AndroidHealthClinic

Blast 2014: Test/Mast/Bold/Anavar/HGH

Ik snap niet goed dat er nog mensen zijn die denken dat ze echte var in bezit hebben. 90% vd var in omloop is winny.
Productiekost voor ug's om var te produceren ligt veel te hoog om profit te nemen. 100mg var ed zou je in werkelijkheid een fortuin moeten kosten maar in de praktijk...

Grondstof voor anavar is tegenwoordig in ieder geval vrij makkelijk te krijgen en is niet zo duur als je denkt

Geen pittige reply hoor ;)
12 weken orals is gewoon niet goed.
En waarom zou frontloaden met bold niet werken?
Nadeel is gewoon die langzame ester die je doormiddel van een frontload je bloedwaardes sneller stabiel maken en omdat bold high dose gewoon lekker werkt over een lange periode.

:)
Nee ik zeg gewoon dat (wederom) ik in de praktijk veel mensen ken die héél lang en hoog gedoseerd EQ nemen. 900 tot 1.2g voor +/- 20 tot 25 weken, en de meeste voelen/merken geen verschil blijkbaar met frontloaden tov dosissen gestaag opbouwen.

Wat voor de één werkt, doet niets voor de andere.

BBing zit vol tegenstrijdigheden & mijn punt is in discussies als deze, dat je geen wetenschap hebt die mijn of jouw claims of wat we lezen kunnen bevestigen, vandaar dat ik altijd terug ga naar hetgeen ik of anderen ervaren met eigen gebruik.

en je zegt: '12 weken orals is gewoon niet goed' -> elke persoon reageert anders op gear, ook diens organen en ik vind niet dat je zomaar kan zeggen dat 12 orals niet goed is, period.

Ik heb vorig jaar 4 weken 50mg epi gedaan & 4 weken 100mg (!) e.d. Beste oral die ik ooit heb gebruikt -> een paar weekjes later waardes gechecked... geen vuiltje aan de lucht.

Mijn maat deed 4 weken winny en zijn oogleden zagen geel en hij had lethargie. Zijn waardes waren gefucked.

See what I am saying?

gr

Het enige waar ik het mee eens ben is dat EPI de beste oral is die ik ooit heb gehad. Verder heeft het weinig nut om te discussiëren over wel of niet etc. Eenieder kent de risico's en moet zelf maar zien of deze te overzien zijn.

:)
Nee ik zeg gewoon dat (wederom) ik in de praktijk veel mensen ken die héél lang en hoog gedoseerd EQ nemen. 900 tot 1.2g voor +/- 20 tot 25 weken, en de meeste voelen/merken geen verschil blijkbaar met frontloaden tov dosissen gestaag opbouwen.

Wat voor de één werkt, doet niets voor de andere.

BBing zit vol tegenstrijdigheden & mijn punt is in discussies als deze, dat je geen wetenschap hebt die mijn of jouw claims of wat we lezen kunnen bevestigen, vandaar dat ik altijd terug ga naar hetgeen ik of anderen ervaren met eigen gebruik.

en je zegt: '12 weken orals is gewoon niet goed' -> elke persoon reageert anders op gear, ook diens organen en ik vind niet dat je zomaar kan zeggen dat 12 orals niet goed is, period.

Ik heb vorig jaar 4 weken 50mg epi gedaan & 4 weken 100mg (!) e.d. Beste oral die ik ooit heb gebruikt -> een paar weekjes later waardes gechecked... geen vuiltje aan de lucht.

Mijn maat deed 4 weken winny en zijn oogleden zagen geel en hij had lethargie. Zijn waardes waren gefucked.

See what I am saying?

gr

Hoe zou je je moeten voelen van bold dan ? :p
Verder denk ik dat als iemand 1,2gr aan bold gebruikt die doet icm high test en vast een andere compound.
Denk dat die bold je dan alleen ronder maakt maar wat moet je voelen dan?
Verder als iemand high bold doet zou die dus eerder wat merken van de test of misschien deca/tren wat erbij wordt gestacked vandaar dat die geen verschil voelt als die opbouwt.
High bold is gewoon lekker als je lang gebruikt.
Frontload is sowieso aan te raden met alle aas :)

Jij bent een lucky bastard met je orals.
Maar als je weet dat orals slecht zijn ga je toch niet iemand 12 weken orals aanraden.
Vooral niet na je ervaring met die maat van je op 4 weken winstrol.

Kale is niet zomaar iemand hè.. die man heeft de massa om zo hoog te kunnen/moeten gaan..

mwah paar weken test e op een gram en ik word knettergek... dus ligt maar net aan de middelen. test op 450 pw voel ik me het prettigst op. Mast is mild, daarom merkt niemand er wat van die relatief laag doseert.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

O.a Kale en nog wel meer grote gasten zweren bij die dosis. Dan schijn je pas te merken dat 't echt wel goede shit is. Zelf nog nooit geprobeerd tho, wel nieuwsgierig naar maar op 500 krijg ik al enigszins puistjes op m'n kop/rug.

als je op 500 al puistjes krijgt, niet doen man. Dan krijg je een mega uitbraak. Ik heb de mazzel (in dit geval) van nature een droge huid heb en met steroids een perfecte huid heb. Mast op 1 gram geeft me niet 1 puist. Geen enkele roid...

als je op 500 al puistjes krijgt, niet doen man. Dan krijg je een mega uitbraak. Ik heb de mazzel (in dit geval) van nature een droge huid heb en met steroids een perfecte huid heb. Mast op 1 gram geeft me niet 1 puist. Geen enkele roid...

Dat heb ik ook altijd gehad tot de afgelopen blast dus. Mast op 750 max gehad en door het warme weer + de warmte van dosis AAS maakte dat ik een vettige huid kreeg en een aantal puistjes op mn kop. Van een afstandje zag je ze niet maar ik zag ze wel :P Eerder nooit gehad, heel vreemd.

vette huid heb ik ook. was het niet gewoon zonne allergie?

Terug
Naar boven