Fitness Seller

bloedonderzoek gedaan

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

😪

Dat zijn pure aannames en verhalen die je zelf maakt over mensen.

Het is een feit dat heel veel mensen niet weten wat ze doen, anders zouden coaches maar weinig werk hebben.
En wat ook een feit is, is dat je zo'n mensen niet helpt door ze belachelijk te maken of er cocky op te reageren.

Ok, er zullen debielen zijn die toch niet luisteren en maar op doen. Het enige dat ik kan doen, is proberen om te helpen.
Dan weet ik toch alvast dat ik een meerwaarde bied. Wie weet haalt een mee lezer er wel iets uit.
Wat jij doet is hem uitleggen hoe die zijn domme keuzes recht kan trekken met een pleister op de wond, bloed doneren/ adderlating. Wat men eigenlijk moet zeggen is dat TS een dom debieltje is dat ie zulke doseringen gebruikt inc tren 2de kuur zo hoog en na 3 kuren nog dikker is dan @RookworstXL die natty is.

Jullie zijn te soft, ts heeft wel oren om 1750mg pw te gebruiken want iemand in de basic fit zei dat, maar ff googlen wat tren doet of een dieet ho maar. Komop men wie houd je voor de gek als je gelooft dat gasten zoals dit uit zichzelf gaan veranderen. Ts is 22 die luistert nog niet eens naar zijn moeder laat staan naar onbekende op een online forum, hij komt hier voor goedkeuring meer niet.

Beste wat je kunt doen is hard verwoorden dat ie dom is in de hoop dat ie toch vanavond ff gaat googlen 3 minuten om de basics te leren.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

😪
Nou goed bezig gasten, ts weet nu hoe die zijn hematocriet kan verlagen en gezien zijn gebruik trendlijn kuurt ie eind dit jaar op 2000/2500mg, misschien opent ie dan een topic hoe zijn bloeddruk te verlagen als ie tevens 30% bf zit.

Uiteraard tegen die tijd zeggen we dat ie telmisartan moet nemen natuurlijk.

Wat jij doet is hem uitleggen hoe die zijn domme keuzes recht kan trekken met een pleister op de wond, bloed doneren/ adderlating. Wat men eigenlijk moet zeggen is dat TS een dom debieltje is dat ie zulke doseringen gebruikt inc tren 2de kuur zo hoog en na 3 kuren nog dikker is dan @RookworstXL die natty is.

Jullie zijn te soft, ts heeft wel oren om 1750mg pw te gebruiken want iemand in de basic fit zei dat, maar ff googlen wat tren doet of een dieet ho maar. Komop men wie houd je voor de gek als je gelooft dat gasten zoals dit uit zichzelf gaan veranderen. Ts is 22 die luistert nog niet eens naar zijn moeder laat staan naar onbekende op een online forum, hij komt hier voor goedkeuring meer niet.

Beste wat je kunt doen is hard verwoorden dat ie dom is in de hoop dat ie toch vanavond ff gaat googlen 3 minuten om de basics te leren.

Dat heeft niets met soft zijn te maken, of je wilt iemand helpen of je wilt hem de grond in boren. Jij kiest duidelijk voor het tweede.
Eerlijk, het kan mij gestolen worden dat iemand 2 gram anabolen in zijn lijf ramt zonder kennis. Maar als iemand met een vraag zit, kan je die toch gewoon vriendelijk beantwoorden?

Het enige wat jij nu doet is assumpties maken en belachelijk maken, wordt in mijn ogen niemand beter van.

Nou goed bezig gasten, ts weet nu hoe die zijn hematocriet kan verlagen en gezien zijn gebruik trendlijn kuurt ie eind dit jaar op 2000/2500mg, misschien opent ie dan een topic hoe zijn bloeddruk te verlagen als ie tevens 30% bf zit.

Uiteraard tegen die tijd zeggen we dat ie telmisartan moet nemen natuurlijk.

Ook een waardeloze assumptie.

Ik ben niet dik, ik ben gespierd
guy gym GIF

Terug
Naar boven