- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pumpin' zei:
Hendri zei:
DBC01 zei:Hoe was je water-intake die weken? Water drinken is van levensbelang onder kuuromstandigheden en een absolute must.
We kunnen van deze thread wel een sticky maken voor al die ongelovige ettertjes die niet willen aannemen dat
A: Orals géén makkelijke smarties zijn
B: Het combineren van orals zelfs nog gevaarlijker is
C: Winny orals dus niet zo onschuldig zijn als ze leken, zoals we al 1000 keer eerder meldden.
remarxxx zei:

remarxxx zei:

DBC01 zei:Je blijft wel geheimzinnig met je 5mg.
Dan wil je dus zeggen dat Stano-tabs alleen in 5mg verkrijgbaar zijn?
Ook niet goed. Ik heb ze van 2,5,10 en zelfs 50mg gezien.
Hendri zei:Nee hoor helemaal niet, ik geef alleen maar aan dat ik die van 5 mg heb meer niet. En dat ze na ongeveer een week beginnen te werken. Zit nu in me 2e week dus 20 mg per dag (10mg smorgens en 10 savonds) week 3 naar 30 mg week 4 en 5 zit ik op 35mg. week 6 terug naar 20mg. Ik weet de 1 verteld dit is te weinig de ander weer teveel maar dat moet ik dan maar zien. Is mijn eerste kuur. Als je nog meer info wilt hebben dan hoor ik het wel. O ja voor dat ik het vergeet 4 liter water per dag. Brinta,volkorenbrood kip rijst kwark tonijn.
Hendri zei:Nee hoor helemaal niet, ik geef alleen maar aan dat ik die van 5 mg heb meer niet. En dat ze na ongeveer een week beginnen te werken. Zit nu in me 2e week dus 20 mg per dag (10mg smorgens en 10 savonds) week 3 naar 30 mg week 4 en 5 zit ik op 35mg. week 6 terug naar 20mg. Ik weet de 1 verteld dit is te weinig de ander weer teveel maar dat moet ik dan maar zien. Is mijn eerste kuur. Als je nog meer info wilt hebben dan hoor ik het wel. O ja voor dat ik het vergeet 4 liter water per dag. Brinta,volkorenbrood kip rijst kwark tonijn.