AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Hmm gaat die LTC niet nog wat verder dalen?

Wat is er toch met Litecoin aan de hand. Wil maar niet stijgen..:army:

http://coinmarketcap.com/

Allesss in het rood:mad:
Mijn winst is nu van 700 naar 400 gedaald.
Begin toch te twijfelen of ik het eruit zal trekken voor het 0 is.
Ben iig blij dat ik mijn inleg precies zaterdagavond eruit heb gehaald + 80 euro :D

Ik ga even rustig wachten op een complete crash en dump er dan 100,- in.
Zodra ik mijn inleg er weer uit kan halen doe ik dat en met de rest ga ik wel verder spelen.

Voor een maandag gebeurt er verdomd weinig goeds op het moment met alle coins :rolleyes:

Komt een flinke LTC crash aan zo te zien

om te janken dit. Stond vorige week op 5k winst boehoe

Change of plans. Was eigenlijk van plan mijn LTC pas te cashen bij 45 maar ga het doen zodra ik weer in de winst sta (rond de 26). Dit wordt mij te risicovol..

om te janken dit. Stond vorige week op 5k winst boehoe

Ik snap dat niet hoor haha.
Sowieso zou ik mijn eigen inleg eerst safe spelen. En elk moment wat ik voor mezelf vaststel cash ik gewoon de helft uit. Kun je nooit zeggen dat je alles naar de klote hebt laten gaan ;)

Ik snap dat niet hoor haha.
Sowieso zou ik mijn eigen inleg eerst safe spelen. En elk moment wat ik voor mezelf vaststel cash ik gewoon de helft uit. Kun je nooit zeggen dat je alles naar de klote hebt laten gaan ;)

sta nog steeds wel winst hoor, maar k wil moarrrr

Ik wacht nog even af als ik het zo lees. Kan ik al wel gewoon Euro's depositen waar ik later dan LTC mee kan kopen? Of moet ik echt eerst BTC kopen via ideal?

Btc kopen op bitonic of happycoins en dan vanuit je wallet naar btc-e

Bitonic heeft er nu toch genoeg :) zal leuk zijn voor ze als het nu echt compleet crasht.

Ik heb nu al m'n geld op een buy order van LTC voor 16 euro, ik gok dat dat het dieptepunt is als je vergelijkt met andere crashes.

Terug
Naar boven