XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Best aardig :) tegen een koers van 1.35982

twijfel of ik mijn ppc met verlies moet verkopen en de FTC lager in moet kopen. Helft van mijn geld staat al op FTC, lijkt redelijk stabiel te staan.

We zijn weer herstellende.:)

Net een masterlijke film gezien: Awakenings.
Heerlijk om dan te zien dat alles weer normaal is, zoals het hoort :D
Toen het even meer waard werd als goud/ounce was dat volgens mij echt een indicatie dat dit later gezien zal worden als een echte bitcoin-manie (en zeepbel).

Nu zijn er al eerder enorm volatiele bewegingen in de prijs geweest dus het kan zeker weer hoger gaan. Mooi voorbeeld van de greater fool theory trouwens. Ik denk dat die crashes telkens grote verkopers zijn die eruit gaan waarop vervolgens de hebzucht bij nieuwkomers weer de prijs omhoog jaagt.

Op zich kan dat spelletje nog wel ff doorgaan maar ik vind het toch een aardig hoog risico.

Hoog risico = hoog rendement. ;) Heel misschien dat ik nog ga instappen. Laag inkopen en direct hoog verkopen = winst pakken met weinig risico.

216euro verdient:) en behoorlijk op safe gespeeld

nu ga ik wat meer risico's nemen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.887
Toen het even meer waard werd als goud/ounce was dat volgens mij echt een indicatie dat dit later gezien zal worden als een echte bitcoin-manie (en zeepbel).

Nu zijn er al eerder enorm volatiele bewegingen in de prijs geweest dus het kan zeker weer hoger gaan. Mooi voorbeeld van de greater fool theory trouwens. Ik denk dat die crashes telkens grote verkopers zijn die eruit gaan waarop vervolgens de hebzucht bij nieuwkomers weer de prijs omhoog jaagt.

Op zich kan dat spelletje nog wel ff doorgaan maar ik vind het toch een aardig hoog risico.

Heerlijk toch. Heb geleerd van me fouten en zal tijdens de eerstvolgende crash in ieder geval wat beter inkopen.:)

nog steeds wachtwoord kwijt 2 bitcoins voor 176 euro gekocht half jaar gelden...
mad

Zonde!

Heb gister bijna alles gecasht en week ervoor ook al eea.
Heb nu weer 4bitcoins nog 100ltc inleg terug en tegen de 10k winst.
Had op een ton gerekend of meer maar is wel nice.
Mazzel dat ik met die ltc er zo snel bij was..

minen hier ook veel mensen?

Heb gister bijna alles gecasht en week ervoor ook al eea.
Heb nu weer 4bitcoins nog 100ltc inleg terug en tegen de 10k winst.
Had op een ton gerekend of meer maar is wel nice.
Mazzel dat ik met die ltc er zo snel bij was..
Netjes man! ik maakte me eerste zondag mee gister, had het beter kunnen doen, ach ja. Op naar volgende week weer :p

nog steeds wachtwoord kwijt 2 bitcoins voor 176 euro gekocht half jaar gelden...
mad

Hoe moeilijk was dat wachtwoord en weet je nog enkele delen, nummers, letters etc. wat er in voor kan komen? Zo ja dan kan je proberen te brute forcen. Proberen altijd waard voor zo'n bedrag.

Weinig actie joh. Alles staat stil. Vraag me af of er nog een beetje beweging in gaat komen vandaag.

Is er een noob guide ? Ben wel geinteresseerd

Misschoen dat er nog wat beweging in komt als amerika wakker is over een paar uur

ik wil de maan van dichtbij zien. GO!

Ik ga denk voor E100,- LTC kopen. Goede tijd om nu te kopen?

Terug
Naar boven