- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
sta nog 1000 dollar in de plus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen het even meer waard werd als goud/ounce was dat volgens mij echt een indicatie dat dit later gezien zal worden als een echte bitcoin-manie (en zeepbel).We zijn weer herstellende.
Net een masterlijke film gezien: Awakenings.
Heerlijk om dan te zien dat alles weer normaal is, zoals het hoort![]()
Toen het even meer waard werd als goud/ounce was dat volgens mij echt een indicatie dat dit later gezien zal worden als een echte bitcoin-manie (en zeepbel).
Nu zijn er al eerder enorm volatiele bewegingen in de prijs geweest dus het kan zeker weer hoger gaan. Mooi voorbeeld van de greater fool theory trouwens. Ik denk dat die crashes telkens grote verkopers zijn die eruit gaan waarop vervolgens de hebzucht bij nieuwkomers weer de prijs omhoog jaagt.
Op zich kan dat spelletje nog wel ff doorgaan maar ik vind het toch een aardig hoog risico.

Netjes man! ik maakte me eerste zondag mee gister, had het beter kunnen doen, ach ja. Op naar volgende week weerHeb gister bijna alles gecasht en week ervoor ook al eea.
Heb nu weer 4bitcoins nog 100ltc inleg terug en tegen de 10k winst.
Had op een ton gerekend of meer maar is wel nice.
Mazzel dat ik met die ltc er zo snel bij was..

nog steeds wachtwoord kwijt 2 bitcoins voor 176 euro gekocht half jaar gelden...
mad
Ik ga denk voor E100,- LTC kopen. Goede tijd om nu te kopen?