Fitness Seller

Bloed in de urine

Welke middelen gebruik jij dan DBC?

Wat voor middelen gebruik je om je prostaat te beschermen?

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Hoe was je water-intake die weken? Water drinken is van levensbelang onder kuuromstandigheden en een absolute must.

We kunnen van deze thread wel een sticky maken voor al die ongelovige ettertjes die niet willen aannemen dat
A: Orals géén makkelijke smarties zijn
B: Het combineren van orals zelfs nog gevaarlijker is
C: Winny orals dus niet zo onschuldig zijn als ze leken, zoals we al 1000 keer eerder meldden.

Ik had inderdaad niet genoeg water gedronken in die periode zeker niet meer dan 2 liter per dag soms niet eens 1 dat is hele gorte fout geweest ik was water gedoe totaal vergeten maar ja zo zie je maar weer hoe belangerijk is om naar mensen te luisteren..

Je blijft wel geheimzinnig met je 5mg.
Dan wil je dus zeggen dat Stano-tabs alleen in 5mg verkrijgbaar zijn?

Ook niet goed. Ik heb ze van 2,5,10 en zelfs 50mg gezien.

Ze zijn er ook in 25 mg als ik me niet vergis.

hij bedoelt gewoon 50

tja

DBC01 zei:
Je blijft wel geheimzinnig met je 5mg.
Dan wil je dus zeggen dat Stano-tabs alleen in 5mg verkrijgbaar zijn?

Ook niet goed. Ik heb ze van 2,5,10 en zelfs 50mg gezien.

Nee hoor helemaal niet, ik geef alleen maar aan dat ik die van 5 mg heb meer niet. En dat ze na ongeveer een week beginnen te werken. Zit nu in me 2e week dus 20 mg per dag (10mg smorgens en 10 savonds) week 3 naar 30 mg week 4 en 5 zit ik op 35mg. week 6 terug naar 20mg. Ik weet de 1 verteld dit is te weinig de ander weer teveel maar dat moet ik dan maar zien. Is mijn eerste kuur. Als je nog meer info wilt hebben dan hoor ik het wel. O ja voor dat ik het vergeet 4 liter water per dag. Brinta,volkorenbrood kip rijst kwark tonijn.

Hendri zei:
Nee hoor helemaal niet, ik geef alleen maar aan dat ik die van 5 mg heb meer niet. En dat ze na ongeveer een week beginnen te werken. Zit nu in me 2e week dus 20 mg per dag (10mg smorgens en 10 savonds) week 3 naar 30 mg week 4 en 5 zit ik op 35mg. week 6 terug naar 20mg. Ik weet de 1 verteld dit is te weinig de ander weer teveel maar dat moet ik dan maar zien. Is mijn eerste kuur. Als je nog meer info wilt hebben dan hoor ik het wel. O ja voor dat ik het vergeet 4 liter water per dag. Brinta,volkorenbrood kip rijst kwark tonijn.

Als je enige massa aan begint te komen, laat het dan weten.

Owja, van welk merk heb je ze?

Hendri zei:

oww ik begreep dat je maar 5mg per dag nam :rolleyes:

ik heb nog niet alle reacties gelezen, (heb niet veel tijd) maar wou wel even wat posten, ik heb dit namelijk ook zelf gehad toen ik kleiner was, heb er een paar dagen voor in het ziekenhuis moeten liggen, het was gekomen doordat k een klap in mijn nieren had gehad van mijn broertje, heb er nu nooit meer last van gehad dus ik denk niks om je druk over te maken...
mzzl

Kun je, als je nierstenen hebt, geen bloed in je urine hebben ??

Mss is het dat.

[Link niet meer beschikbaar]

Suc6 in elk geval bro!

Hoop dat `t niet te ernstig is.
Hou je ons op de hoogte?

Klinkt voor mij als ontstoken nieren, een maat van me heeft daarvoor 3 dagen in het ziekehuis gelegen om te "spoelen" . Hij moest idd. daarbij ook zoveel mogelijk drinken (kan nooit kwaad lijkt mij) net zolang totdat zn urine weer helder was.

Hij moest daarna 40 dagen rust houden maar vond het na 3 weken wel weer best en is toen weer gaan trainen maar het kwam wel terug. Toen heeft hij zn rust periode maar wat serieuzer genomen ook omdat de dokter zei dat het anders chronisch kon worden.

Vriendelijke vriend,

FF schrikken is het zeker! heb er zelf ook een keer last van gehad bij een sust/deca kuurtje... het was een kuurtje wat zeker aansloeg, zowel massa... als neveneffecten opp prostaat/nieren.
Bij mij was het niet de urine, waar bloed in zat.. maar kwamen er een paar druppels puur bloed uit, na mijn plas...
Ik had verder nog ff rondgevraagd...en er waren meer mensen die daar last van hadden, maar die hadden het weer in hun sperma zitten..tijdens het kuren..

Op een of andere manier (klinkt raar) kan je toch aan je organen voelen dat zij een optater krijgen. zelf had ik een gevoelige onderbuik, dus relateerde dat aan mijn prostaat...
Ik ben benieuwd wat het bij jou is.. denk eerder de nieren, daar er bloed DOOR de urine zit..

DHT heeft natuurlijk toch wel een uitwerking op ook de prostaat. misschien kan je als prostaat beschermer sawpawmetto nemen (meningen zijn verdeeld hierover, somigen beweren dat dit ten koste gaat van de kuur, omdat het niet alleen de receptor in de prostaat / hoofdhuid blocked, maar ook de rest, dus zou je minder effect van de AS hebben, anderen zeggen dat dit ALLEEN de receptor in de prostaat/haar blocked).

Op www.ergogenics.org (daar gaan we weer) staan in ieder geval een paar artikelen.
zoekoptie: prostaat
dat isoflavonen de prostaat ook beschermen, netzoals vit. D, E, sawpawmetto, enzovoort.

kan antuurlijk nooit kwaad diteens door te lezen...

anyway,

hou me ff op de hoogte, ben benieuwd naar het onderzoek.. zelf had ik mijn kuur afgekapt.. en heb er later verder nooit meer last van gehad...

ciao
jw

Terug
Naar boven