgen weer stijgt.
Ik heb daarom eerder vandaag m'n investeringskosten in euro's uit de LTC gehaald en alleen de winst in LTC en wat FTC laten staan. Ik laat de euro's nog op BTC-e staan. Als het door blijft zakken en later een redelijk stabiele lagere prijs heeft, koop ik weer LTC in voor de lange termijn, de volgende bubble. Begint het weer te stijgen dan vergroot m'n winst alleen maar.

Ik wilde eigenlijk al m'n FTC verkopen, omdat de koersen van FTC en XPM min of meer verbonden zijn aan die van BTC en BTC nu aan het afzwakken is. Maar dan zou ik mijn FTC moeten verkopen voor BTC en die weer moeten verkopen voor USD.

Enige probleem is dan dat de verwachting is dat BTC verder afzwakt en ik dan meer BTC terugkrijg voor hetzelfde aantal USD en nadat ie weer stijgt weer FTC ervoor kan gaan halen. Maar indien BTC in waarde weer stijgt of FTC, heb ik er uiteindelijk minder FTC voor terug. Ook kan ik op een prijsstijging niet zo snel reageren omdat ik eerst USD zal moeten ruilen voor BTC en BTC weer ruilen voor FTC vanwege een gebrek aan transactiemogelijkheid van FTC/USD

Daarnaast denk ik dat Thanksgiving ook wel iets er mee te maken heeft. Heel Amerika zit nu bij hun familie en zeker de mensen die er niet veel van weten/veel in hebben zitten drijven de prijs op, maar letten er nu ook het minst op.

T valt me ook wat tegen. Volgende week maar even afwachten

Ik laat vanaf nu alkes staan heb flink uitgecasht en heb ltc te koop gezet voor 100 alles of niks dan is ir voor mij ruim 25x over de kop :)

• #1.735
Ik laat vanaf nu alkes staan heb flink uitgecasht en heb ltc te koop gezet voor 100 alles of niks dan is ir voor mij ruim 25x over de kop :)

Lucky bastard.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

:roflol: Heerlijke crash:D

straks lekker alles goedkoop kopen... Panicsellers ftw

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Begint wel beetje op een flinke crash te lijken ja. Mooi op het juiste moment verkocht dan.. Ga weer inkopen als ie op €400 staat denk ik.

• #1.738
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nah, valt allemaal nog wel mee.

Het is wel idioot dat er voor sommige geen digitale valuta's geen USD optie beschikbaar is. Enorm lastig om zo snel te reageren op plotselinge prijsstijgingen en -dalingen.

En het daalt weer.. Net nu ik weer NMC gehaald heb :roflol:

Nah, valt allemaal nog wel mee.

Het is wel idioot dat er voor sommige geen digitale valuta's geen USD optie beschikbaar is. Enorm lastig om zo snel te reageren op plotselinge prijsstijgingen en -dalingen.

En het daalt weer.. Net nu ik weer NMC gehaald heb :roflol:

ff vasthouden, maandag to tha moon hoorde ik

normaal proces zit. morgen gaan we naar da moon

Terug
Naar boven