XXL Nutrition

Bloed resultaat tijdens cruise..not good..Hulp

.TESTOSTERON * >15.0 2.8 - 11.0 ng/mL ???

Wat zette je?

laat maar, verkeerd gelezen ;)

• Topic Starter Topic Starter

Thnx bro !

tTlYMWP.jpg

Je cholesterol is nogal slecht, wat niet geheel onverwachts is gezien je kuurt. Voor de rest weinig schokkends.

Je cholesterol is nogal slecht, wat niet geheel onverwachts is gezien je kuurt. Voor de rest weinig schokkends.

Ja ik probeer veel omega's binnen te krijgen,vette vis en lijnzaadolie..en ivm andrologie?
Ik ga toch nog 4 mnd on blijven en erna een agresieve pct doen en lekker lang of gaan (ook naar een endo gaan pct..)

Ja ik probeer veel omega's binnen te krijgen,vette vis en lijnzaadolie..en ivm met de andrologie?
Ik ga toch nog 4 mnd on blijven en erna een agresieve pct doen en lekker lang of gaan (mss ook endo pct)
Je LH en FSH is natuurlijk nul komma niks omdat je on bent, je testosteron is uiteraard verhoogd door het injecteren van exogeen testosteron en je SHBG is sterk verlaagd. Dit laatste zie je heel vaak bij kuurders door de hoge androgene activiteit. Vind ik het nog frappant dat je oestradiol relatief laag is.

Omega 3 vetzuren is vaak vechten tegen de bierkaai met dit, voor cholesterol zijn de effecten doorgaans niet heel boeiend, maar zijn ze vooral effectief in het verlagen van triglyceriden.

Je LH en FSH is natuurlijk nul komma niks omdat je on bent, je testosteron is uiteraard verhoogd door het injecteren van exogeen testosteron en je SHBG is sterk verlaagd. Dit laatste zie je heel vaak bij kuurders door de hoge androgene activiteit. Vind ik het nog frappant dat je oestradiol relatief laag is.

Omega 3 vetzuren is vaak vechten tegen de bierkaai met dit, voor cholesterol zijn de effecten doorgaans niet heel boeiend, maar zijn ze vooral effectief in het verlagen van triglyceriden.

Thnx voor de antwoord man,apprecieer het

hoe zag je kuur eruit tijdens deze blood test?

Succes man,ik zou toch voor een agressieve pct gaan..

Misschien dat die turinabol de boosdoener is?

je lever ziet er goed uit toch ondanks je tbol hebt genomen

Wat voor nakuur wil je dan doen als je een jaar on bent?

Wat voor nakuur wil je dan doen als je een jaar on bent?

Haha je naam :rolleyes::p

Clomid,nolva,hcg (eventueel aromasin en proviron) nog zelf wat aan het uitzoeken,en ja HCG in je pct..
is mij toch aangeraden van een IFBB Pro op t-nation,we zien wel ..

Erna DAA+alle nodige supps+clean foods+verder hard trainen

Terug
Naar boven