MuscleMeat

Blast en cruise met Bold?

Lekker wat reacties inmiddels, bedankt heren..
Deca en test samen is voor mij niet zo'n goed idee, ben namelijk erg gevoelig voor gyno, heb het namelijk al vanaf mijn 16 ofzo..vandaar de keuze bold..

Waarom 6 wkn blasten, na 6 weken is bij mij de rek eruit, echt een volle kuur van 14 weken zie ik niet zoveel voordelen in. Misschien in combinatie met HGH dat het anders is en er wel winst geboekt blijft worden..

wanneer bij mij de rek eruit is ga ik meer eten, dan kom ik weer aan.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik eruit ben. Misschien dat ik ivm HGH wel een heel jaar on ga..

Planning voor de eerste 30 weken:
1-6 1000mg test-e blast
7-12 125 mg test-e cruise
13-18 500 mg test-e blast
400 mg deca (toch maar proberen voor 6 weken)
19-24 125 mg test-e cruise
25-30 75 mg test-p ed blast
100 mg tren-a ed
1-30 2 x 250 HCG
1-30 op trainingsdagen (4x) 4iu HGH, niet trainingsdagen 2.5iu HGH
Eventueel aromasin 20 mg om de dag, maar ook igf verhogende waarden voor HGH zoals mij eerder is medegedeeld..
Na deze periode misschien weer cruisen en volgende kuur plannen, totdat jaar vol is. Misschien dan test en bold.
En anders een goede nakuur..
Mochten er nog tips zijn, dan hoor ik ze graag..ben benieuwd wat dit me gaat brengen..

Zou in je 2e blast niet voor Deca gaan, Deca is ook een trage ester en naar mijn mening heb je dan gewoon niet genoeg aan 6 weken. NPP geen optie?

• Topic Starter Topic Starter
Zou in je 2e blast niet voor Deca gaan, Deca is ook een trage ester en naar mijn mening heb je dan gewoon niet genoeg aan 6 weken. NPP geen optie?

NPP nog nooit geprobeerd, ik zal je advies meenemen.
Ik zal dan denk ik wel iets minder zetten, 50 mg ed, das 350 per week..

Wil ook niet te hoog in de AAS gaan zitten, 1 tot 1.5 gram per week vind ik meer dan voldoende..
Ben wel erg benieuwd wat de HGH gaat doen..:)

Terug
Naar boven