AndroidHealthClinic

Blessure pols...

snakeman

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
973
Lengte
1m87
Massa
102kg
Bro's

Ik heb na woensdag een zeurende pijn in mijn polsgewricht, het blijft echter hangen. Bij bewegen geeft het een stekende pijn. Vrijdag heb ik gewoon doorgetrained. Nu komt mijn bijna retorische vraag voor morgen. Trainen? Het gaat opzich wel...Maar ik heb pijn, en geen lekkere pijn. Moet ik het even rust gunnen? :( :( :(

• Topic Starter Topic Starter
Moet bijna lachen bij het lezen van mijn eigen post...Ik ga morgen wel benen trainen;)
Iemand tips om je pols op krachten te laten komen?

Ik ben expert op dit gebied zo onderhand! :jk: Lekker laten rusten bro. Zo voorkom je blessures.

Mja, vaak is het zo weer beter als je het even laat rusten. Blijf je er last van houden moet je het laten nakijken.

Valt niet meer aan toe te voegen, niet belasten de komende tijd, blijf je er last van houden, na laten kijken.

Beter voorkomen dan genezen bro.

Ken het, werd er helemaal gek van!!..Na ongeveer 2 weken begon het bij mij beter te gaan ,daar ik met lichter ging trainen.Ook heb ik allen maar een EZ-bar gebruikt(i.p.v.een rechte stang), verder nooit meer last gehad.Maar geef het vooral rust!

rust-rust-rust, als dat niets helpt naar de fysio gaan, ik heb er ook een hele tijd mee rond gesukkeld.
Wat 4MET zegt hielp bij mij ook enorm, EZ stang ipv rechte stang. Ik ben ook een brace gaan dragen, ik kan nu bijna niet meer zonder, dat scheelt echt enorm, bij mij dan.
Succes ermee, ik weet hoe het voelt

Heb ik ook vorig jaar voorjaar ook ongeveer 2 maanden gehad.:( Ik hield bij sommige oefeningen me pols heel raar, wat ik dus niet doorhad.

Misschien ook een tip voor jou om daar op te letten?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de reacties en tips bro's;) Het is al minder, gister wat beenwerk gedaan. Vanaaf eens rustig kijken hoe het gaat.

Terug
Naar boven