Fitness Seller

Blast 2014: Test/Mast/Bold/Anavar/HGH

• Topic Starter Topic Starter
@Frankkr: Lijkt me leuk als er genoeg animo voor is.

Ik heb mast nu al op 400 gehad en ga nu naar 600, ik krijg van die dosering al een goeie hardheid en vasculariteit.

Ik ben dan wel IN hoor, maar alleen als er begin en progressie foto's komen. Anders is zo'n log geen reet waard namelijk..

@gieljaam: lekker man! blijft lekker spul dat mast.

@punjab: foto's zal ik niet op het forum plaatsen...

Dan ga ik ook niet volgen :p

Nee want die is sws fake :roflol:

Haha ohja de Anavar you are right! ;)
Anavar laat ik niet mee lopen.
Heb ze al is geprobeerd.. fake zijn ze zeker niet ;)

Net of et om het aantal miligrams gaat. Pak je tren tabs of winstrol dan kom je op minder mgs uit. Bij deze combo kom je gewoon op een hoog getal uit. Ben et alleen niet eens met de verhoging van de test.

Weet niet wat jij voor troep gebruikt maar volgens jou is alles fake.. :)

Als je naar de smiley kijkt, had je mijn sarcasme misschien kunnen "lezen" :o

Ik ben nog nooit fake gear tegengekomen overigens, dus waar jij die valse aantijging op baseert is mij een compleet raadsel...

Net of et om het aantal miligrams gaat. Pak je tren tabs of winstrol dan kom je op minder mgs uit. Bij deze combo kom je gewoon op een hoog getal uit. Ben et alleen niet eens met de verhoging van de test.

Waarschijnlijk blijft de test gewoon op 600 hoor.
Even kijken hoe ik er na 10 weken bij sta.

oke hoor

Weet niet wat jij voor troep gebruikt maar volgens jou is alles fake.. :)

Ik snap niet goed dat er nog mensen zijn die denken dat ze echte var in bezit hebben. 90% vd var in omloop is winny.
Productiekost voor ug's om var te produceren ligt veel te hoog om profit te nemen. 100mg var ed zou je in werkelijkheid een fortuin moeten kosten maar in de praktijk...

Een raad aan iedereen: blijf ervan weg en doe wat research.

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Op dit moment zit ik in me 7e week cruise(Test E 300mg ew, 5iu hgh ed, 100mcg t3 ed).
Wil over een paar weken weer gaan blasten.

Voorstel:
1-10: Test E 600mg EW
10-20: Test E 900mg EW
1-20: Bold 900mg EW
1-20: Mast E 1000mg EW
1-4: Anavar 150mg ED(50mg tabs)
1-20: Jintropin 5iu HGH ED

Zodra ik me blast start wil ik de T3 eruit halen.

Huidige stats:
99kg
13-15%

Doel:
Rond de 100-105 te eindigen met een vetpercentage van 10%.

Voeding:
Voeding zal bestaan uit 3200kcal ED met in het wekend iets meer kcal uit noten/bars/protein pancakes.
Hej bro

Ziet er goed uit. High dosages zijn de enige manier om op jouw niveau goed te groeien (zeker met al die underdosed gear op de markt). Het hoeft niet altijd tren te zijn he :p

Ik zou de bold van w1-4 op 600mg houden of lager, begint pas in te kicken w4 of 5 en het is imo slimmer om dan naar 900 te gaan. Die 900 in het begin ga je niets aan hebben en je verspilt dan gear.

Zoals je zelf zegt: gooi die var weg. switch wat orals. 8weekjes epi en 4 weekjes winny houden samen met de mast je lekker strak (weinig vocht ondanks high test)

Waar is je aromasin? Zeker achter de hand houden.

Ik zou die jins eruit laten, ik lees dat het geen echte zijn. Bewaar je geld voor 2iu pharm grade ipv die zooi.

Veel succes man !!

Ik snap niet goed dat er nog mensen zijn die denken dat ze echte var in bezit hebben. 90% vd var in omloop is winny.
Productiekost voor ug's om var te produceren ligt veel te hoog om profit te nemen. 100mg var ed zou je in werkelijkheid een fortuin moeten kosten maar in de praktijk...

Een raad aan iedereen: blijf ervan weg en doe wat research.

