MuscleMeat

bloedcontrole m.b.t werk

noizer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
gasten,

ff een vraagie
voor mijn werk moest ik me laten inenten voor hepatitis en heb dus 2 injecties gehad laatste in oktober, nou was ik van plan eind februari te gaan kuren, zit alleen met een probleem want half jaar na de laatste injectie moet ik trg komen om bloed te laten controleren.

nu is mijn vraag. ze gaan dus mijn leverwaarde controleren neem ik aan. en gaan ze als ik dan aan het einde van mijn kuur ben dat zien..( word test en tren) en word dat dan gemeld aan mijnwerkgever denken jullie?

Ze zullen natuurlijk zien dat je bovengemiddelde waardes hebt als je nog aan het kuren bent.

Of ze dit zullen doorgeven aan jouw leidinggevenden, dat kan ik jouw niet zeggen.
Heb natuurlijk geen idee waar jij werkt, en of ze verplicht zijn dit door te geven ja of nee.

Nee want is medisch geheim.

medisch geheim....het is een check in opdr8 van het werk he...beetje uitkijken toch

terzijde, als je alleen test doet en niet te veel zuipt, genoeg water drinkt en n paar supps erbij, dan zullen je leverwaardes best wel meevallen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ben nu toch wel aan het twijfelen.....of ik begin direct na t bloedonderzoek anders... maarja dat vind ik wel beetje laat eigenlijk.

zou normaal geen probleem mogen zijn

Van tren en test hoef je geen verhoorgde leverwaardes te krijgen, en dan nog, wat als de alat 50 is, dat is dit echt geen waarde waarbij je binnenstebuiten wordt gekleerd.

ik had het zelfde probleem maar dan met de huisarts ze mogen je medische problemen of gegevens niet zomaar versteken aan derden

Niet zonder jouw medeweten inderdaad, maar je zal voor je werk toch wel een formulier moeten ondertekenen.

Nee joh, ze gaan je antistoftiter bepalen. Niks met leverwaarden te maken!

man man alsof ze je gaan testen op al die dingen, en wat als je leverwaarden iets hoger zijn dan normaal, zal hen nix uitmaken hoor, gaan ze nix achter gaan zoeken tenzij je voor de gestapo werkt

aan de nadere kant waarom risico lopen
gewoon wachten tot na het onderzoek

Ze controleren toch niet zomaar standaard je hormoon waardes? Dat kost namelijk extra.
En verhoogde leverwaardes kan je nog altijd steken op een avondje zuipen voordien

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties, denk dat ik voor de zekerheid toch direct na bloedprikken start

goed nagedacht waarom risico lopen toch

Terug
Naar boven