Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volkan zei:Ik had een keer gelezen dat dit kan gebeuren tijdens je kuur omdat je prostaat ook meegroeit en het ook een invloed kan hebben op je nieren. Maar je hoeft je er niet te druk over te maken. Alles zal zich gewoon weer herstellen. En natuurlijk goed luisteren naar de artsten.
Veel succes verder.
ik zou de lever ook maar even laten testen ...Bosnjic zei:Beste mensen ik heb Winny tabs only kuur gedaan om te kijken hoe ik zal reageren.Tot mij verbasing ben ik bijna 7 kilo op aangekomen zie er veel beter uit nu.Mijn kuur schema was:
week1 opbouwen van 20mg naar 30mg per dag
week2 30 mg per dag
week3 30 mg per dag
week4 30 tot 40 mg per dag
week5 40 mg per dag
week6 afbouwen
in week 6 gebeurde iets raar ik had heel veel bloed in my urine.My urine was een keer best rood en andere keer bruin vieze bloed kleur.Ik had zelfs kleine stukjes gestolde bloed uit geplast.Vreemde hiervan ik heb nergens last van niks doet pijn.
Ik heb urine ingeleverd bij ziekenhuis ze zeggen ziet best veel bloed in en hebben me verwijst naar Uroloog voor nieren echo en bloed onderzoek.Ik ga ook mij prostaat laten checken.
Weten jullie hier iets van heft er iemaand ervaring mee graag jullie reactie hierop ik ben best angstig en beniewd.
Floyd zei:Inderdaad wel raar verhaal, ik zou alles laten controleren. heb 2mnd geleden zelf last van bloed in m'n zaag gehad, en niet zo'n klein beetje, maar dat kwam door een ontsteking.
Bosnjic zei:Geen probleem maal als ik in ziekenhuis beland dan wil ik wel JAPRAK van je.. Wijnblaadjes met gehakt en rijst you feelin me..
nasty^PhysIc zei:
volkan zei:Ik had een keer gelezen dat dit kan gebeuren tijdens je kuur omdat je prostaat ook meegroeit en het ook een invloed kan hebben op je nieren. Maar je hoeft je er niet te druk over te maken. Alles zal zich gewoon weer herstellen. En natuurlijk goed luisteren naar de artsten.
Veel succes verder.