bain
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier heb je online paint http://www.onemotion.com/flash/sketch-paint/
Dit is echt niet te lezen zo.
Je cholesterol is nogal slecht, wat niet geheel onverwachts is gezien je kuurt. Voor de rest weinig schokkends.
Je LH en FSH is natuurlijk nul komma niks omdat je on bent, je testosteron is uiteraard verhoogd door het injecteren van exogeen testosteron en je SHBG is sterk verlaagd. Dit laatste zie je heel vaak bij kuurders door de hoge androgene activiteit. Vind ik het nog frappant dat je oestradiol relatief laag is.Ja ik probeer veel omega's binnen te krijgen,vette vis en lijnzaadolie..en ivm met de andrologie?
Ik ga toch nog 4 mnd on blijven en erna een agresieve pct doen en lekker lang of gaan (mss ook endo pct)
Je LH en FSH is natuurlijk nul komma niks omdat je on bent, je testosteron is uiteraard verhoogd door het injecteren van exogeen testosteron en je SHBG is sterk verlaagd. Dit laatste zie je heel vaak bij kuurders door de hoge androgene activiteit. Vind ik het nog frappant dat je oestradiol relatief laag is.
Omega 3 vetzuren is vaak vechten tegen de bierkaai met dit, voor cholesterol zijn de effecten doorgaans niet heel boeiend, maar zijn ze vooral effectief in het verlagen van triglyceriden.
Wat voor nakuur wil je dan doen als je een jaar on bent?