Fitness Seller

Bloedonderzoek tijdens roa

aleyezonme

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Momenteel zit ik in een kuur, met gebruik van roa. ben toch wel benieuwd wat het met mijn leverwaardes aan het doen is dus wil ik aan mijn dokter vragen voor een bloedonderzoek.
Echter wil ik niet dat hij tewetenkomt dat ik in een kuur zit, omdat ik dan hoogstwaarschijnlijk geen roa meer voorgeschreven zal krijgen.
Nu is mijn vraag, door een gewone lever en miss niertest kunnen ze waarschijnlijk niet zien dat ik in een kuur zit, of wel?

als je 17aa gebruikt,met roa,zullen je leverwaardes hoog zijn.
Gebruik je geen levertoxische middelen,dan zal dit wel meevallen.Wel verhoogd,maar dat is normaal met roa

Nee ze kunnen niet zien dat je in een kuur zit.

• Topic Starter Topic Starter
nu bezig met masteron, Trenbolone en gewoon test, dus geen probleem?
alhoewel tren geen 17aa is maar toch levertoxische tschijnt?

Laatst bewerkt:
ik was net 3 weken bezig met test deca low dose

golestorol was 8,4 sterk verhoogt dus, voor de roa was alles goed

Moet je even in het Roaccutane topic kijken, de meeste leverwaardes zijn vooruitgegaan met Roaccutane alleen. In combinatie met kuren durf ik niet te zeggen, verwacht niet dat het zal beteken dat je moet stoppen met Roa.

ook neem ik al 3maand 10mg en ga vandaag beginnen met 20mg roa, dus minimumdosis eigenlijk... en kuur zit erop na 5 weken

Is een lage dosis Roaccutane, ik zou me niet druk maken.
Ik zit momenteel op 40mg Roa.

ook neem ik al 3maand 10mg en ga vandaag beginnen met 20mg roa, dus minimumdosis eigenlijk...

zou dan reuze mee vallen hoor , je kan zelf eventueel eerste 4 weken 10mg per dan doen en en 10 mg eod heb ik ook gedaan om een beedje roa uit te sparen voor eventueele kuren ooit

zou dan reuze mee vallen hoor , je kan zelf eventueel eerste 4 weken 10mg per dan doen en en 10 mg eod heb ik ook gedaan om een beedje roa uit te sparen voor eventueele kuren ooit

10mg werkte goed maar ben benieuwd wat 20 gaat doen, ik had nog puisten van mijn vorige kuur die nu bijna allemaal verdwenen zijn...

10mg werkte goed maar ben benieuwd wat 20 gaat doen, ik had nog puisten van mijn vorige kuur die nu bijna allemaal verdwenen zijn...

:D ben ook echt blij dat dat spul uitgevonden is , voor die laaste 5 weken zou ik je niet zo druk maken zorg dat je nog wat roa over houdt voor na je kuur dan begind bij mij de elende vaak

:D ben ook echt blij dat dat spul uitgevonden is , voor die laaste 5 weken zou ik je niet zo druk maken zorg dat je nog wat roa over houdt voor na je kuur dan begind bij mij de elende vaak

ik moet elke maand terug, dus ik kan niet zonder zitten, zolang de puisten niet weg zijn krijg ik nieuwe voorgeschreven.
en het blijft ook altijd een beetje doorwerken als je stopt dus...

Toevallig moet ik deze avond eens bellen naar de uitslag van mijn bloedonderzoek na 3 maanden roa.Ben benieuwd.

Ik ben ook bezig met roa (20mg per dag), en anderhalve week bezig met een kuur sust-npp. Ga zelf over een 4 weken een bloedtest doen.

Ben ook wel benieuwd...laat het hier iig even weten.

Terug
Naar boven