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Hej bro

Ziet er goed uit. High dosages zijn de enige manier om op jouw niveau goed te groeien (zeker met al die underdosed gear op de markt). Het hoeft niet altijd tren te zijn he :p

Ik zou de bold van w1-4 op 600mg houden of lager, begint pas in te kicken w4 of 5 en het is imo slimmer om dan naar 900 te gaan. Die 900 in het begin ga je niets aan hebben en je verspilt dan gear.

Zoals je zelf zegt: gooi die var weg. switch wat orals. 8weekjes epi en 4 weekjes winny houden samen met de mast je lekker strak (weinig vocht ondanks high test)

Waar is je aromasin? Zeker achter de hand houden.

Ik zou die jins eruit laten, ik lees dat het geen echte zijn. Bewaar je geld voor 2iu pharm grade ipv die zooi.

Veel succes man !!

Doe zelf eens wat research, dat hele winstrol/var verhaal is al meerdere malen ontkracht.
Verder is echt niet alle gear underdosed, dit is amerika niet hoor, hier in NL hebben we geluk met de ug labs.
Ik zou bold ook gelijk hoog doseren en zelfs nog eerder frontloaden inplaats van laag te beginnen.
Bold kickt echt niet in, het is geen xtc.
Maar hoe langer bold hoe beter en met die lange ester duurt het een tijd voordat je stabiele waardes hebt.
8 weken epi en daarna nog 4 weken winstrol?
12 weken orals ? Vind je lever vast fijn..

Haha weer een Belg die opstaat uit 2004 en denkt dat het 10 jaar later allemaal nog steeds is zoals het was :D

Vermakelijk :o

• Like
Waarderingen: GPRO
Doe zelf eens wat research, dat hele winstrol/var verhaal is al meerdere malen ontkracht.
Verder is echt niet alle gear underdosed, dit is amerika niet hoor, hier in NL hebben we geluk met de ug labs.
Ik zou bold ook gelijk hoog doseren en zelfs nog eerder frontloaden inplaats van laag te beginnen.
Bold kickt echt niet in, het is geen xtc.
Maar hoe langer bold hoe beter en met die lange ester duurt het een tijd voordat je stabiele waardes hebt.
8 weken epi en daarna nog 4 weken winstrol?
12 weken orals ? Vind je lever vast fijn..

Jaja hier ga je weer met je XTC bs. Je weet goed genoeg wat ik bedoel.
Ik zeg helemaal niet dat alle NL ug's slecht zijn.

Er zijn genoeg gebruikers die je kunnen vertellen dat Frontloaden niet werkt voor hen. Naar mijn mening kan je beter pas na een week of 6 +600mg zetten. Ieder zijn strategie.

Epi is idd levertoxisch maar valt reuze mee tov van zwaardere prohormonen als superdrol etc.
Zelfde gaat op voor winny tov bv. anadrol of dianabol enz.

Ik kijk alvast uit naar je pittige replies :)

---------- Toegevoegd om 02:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:27 ----------

Haha weer een Belg die opstaat uit 2004 en denkt dat het 10 jaar later allemaal nog steeds is zoals het was :D

Vermakelijk :o

Jep een trotse Belg.

Jaja hier ga je weer met je XTC bs. Je weet goed genoeg wat ik bedoel.

Ik zeg helemaal niet dat alle NL ug's slecht zijn.

Er zijn genoeg gebruikers die je kunnen vertellen dat Frontloaden niet werkt voor hen. Naar mijn mening kan je beter pas na een week of 6 +600mg zetten. Ieder zijn strategie.

Epi is idd levertoxisch maar valt reuze mee tov van zwaardere prohormonen als superdrol etc.

Zelfde gaat op voor winny tov bv. anadrol of dianabol enz.

Ik kijk alvast uit naar je pittige replies :)

---------- Toegevoegd om 02:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:27 ----------

Jep een trotse Belg.

Geen pittige reply hoor ;)
12 weken orals is gewoon niet goed.
En waarom zou frontloaden met bold niet werken?
Nadeel is gewoon die langzame ester die je doormiddel van een frontload je bloedwaardes sneller stabiel maken en omdat bold high dose gewoon lekker werkt over een lange periode.

Terug
Naar boven