Fitness Seller

blessure?

Blackbase

Novice
Waardering
0
Eerste post op het forum:D
Misschien niet bepaald het beste onderwerp om mee te beginnen, maar als de hulp hier goed is, dan is de rest ook goed e:D

Enfin, om me even heel kort voor te stellen, ik ben 18 en train ondertussen al een half jaartje met gewichten.
Misschien een beetje tegen de gewoonten van alle bodybuilders in, maar ik weiger voedingssupplementen te gebruiken. Ik heb als recreatief sporter enkel de intentie om er een beetje beter voor te komen en over het algemeen gezonder te zijn. Ik ben bijgevolg ook niet zo overdreven met mijn voeding bezig. Ik weet dat dit belangrijk is, maar ben ervan overtuigd dat het voedingspatroon dat ik van thuis uit gekregen heb, zeker niet ongezond kan genoemd worden :)
Ik zeg dit maar even op voorhand om jullie te waarschuwen. Ik ben al op andere forums ook gaan kijken, maar als je daar iets vraagt, krijg je in 99% van de gevallen een post met het woord "voeding" terug <_<

Anyway, lange inleiding:p

Mijn vraag nu: ik heb 3 dagen geleden mijn biceps getraind en begin te twijfelen of hetgene dat ik voel nog altijd komt van het trainen of een blessure is. Ik ben vanaf deze week wel begonnen met een totaal ander trainingsschema, omdat ik het vorige een beetje gewoon begon te worden.
In alledaagse dingen heb ik er niet echt veel last van, enkel als ik ze opspan voelen ze nogal raar aan, en als ik men arm volledig strek voelt het alsof de spier nogal kort is en daarom tegenspant (zo'n gevoel dat je krijgt in je hamstrings als je met je handen de grond wil raken)

Enig idee of dit normaal is? En indien dit toch een soort van verrekking zou zijn, wat doe je dan het beste????

Dank bij voorbaat :)

Lijkt me gewoon spierpijn doordat je een ander schema bent begonnen. Als het na 1 week nog niet weg is, moet je verder gaan denken.

Terug
Naar boven